|
|
Кто из нас небезразличен к велосипеду.
|
| Автор |
Сообщение |
Kozak
Ветеран
    
Откуда: Олександрiя
Сообщений: 1 999
Репутация: 285
|
RE: Кто из нас небезразличен к велосипеду. / 09-04-2020 21:55
(02-04-2020 23:35)piramida писал(а): Основна потреба - це розвантажити себе на підйомах. При потужності двигуна в 750Вт (одна кінська сила), вже "допомогати педалями" на підйомах, буде не потрібно(як правило).
При 250...350Вт, приходиться доволі "активно топтати" щоб виїхати на гірку, але при відсутності мотора, взагалі прийшлосяб котити.
(02-04-2020 23:35)piramida писал(а): Більше схиляюся саме до кареточника. І тут доречна буде одна зірочка спереду, одна ззаду, міцний ланцюг і планетарка. Планетарка зовсім в такому випадку не підійде(можливо є надміцні), бо в мене, коли стаю на педалі, то там інколи наблюдається "хруст".
А тут буде як мінімум подвійне навантаження. 
Крім того, КПД такої системи буде вкрай низьким. В самому кареточному двугуні, є редуктор(як мінімум двухступінчатий - витрати енергії) + втрати на цепній передачі, + втрати в редукторі планетарки. Та і я такої конфігурації: караточник + планетарка, ніколи не зустрічав.
А ось передній редукторний двигун + задня планетарна втулка, це зараз самий поширенний варіант в європейських країнах.
(02-04-2020 23:35)piramida писал(а): Переднє мотор-колесо взагалі здається не дуже ефективним в сенсі подолання підйомів... В мене є як з переднім так і заднім приводом, і в плані подолання підйомів вони абсолютно однакові.
Ніяких "несподіванок", з переднім редукторним приводом, я не спостерігав.
(02-04-2020 23:35)piramida писал(а): Але будь-яке мотор-колесо - це "гиря" на колесі і погіршення керованості. Звичайно появлятся "тонкощі" щодо їзди, вона на електроприводі буде дещо інша.
(02-04-2020 23:35)piramida писал(а): Плюс додаткові ускладнення при зніманні-встановленні колеса при проколі.. Ускладнення з переднім мотором, будуть зовсім не значні, чого не скажеш про задній.
(02-04-2020 23:35)piramida писал(а): Будь-який стрибок з бордюра - це удар в мотор... При водінні електровелосипеда звичайно будуть потрібні інші навички, тут вже вставання на педалі, для пом'якшення "удару", мало допоможе.
(02-04-2020 23:35)piramida писал(а): Звісно, був би вдячний і за інший кут зору на проблему "електрифікації". Доводи за і проти будь-яких рішень. Любий стандартний велесопед, а тим більш - сучасний, грубо кажучи, мало придатний для переобладнання в електричний.
Бо він початково проектуєтся дещо з іншими критеріями (зниження ваги та інш.).
І в його конструкцію, закладуєтся запас міцності, виходячи з потужності тренерованного велосипедиста, приблизно 200Вт.
Тому ставити на перед більше 350Вт, категорично не рекомендується.
Бо елементи велосипеда: вилка, дропаути просто не розрахованні на такі навантаження.
Так само і більше ніж 500Вт на зад.
Ті велосипеди де що мають потужності 750 і більше Вт, зазвичай вже мають іншу конструкцію, яка відрізняєтся від звичайного велосипеда.
(04-04-2020 11:21)nashua писал(а): применяют моторы прямого привода на 750-1000Вт, имеющие меньший КПД, чем редукторные Да уж очередной "перл", хотя и не удивительно. 
Любой кто хоть малость знаком с механикой, понимает, что любой редуктор или иная передача, неизбежно ведут к потери КПД.
И наилутший КПД, будет в системе где минимальное количество механических узлов. Что и наблюдаем в прямоприводном моторе.
|
|
|
|
| Сообщения в этой теме |
RE: Кто из нас небезразличен к велосипеду. - Kozak - 09-04-2020 21:55
|
Пользователи просматривают эту тему: 1 Гость(ей)
|

|