(12-08-2014 22:21)yuri_kov писал(а): Саша, я полностью поддерживаю! Юре - респект и совет не спешить с изменениями, несмотря на советчиков (типа меня ). Хорошо если система комфортно воспроизводит ту музыку, которая нравится ее хозяину. Больше ничего и не нужно.
Юрій, знаючи Вас заочно по темах форумів, Ваші зауваження і міркування сприймаю і приймаю конструктивно і позитивно
В кожній думці є доля правди і йти можна різними шляхами!
Щойно подумав, - на скіл ки все пов'язано)))
Друг розповідав про поїздку до Харкова і слухання різної акустики. В тому числі про Сонідо. По контексту я зрозумів, що слухав він саме у Вас..!?
Мені щойно згадалось, що 1540 вперше я почув саме в того друга. Здається в 303 Філіпсі.
Як даво це було))) І вожночас не так і давно!
А тепер Ви слухали мою реалізацію ЦАП на 1540)))
Світ тісний..!
А може потроху відроджується ідейна цінність аудіо і бажання кудись ходити, щось слухати, оцінювати і порівнювати? Обирати своє і оцінювати шляхи інших.
Незалежно чи то відмежовано від ресурсів.
Не знаю, якого розвитку набуде така ідея з ЦАП на 1540. Тут скоріше зараз більшусть залежить саме від іспансього друга.
Але, довети до логічного завершення ідею реалізації ЦАПів на 1540 для мене було дуже важливо)))
(12-08-2014 23:28)Nemo писал(а): А може потроху відроджується ідейна цінність аудіо і бажання кудись ходити, щось слухати, оцінювати і порівнювати? Обирати своє і оцінювати шляхи інших.
Ходить и слушать системы других весьма познавательно и полезно. лично я при этом делаю для себя массу открытий. Но еще очень важный момент - найти время и силы и иногда слушать живую музыку. Вот это та точка отсчета, которой нам всем очень не хватает.
Послушал Сашин ЦАП в своей системе, большое спасибо ему за предоставленную возможность.
Это самый простой из его ЦАПов на лампах.
В принципе мои ожидания вполне оправдались, я слушал различные ЦАПы дома и этот один из лучших. Никаких проблем с детальностью в своей нише замечено не было, звук музыкален, он не утомляет в отличие от большинства ЦАПов которые были прослушаны ранее, с таким аппаратом вполне мог бы жить и получать удовольствие от музыки любых жанров. В принципе более чем оправдывает свою цену, думаю более продвинутые Сашины ЦАПы звучат ещё лучше и могут вполне вписаться в хорошие системы.
Кроме того приятно встретить такого талантливого и увлеченного аудио молодого человека. Всё было здорово, Саша, если захочет, сам опишет свои впечатления
Стасу також велике дякую, що послухав і що запросив послухати і провів разом час!
Мені дуже сподобалось!
Також було дуже цікаво послухати свій ЦАП на чужій системі і порівняти з іншим ЦАП
Слухали на системі з МУЗПК, класичним американським двотактом на 34-х лампах Мулард і акустикою Сонус Фабер.
Порівнювали з ЦАП, здається Anodyne ATRAC - Ямаховський приймач СПДІФ, SM5813, 2 PCM63 - транзисторні каскади - ламповий каскад на 2-х 88-х лампах Амперекс.
Тобто без операційників.
Стас його дуже грамотно і розумно твікнув, змінивши конденсатори і СПДІФ трансформатор, але не змінював структуру.
Що характерно - Anodyne ATRAC має чисті і досить прозорі ВЧ і навіть натяку на певну окрашеність чи змазаність нема!
(Всі реалізації на 63-х, які я слухав раніше, та й на 58-х були з певним солодкавим окрасом ВЧ і такий відгук чую від багатьох)
Мій ЦАП на 4 1540П + лампа 6АС7 і цей дуже схожі і по детальності і по розширенні і по подачі і по тональному балансу.
Умовно можна сказати, що ЦАПи приблизно одного рівня.
Невеликі тональні відмінності є, але мінімальні.
На мій слух Anodyne ATRAC має трохи рівніший звук в плані АЧХ.
