KRAUTROCK
|
Автор |
Сообщение |
Autsaider
Ветеран
    
Откуда: Kyiv
Сообщений: 280
Репутация: 85
|
RE: Stockhausen / 20-03-2013 14:08
(17-03-2013 22:08)leon писал(а): Вспомнив CAN , нельзя не вспомнить и К. Штокгаузена - немецкого композитора-новатора, авангардиста, чьё творчество и мировоззренческие концепции оказали решающую роль на краут-рок. Его учениками были основатели CAN.
Мені здається, це велике перебільшення. Відлуння музики Штокгавзена можна розчути на деяких записах Can чи Faust, але не більше.
(18-03-2013 08:56)Quasipop писал(а): CAN всю жизнь пытались играть одну длинную диско-песню, Штокхаузен же с фашистским упорством презирал джаз, рок, диско и любую музыку с "черными" корнями.
"jazz (Black music) is primitive… barbaric… beat and a few simple chords… garbage… (or words to that effect) Stockhausen, Lecture, Harvard University, 1958.
Ну, був підлітком членом гітлерюґенду. А хто не був? Служив наприкінці війни санітаром. Так у 1944-45 в Німеччині мобілізовували навіть інвалідів, не то що 16-літніх хлопчиків. Навіщо що всіх собак на Штокгавзена вішати?
Так зневажав джаз, що 1980 року в студії Columbia зробив кілька записи з Майлсом Дейвісом? Цікаво, а як він міг ненавидіти диско за п’ятнадцять років до його появи?
У Штокгавзена були свої «приколи» (наприклад захоплення Індією, містикою, що почасти, можна сказати, ріднило його з Гіммлером), але навіщо всіх, хто арґументовано пояснює свою нелюбов до тієї чи иншої музики, у фашисти записувати?
(19-03-2013 11:16)Quasipop писал(а): ... или, хорошо, эстетический базис musiqe concrete, в котором "ранний" Штокхаузен совсем немножко отметился?
Чому тільки «ранній»? А ‘Hymnen’ (1967)?
(Отредактировал 20-03-2013 в 15:08 Autsaider.)
|
|
|
|
Сообщения в этой теме |
RE: Stockhausen - Autsaider - 20-03-2013 14:08
|
Пользователи просматривают эту тему: 1 Гость(ей)
|

|