(08-07-2014 16:14)Falerist писал(а): Пытаюсь найти старые альбомы "Жаба у дережабли" и Братов Гадюкиных начала середины 90-х, но пока тщетно.
Про "жабу..." я уж и забыл. а ведь была такая группа в начале 90-х. А с "гадюкиными" все боль мень нормально... Они у нас почти постоянно есть в продаже на СД, часто конечно же не все альбомы одновременно, но то что вас интересует, а это всего 4 альбома. бывают часто.
(08-07-2014 20:27)Марьянов писал(а): ....
Недавно придбав диск з концертом "Земля". Рекомендую.
И музыка и ее качество очень хороши в этой работе. Покупал в картонном издании...!
Лідія Відаш (2 травня 1948, с. Гвіздівці Сокирянського району Чернівецької області — 24 липня 2012, Київ) — українська співачка, перша виконавиця пісень Володимира Івасюка "Я піду в далекі гори", "Казка гір", "Відлуння твоїх кроків", "Каштани". Заслужена артистка України.
(03-10-2014 00:41)a_blood писал(а): Підскажіть будь-ласка, може хто знає, де можна придбати два альбоми гурту Тінь Сонця (Над диким полем (2005) та Полум'яна рута (2007)?
Заздалегідь щиро вдячний!
На офіційному сайті команди _http://sunshadow.com.ua/shop/
Епічно під них вчора Усик виходив
Гурт Тернопільської філармонії "Віватон" довгий час супроводжував Іво Бобула, а коли останній в 1991 році повернувся дo Чернівців, музиканти, назвавшись "Анна-Марія", почали виступати самостійно. Керував гуртом басист Василь Кулак, основний фронтмен - гітарист-вокаліст Віктор Павлік, барабанив Микола Шамлій, на клавішах Роман Тодорук, а в репертуарі - пісні ще одного клавішника Олега Риги, Олега Майовського та метра тернопільської естради Сергія Лазо. Влітку 1993 року "Анна-Марія" виборола третє місце серед поп-виконавців на "Червоній руті" в Донецьку, тим же літом рок-н-рол "Чорні окуляри" з міні-альбому "Дорога в Міннеаполіс" затанцювали на дискотеках України. За результатами 1993 року "Анна-Марія" визнана найкращим поп-гуртом України, а "Ти подобаєшся мені" - найкращою ліричною піснею року. Лідери української поп-лірики грішили, хіба що, одноманітністю аранжувань - виняток становить переможець червня 94-го в хіт-параді "12 - 2", записана з Жанною Боднарук пісня "Не тополю високую". Значною подією в українській поп-музиці став організований гуртом восени 1994 року фестиваль "Анна-Марія і друзі". МО "Гарба" випустило на касеті збірник "Ти подобаєшся мені", та все ж 1995 рік видався не досить вдалим для гурту, і після від’їзду Віктора Павліка на заробітки до Туреччини "Анна-Марія" припинила своє існування.
І наостанок, іще одна із улюблених пісень у виконанні колишнього фронтмена гурту "Анна-Марія" Віктора Павліка.
"Ничего не обходится нам так дешево и не ценится так дорого, как вежливость. "
Мигель де Сервантес.
Цитата:Настоящим десертом смотрелся вчера ассортимент дневной Open Stage. По крайней мере, одна группа из заявленного меню заслуживала того, чтобы стоять не на сцене для молодых, а вечером с хэдлайнерами. Речь об Atomic Simao – архиталантливом прог-джазовом секстете, который ведущий со сцены назвал «украинским Red Snapper». Киевско-харьковская группа – организм с феноменальной широтой композиторского кругозора, умением подавать ясно сложнейшие вещи и атомным, в унисон с названием, драйвом. Как команда, которая явно на две головы выше уровня Open Stage, обошла стороной главную площадку фестиваля, − вопрос на засыпку.
"Дети сентября" сестры Тельнюк. Первый раз услышал песни в их исполнении на сейшене TBі, очень понравилось,глубоко,сердечно,романтично,артистично, с любовью к своей земле и культуре.
Недавно приобрел книгу Олександр Євтушенко - УКРАЇНА in Rock, 2008, уже дочитываю ее. Как по мне монументальная работа, помимо направления рок, обхватывается обзор фолк, хип-хоп, авторская песня, экспериментальная сцена и другие направления.
«Небесна копалина», виникла як тріо в 1990 році, в Києві, і на початку займалась ідеями імпровізованого джазу з включенням невербального співу. Хоча ті часи загального захоплення імпровізацією давно минули, дух пошуку та несприйняття встановлених стереотипів продовжує і зараз переслідувати репетиції, на яких виникають фантоми ідей. Відсутність іміджу і зробило групі імідж його відсутності. Записані тоді в підвалі збірки відчайдушних пошуків нових музичних земель «Delirium» і «Оставленный дом», на підсвідомому рівні, без приєднання зрозумілого тексту розповідають про панівну тоді імперію свободи. (полный текст статьи находится на сайте rock-oko)