А ЦАП на 4 1540П має трохи легший і відкритіший звук.
Але різниця не велика.
Фактично структура в двох ЦАПів дуже дуже схожа.
Різниця тільки в використаних компонентах і в засобах.
Відповідно і звучать дуже схоже
Що ще характерно - ЦАПи по звуку хоч і досить нейтральні, але як в моєму відчувається подача і характер 1540, так і в Anodyne ATRAC відчувається характер і подача ПСМ63.
Такі практично-кількісні враження у мене виникли
Взагалі додам від себе, що якби я раніше не продав плату з 2 ПСМ63К від АКАІ СД79 - після такого прослуховування я його б розібрав, повипаював всі Блекгейти, з обв"зки 63-х
Та й інші конденсатори спробував би змінити по образу, як вчинив Стат.
Не знаю, як з іншими, а от блекгейти, які стояли в двох важливих аналогових місцях, я випаяв і потім слухав - вони так і звучать солодкаво
Але, я не жалкую, - такова селяві)))
Не знаю, якою буде участь і розвиток ідеї ЦАП на 1540...
Після досліджень, напрацювань і експериментів, описаних в темі http://hi-fidelity-forum.com/forum/thread-64711.html я вважав за потрібне зробити декілька варіантів ЦАП в умовно завершеній і доведеній формі.
Я поки не визначився чи варто робити подібні ЦАП і пропонувати їх тут - такий формат діяльності мені не зовсім до душі
Хоча іспанський друг таки закупив і прислав пакунок з 40 1540П
Скоріше тут багато чого буде залежати від нього і інтересу до подібного продукту саме за межами нашої вітчизни
Що до мене - такі ЦАПи перед усім можуть бути цікавими саме тим, кому подобається характерний звук плеєрів на 1540.
Хто переслухав багато найрізноманітніших ЦАП, а попри це йому не менш цікаво слухати Філіпс СД100, Ревокс 225, Льова 9000, АКАІ СД-Д1, Марасн СД73 - раджу по можливості послухати подібний ЦАП.
Адже він звучить значно краще і цікавіше чим ці, не дешеві тепер, апарати.
Хто шукає детальності і розширення - легко і просто знайти дуже достойні звуком мультибітки та й однобітки, які звучатимуть дуже рівно і приємно, без найменшого натяку на синтетику
Кому важлива душевність і емоційність, захопливість звучання - 1540 це може навіть з 14-ма бітами і реально втраченими 2-ма бітами
Що я маю на увазі?
Перед усім передачу не просто звуків, а емоційної суті твору, настроїв і т.д.
Про подібну "душевність" писали багато. перший приклад, що згадався тут - http://hi-fidelity-forum.com/forum/thread-106914.html
Важливо перед усім чітко знати чого ти чекаєш від звуку і на які компроміси готовий іти!
Інакше ніяк... Особливо в цифровому звуці..!
Славі ще раз дякую за запрошення і прийом!
Окрім ЦАПів в суботу ми, принагідно, слухали чудовий місцевий джазовий дует
Не стримався, щоб не додати в тему слова учасника форуму по темі 1540..!
Він ще років півтора назад придав у мене мікросхему ПЛІС і власноручно самостійно зробив ЦАП
А тепер буде переробляти за на 2 1540Д а ЦАП на 4 1540Д ))))
Сподіваюсь, він не образиться на розміщення посту..!
"
А Цап радует меня все больше и больше, читаю на форуме, столько было флуда, что типа играть не может 1540 тяжелую музыку и т д. Полная чушь, играет все и причем играет очень похоже на винил, все кто у меня слушал говорят что очень аналоговый звук. А если не играет, то проблема скорее в усилке нежели в ЦАПе. Вообще как звучит 1540 - так не играет больше ни одна микросхема, по крайней мере я не слышал. А слушал я много ЦАПов, в разных реализациях.
"
Додам також різні фотки, - понашкрібав з різних листів, фоткав принагідно.
Слухав годину назад ЦАП, зараз слухаю вініл.
