(04-02-2023 00:55)alex23 писал(а): кілька запитань, навіщо тоді вони випускали ту акустику яка "бубніла та мід аморфний був"? Якщо вони використовували аеродинаміку, сапромат, фізику, геометрію? І чим вони тоді відрізняються від аматора, який бере якісні діни будує ящики круті з необхідним об'ємом та чудовою конструкцією, готову перевірену схему кросовера від відомої студійної акустики тільки на значно якісніших комплектуючих ? І навіщо всі ті науки аматору, якщо всі ті розрахунки вже закладені в параметри динаміків та кросовера? Та в чому така впевненність що сучасна недешева акустика кимось та чимось там перевірялася, а не звичайна халтура за великі гроші, готові здерті рішення з якіхось попередніх моделей? а докази прості, звук взагалі не той на який розраховуєш.
Випускали на ТОЙ ЧАС те що могли і як могли, з обмеженнями технологічної бази та обладнанням своїх років! Ті ж діатони чи танної були вінцем технології і досягнень 80ых років бо інша більш дешева акустика була ще в рази гірша, це зараз людина має дома компьютер, айфон з інтернетом у кармані, безліч сучасного софту для комп'ютерного моделювання, станки-роботи з надсучасними чпу, лазерною різкою підгонкою, вдосконалену елементну базу, спеціальні лабораторіїї для тестів з сучасним проф.вимірювальним обладнанням та безліччю сенсорів та датчиків, а раніше цього всього не було- були лише креслення на бумазі, вуха розробника та слухавка телефонна зі шнуром
якщо тобі дійсно цікаво почитай про топ diatone 80-90х років- і побачиш там у топових моделях стояло 2 різних нч динаміка, 40" та 9-10" дюймів диаметром в одній колонці, бо вже тоді почали здогадуватися що мідбас неможливо адекватно зіграти одним величезним лопухом бо в них дуже різна сігнатура та структура, наприклад Diatone ds 5000
А більшість сучасних топ виробників чомусь свою топ акустику почали виробляти у вигляді 'стовбчиків' як тут полюбляють казати, може інженери дурні та не розуміють нічого а може все ж таки це не просто так заради модної хвилі, а все ж таки щось знають