Тоді продовжу
З появою нового кросовера з'явилась можливість поексперементувати з іншими драйверами. Попередні експеременти зі старим кросовером виявили слабку зону, це ділянка середнього і верхнього мідбаса, та нижнього СЧ, за яку як раз і відповідає К-55. Була надія на новий крос. Но с його заміною, хоч і покращилась загальна картина, но в той же час, ще більше проявила слабкість ціеї зони. Тому, заміна драйвера стала очевидною.
Оскількі я вже маю позитивний досвід з продуктами Іспанскої компанії Beyma, а окрім того, маючи можливість попереднього ознаемленя з потрібними продуктами, гріх було цим не скорестатися. Бо купляти, слухати, а потім забраковувавши, класти на полицю, в наш час це трохі накладно))
Да і власний досвід свідчить, що покладатися на сліпу віру в чудесні даташіти, чі схвальні відгукі закордонних колег, не гарантує очикуванного результату
Так ось, вибір впав на цей драйвер
Хоча при попередньому ознайомлені з його даташітом, були де які сумніви но на практиці все не погано склалось, тому загальним результатом задоволенний
Правда мав ще трохі клопіт.
Кріплення вінтажного К-55 го відрізняється від сучасних, тому потрібен перехідник. Ніби це і не проблема, бо мав пластмасові, які свого часу запрезентував Олег oleg2566 Но, як виявелось, вони мали ваду,
резьба хоча і дюймова, но не співпадала по вітках, та D на пару десяток меньший. Змушений був замовляти інші.
Ось що вийшло.
П.С. Мушу зауважити, вінтажним драйверам важко конкурувати з сучасними технологіями.
Знание-сила! Но какой прок от знания вещей, если эти вещи бесполезны?