Я з шановним учасником форуму, зібравшим ЦАП власноручно, про схожість до звучання вінілу цілком згодний)))
Навіть не намагаюсь когось в чомусь запевнити чи переконати, - лише висловлюю особисту точку зору
"31 августа в 16 часов в рамках завершения Фестиваля украинской культуры в аутлет-городке «Мануфактура» состоится выступление джазового коллектива Олега Скрипки!"
Я там буду і любителів хорошої і якісної музики запрошую)
Це скоріш промо виступ чи акція для піару майбутнього концерту, але все ж, цікаво що там і як і що вони будуть грати)))
Але, ми маємо справжніх українських музик найвищого гатунку, клас і яких приємно радує, а творчість викликає найщиріші і найзворушдивіші емоції і позитив
Отримав масу найкращих вражень від концерту і скоріше за все піду в жовтні на концерт в Жовтневий палац)))
ТС, не сочтите за обиду, но учитывая Вашу активную пиар компанию, считаю своим долгом предупредить желающих приобрести это изделие. Устройство имеет весьма специфический Звук. Бесспорно, есть любители кому он придется по душе, но тем кто имеет слабое представление о звучании TDA1540 в целом и данного устройства в частности- настоятельно рекомендую внимательно послушать, желательно в сравнении с чем-то, перед приобретением.
(31-08-2014 21:58)lionart писал(а): ТС, не сочтите за обиду, но учитывая Вашу активную пиар компанию, считаю своим долгом предупредить желающих приобрести это изделие. Устройство имеет весьма специфический Звук. Бесспорно, есть любители кому он придется по душе, но тем кто имеет слабое представление о звучании TDA1540 в целом и данного устройства в частности- настоятельно рекомендую внимательно послушать, желательно в сравнении с чем-то, перед приобретением.
привет.
ты как человек понимающий, мог бы объяснить чем же так специфичен звук сего чипа или цапа в целом, в сравнении с чем не будь в такой же ценовой.
Я хочу ничего не делать, я занимаюсь этим намеренно.
(31-08-2014 22:08)zanzi писал(а): ...
ты как человек понимающий, мог бы объяснить ....
Что-то я не припомню, чтобы мы с вами в друзьях ходили и "тыкали" друг другу Может быть запамятовал чего - напомните или тыкайте себе , а не незнакомым людям.
(31-08-2014 22:08)zanzi писал(а): ...
ты как человек понимающий, мог бы объяснить ....
Что-то я не припомню, чтобы мы с вами в друзьях ходили и "тыкали" друг другу Может быть запамятовал чего - напомните или тыкайте себе пальчиком в зад помаленьку (чтобы не повредить), а не незнакомым людям.
к чему это лицемерие и зачем переходить на хамство?
Я хочу ничего не делать, я занимаюсь этим намеренно.
(31-08-2014 21:58)lionart писал(а): ТС, не сочтите за обиду, но учитывая Вашу активную пиар компанию, считаю своим долгом предупредить желающих приобрести это изделие. Устройство имеет весьма специфический Звук. Бесспорно, есть любители кому он придется по душе, но тем кто имеет слабое представление о звучании TDA1540 в целом и данного устройства в частности- настоятельно рекомендую внимательно послушать, желательно в сравнении с чем-то, перед приобретением.
Не вважатиму
При двотижневих паузах між постами кампанію активною і не назвеш..!
Ви слухали, - буду вдячним за відгук.
Справедливо написати Ваш об"єктивний відгук від прослуховування і порівняння.
По специфічності згодний і писав неодноразово - варіант з лампами має специфічний звук.
З операційниками - більш звичний.
Я про це писав людині, в якої Ви слухали.
А потім вона слухала один з варіантів ЦАП з лампами тиждень.
Вирішила, що ок - такий звук влаштовує і в порівнянні з операційниками недоліків нема.
Але потім, послухавши довше і попорівнювавши з варіантом плеєра на 1540 з операційниками - вирішила, що для повноти щастя потрібно туди дочепити і операційники.
Що я в близькому майбутньому і зроблю.
Щодо мене - мені з моїм транспортом, з моїм підсилювачем і з моєю акустикою слухати варіант з операційниками ну ніяк не хавається. Ніяких ЦАП.
Я їх багато разів припаював і відпаював.
Сонік Франтір - там є лампи, але уже після операційників. Негативний вплив операційників прекрасно чутно. Хоча в цілому по сукупності параметрів він чудовий.
І багатьом сподобається більше за ЦАП на 1540, - але далеко не всім.
Одна шанована людина, учасник форуму з стажем, також автор різних ЦАП, в одній з тем написав...
Що операційникам і місце в сміттєвому відрі. Будь-яким. Мотивував це тим, що переслухав і перепробував гору можливих ЦАП і операційників і в решті з ними слухати музику не може
В великій мірі я з ним згодний.
З операційниками детальності, розширення, динаміки більше.
Але музики як такої, менше її емоційна суть губиться.
Я маю на увазі ту суть, яку можна почути на подібних концертах при виступах хоча б подібного класу гуртів.
Але в смітник викидати не буду - нехай будуть для любителів
Не знаю, хто на чому що слухає.
Але якщо слухати правильний МУЗПК в якості транспорту з класичним однотактом з хорошими кабелями і на Альтеках 615 - слухати більшу частину ЦАП, звук яких, скоріше за все, для Вас буде звичним я просто не зможу...
По причині гори тональних спотворень, привості і втрати суті музики як такої.
Я не схиляю інших до таких висновків.
Але я в себе переслухав чимало різних ЦАП - висновок не змінний.
Особисто мені найкраще слухати вініл і касети, писані з інших касет чи вінілу.
З ЦАПів мені найбільше подобаються саме ЦАПи на 1540.
Візьму в близькому майбутньому Даври ДА 10 до себе щоб оцінити яка між ними різниця.
Лаврик ДА 10 у мене бував двічі по тижню. Але з того часу багато всього змінилось в системі і ЦАПи також змінились.
Цікаво відслухати для себе різницю. Хоча я її і так уявляю. Скоріше цікаво саме поставити крапку.
Власне, я поки в темі нікого не агітував і не припрошував купувати.
Я написав якою може бути ціна ЦАП 3-х типів, але не писав, що продаю.
Якщо звернуться - в майбутньому можна розглянути варіант тільки при умові попереднього слухання.
І конкретного екземпляру ЦАПа.
Тому, - тут усе просто.
А їх буде два види:
1. З лампами без операційників.
2. З операційниками без ламп.
Але по правді, я сумніваюсь, що тут буде багато бажаючих придбати ЦАПи в такій концепції і за таку вартість.
Нормально і скоріше навіть добре!
Класичному українському ЦАП на 1540 робитись тут, а продаватись в місцях значно віддалених.
Думаю, поволі буде саме так.
Щодо порівняння ЦАП.
Потрібний хороший транспорт.
Я не робив джитерсодавилки і т.д. - вони вбивають звук. І інакше ніяк. Фізика природи.
В транспорт також потрібний ламповий клок.
А хто знає що це таке і для чого потрібно?
Про що можна далі говорити в плані натуральності звучання класичних плеєрів, якщо їх слухати без лампового клока??
Особисто мені без лампового клока звук цифри абсолютно не цікаво слухати.
Але ж клока майже ні в кого нема...
Що робити?
Напихати всякої лабуди в ЦАП в придачу до операційників, щоб він звучав не просто звично, а видовищно звично?
Разом з тим з кінцями похоронити весь звук?
Але радіти до детальності і розширенням багато і звук звичний?
Я довго і часто слухав альбом "Жоржина" на своєму ЦАП.
Сьогодні слухав гру половини пісень вживу.
Думаю, якщо вчепити Лаврика або Соніка Франтірс і послухати на ньому це альбому - стане зрозумілим - ні труба ні саксафон ні трамбон так не звучить. Ритм секція також.
Лаврик і Сонік звучать достойно і красочно. Але в великій мірі ненатурально.
Я проти них нічого не маю - подобаються і ок.
1540 + з лампами і без операційників гру цих інструментів відтворить найбільш натурально з всього, що я слухав.
Якось так.
ЦАПи є якими є і змінюватись там нічого не буде.
Подобаються - добре.
Не подобаються - краще.
Вони є - це дуже добре
Сказати більше нічого.
Промо кампанію завершено.
Хоча ні. Є одна зацікавлена людина, - писала тижні назад.
З"явиться взаємний час і можливість - приїде слухати.
Може причепить в тему хоч якогось мінімального рекламного постера з відгуком...
То есть ваш цап звучит лучше соник фронтирс на Ультрааналоге??Прикольно!!!Артуру я верю.Со слухом у него всё в порядке.И если он говорит,что оно НЕ ГРАЕ,то воно НЕ ГРАЕ.
(31-08-2014 23:57)doom писал(а): То есть ваш цап звучит лучше соник фронтирс на Ультрааналоге??Прикольно!!!Артуру я верю.Со слухом у него всё в порядке.И если он говорит,что оно НЕ ГРАЕ,то воно НЕ ГРАЕ.
В плані тональності і натуральності звучання, - частині людей ЦАП на 1540 сподобається бульше чим Сонік Франтурс що перший, що другий.
Можете сприйняти це як факт, я знаю декількох )
Я ні скільки не піддаю сумніву слух Артура.
Але, своєму слуху, і, скажімо, слухові Аббаса я також довіряю.
Тому ЦАПи роблю якими вважаю за потрібне.
ЦАПи характерні і цінні тим, що вони зібрані на TDA1540.
Відповідно вони і звучать як 1540.
Хто переслухав багато різний ЦАП, і при цьому йому не менш цікаво слухати Філіпс 100 або Ревокс 225 - тому вони можуть бути цікавими.
Кому цікаво - послухають і оцінять звук.
Розумієте в чому меседж?
МонікФрантірс ніколи не буде звучати як ЦАП на 1540.
Бо там не 1540. А Ultra Analog D20400.
Є люди, для кого переваги 1540 над 20400 є вирішальними.
Щоб почути в чому суть різниці - потрібна хороша система і хороший транспотр. І слухати нотрібно не дві години.
Хоча б диск на одному ЦАП, диск на іншому.
І хочаб попутно чути як звучить симфонічний оркестр, джазбенди, орган вживу. Як звучить вініл і касета.
Хто слухав все це і не вважає звук класичних плеєрів типу Філіпса 100 і Ревокса 225 не менш цінними чим Монік Франтірс 2 - такі ЦАПи не для нього.
Різні смаки і сприйнняття звуку - чудово. Логічно отримувати враження по відгуках тих, чиє снрийняття звку тобі ближче)))
Все ЦАПы Александра объединяет микросхема ТДА1540. По натуральности звучания ЦАПов и аппаратов на этой микросхеме, сравниться с ней никто не может.
Чтобы окончательно сделать вывод о звучании любого из ЦАП, необходимо несколько дней...
ЦАП на лампах больше подойдет для людей просто слушающих, а не выслушивающих звуки, т.е. для меломанов. На самом деле ЦАП на лампах звучит очень ровно и приятно, его можно слушать часами и не выключать... Ни какой усталости от прослушивания не будет...
Если рассматривать ЦАП на лампах с точки зрения аудиофила, может нехватать динамики, глубины сцены и приятных для слуха искажений.
ЦАП, который на операционниках, не смотря на всю натуральность ТДА 1540, так долго как ЦАП на лампах не послушаешь, устанешь намного быстрее... Но здесь более глубокая сцена, динамика и приятные для уха искажения от операционников...
Т.к. я и меломан и аудиофил, попросил Александра добавить в ЦАП на лампах, еще и режим работы на операционниках. В зависимости от музыкального материала или же моего настроения, я смогу получить нужный мне звук легким движением руки...
Скоро, вероятно на следующей неделе, ЦАП уже будет у меня и все желающие его послушать смогут это сделать в моей системе.
Что касается перспектив моей системы, со временем планирую в качестве транспорта перейти на МУЗ-ПК, а также купить более серьезный ламповый усилитель, чтобы более фундаментально раскрыть потенциал звучания ЦАПа Александра на ТДА 1540
Александр, как то пропустил какие операционники пробовали.
У меня, после долгих мытарств и шатаний от ламп к ОУ и обратно, прижились
банальные NE5532 (правда винтажные от Силмик) в качестве I/U преобразователя,
повторителей и разделительных конденсаторов нет. ЦАП -PCM58.
(01-09-2014 12:16)kozij писал(а): Александр, как то пропустил какие операционники пробовали.
У меня, после долгих мытарств и шатаний от ламп к ОУ и обратно, прижились
банальные NE5532 (правда винтажные от Силмик) в качестве I/U преобразователя,
повторителей и разделительных конденсаторов нет. ЦАП -PCM58.
NE5532 звучать достойно. Натурально, але трохи мутно і мильно.
Я пробував різні - OP42 AD823 MAC156 OP37 OP249 NE5534 NE5534 AD711 AD844 LF535 LF533.
Всі звучать по-різному, - кому що по смаку.
LF533 і AD823 - дуже хороша сукупність параметрів по драйву і по натуральності.
МА156 ОП42 - дуже натуральні звуком, але трохи мало драйву.
AD844 - дуже хороші всім, але тонально холодні.
Ще років декілька назад я разів 5 змінював варіанти - то лампа то операційники, то лампа з трасформаторами, то операційники з трансформаторами і т.д.
Кожний з варіантів має і переваги і недоліки.
В результаті лише декілька місяців назад, після різних змін в системі остаточно зупинився на лампах.
Тут справа така - в кого які смаки і в кого яка система.
В момент коли я його робив і зробив - мені більше подобалось звучання саме операційників)
Власнику апарату - виключно звучання ламп
При використанні не 2 1540, а саме 4 1540 - зажатість по динамійці лам виявляється значно менше - чисто фізична фішка. Мікросхеми ЦАП працюють в більш правильних режимах.
Щодо мене - обидва варіанти мають право на життя, але мені при воїй системі більше по душі лампи.
Декілька днів назад я порівнював два однакових ЦАП на 4 1540 - один з лампами - мені варіант з лампами подобається значно більше по сукупності параметрів.
(01-09-2014 14:11)Nemo писал(а): NE5532 звучать достойно. Натурально, але трохи мутно і мильно.
Я пробував різні - OP42 AD823 MAC156 OP37 OP249 NE5534 NE5534 AD711 AD844 LF535 LF533.
Всі звучать по-різному, - кому що по смаку.
LF533 і AD823 - дуже хороша сукупність параметрів по драйву і по натуральності.
МА156 ОП42 - дуже натуральні звуком, але трохи мало драйву.
AD844 - дуже хороші всім, але тонально холодні.
Спасибо, внушительный список, многие тоже пробовал, по AD выводы схожи.
А вот вопрос, что после I/U преобразователя, использовали ОУ в качестве повторителя, применяли разделительные конденсаторы?
По моим наблюдениям, корень зла именно в них, отказ от всей этой горотьбы на выходе дал мощный гандикап выхлопам на ОУ.
Итак рецепт прост, сигнал снимаем сразу с I/U преобразователя, при регуляторе громкости от 47 кил и выше , никаких проблем по согласованию
импедансов. Ну конечно, питание, наше все. Делал питание ОУ на кенотронах, потом на селене.
(01-09-2014 19:12)kozij писал(а): Спасибо, внушительный список, многие тоже пробовал, по AD выводы схожи.
А вот вопрос, что после I/U преобразователя, использовали ОУ в качестве повторителя, применяли разделительные конденсаторы?
По моим наблюдениям, корень зла именно в них, отказ от всей этой горотьбы на выходе дал мощный гандикап выхлопам на ОУ.
Итак рецепт прост, сигнал снимаем сразу с I/U преобразователя, при регуляторе громкости от 47 кил и выше , никаких проблем по согласованию
импедансов. Ну конечно, питание, наше все. Делал питание ОУ на кенотронах, потом на селене.
Я пробував дуже багато найрізноманітніший варіантів аналогового виходу на операційникіах:
1. Струм/напруга на ОП без фільтра і конденсаторів.
2. Струм/напруга на ОП без фільтра і конденсаторів + пасивний фільтр.
3. Струм/напруга на ОП без фільтра і конденсаторів + активний фільтр.
Практика показує, що конденсатори дійсно негативно впливають на звук...
Але є досить благородні варіанти.
І все ж, там де можна - краще саме без конденсаторів)))
Тут - повідомлення 190 http://hi-fidelity-forum.com/forum/threa...pid1568600 видно - пара операційників I/U MAC156 в металі + пасивний LC фільтр і без конденсаторів - відчутно краще чим з конденсаторами)
Тоді я відслуховував)))
Це там де можна без ризиків для операційників і подальших ланок усіла.
А в лампових каскадах без конденсаторів ніяк - фізика природи.
Хіба що трансформатор. Але трансформатор - ще складніша тема.
Раніше я йшов приблизно по такому шляху як Ви. Хоча на кенотронах живлення для операційників не робив
Взагалі я не маю що зауважити - операційники це чудовий інструмент)))
Знаєте як їх розробили наші американські друзі
Робила одна компанія підсилювачі для дальньої телефонії.
Але проблема була - різні транзистори мають різний коефіцієнт передачі - відповідно голосніше тихіше.
А під час експлуатації і старіння параметри плавали - голосніше і тихіше.
Сіли, подумали і придумали операційник - коефіцієнт підсилення робиться нереально великим - мільйони.
А введенням зворотніх зв"язків виставляється потрібний - 3-5-10 і т.д.
Але така фізична структура і її принципи роботи вносять характерні спотворення сигналу - плата за переваги.
Від того часу маємо такі геніальні пристрої, які пихають куди тільки можна - і в ваги, в датчики рушу і в балістичні ракети. Використання їх там вітається - переваги величезні, недоліки відсутні)
А в аудіо - всі класичні мікросхеми ЦАП мають вихід, розрахований саме при використанні з операційником - штатний варіант. Фізично правильний, але з закладеними недоліками - звук спотворюється роботою операційників.
Але мікросхема ЦАП працює в оптимальному режимі.
До звуку такого варіанту всі звикли.
Якщо не ставити ОП, а ставити резистор або транс і лампу - характерних спотворень ОП нема і не чутно на слух.
Але мікросхема ЦАП працює не зовсім в режимі - це також чутно.
В ЦАПах дуже цікавими по звуку може бути варіант з використанням не операційників, а саме транзисторів (замість ОП) + ламп - певний компроміс і по динаміці і по натуральності.
Щось я захопився.
Я мав на увазі, що використання ОП вітається саме там, де вони ефективні або умісні з техніко-економічних потреб. І це надзвичайно важливий винахід)
А на скільки вони є необхідними в ЦАПах - оцінювати і приймати рішення кожному. Адже таких проблем як в американських телефоністів в ЦАПах без операційників не буде)
(01-09-2014 19:49)CTAC писал(а): А с каким ЦАПом Вы лично сравнивали, и какой вариант Сашиного ЦАПа?
Просто я лично ничего такого специфичного не нашел, просто хорошо звучал
Варіант з 4 1540Д + транс на пермалої + лампи 6К7 - америкосний пентод 50-х років в тріодному режимі.
Він звучить значно краще чим той, що слухав ти і слухали ми
Я декілька разів порівнював - відсотків так на 60.
Але по почерку і по характеру - вони дуже схожі.
(31-08-2014 21:58)lionart писал(а): Устройство имеет весьма специфический Звук.
Почитав тему про Вашу систему, - цілком розумію чому для Вас звук ЦАП на 1540 здався специфічним.
Шляхи різні, системи різні, смаки різні - це дуже добре.
Дозвольте запитати, чи слухали Ви класичні плеєри на PCM56 PCM58 AD1851 AD1860 TDA1541 CX20017 - тобто на класичних мікросхемах мультибітних ЦАП, на основі яких будувалась переважна більшість перших плеєрів доби початку формату СД?
Вони по звуку так точно ближчі до 1540 чим однобітки доби 90-х
Вичитав, що у Вас Lenko L75 + Ortofon AS212 + Pikering XV15/757S.
У мене аналогічний програвач і тонарм + головка на іншому шелі така також є.
Якщо звук цього компоненту Вам по душі, - думаю, звук 1540 як з операційниками так і з лампами цілком може сподобатись.
Хоча, по правді, важко щось припускати.
В будь-якому випадку, в ЦАП Юрія будуть дочіплені ще операційники АД823.
Буде бажання, - зможете послухати "класичний" варіант з операційниками.