Доробив в певному наближенні Акай 79:
В аналоговій платі окрема стабілізація цифрового живлення правого і лівого каналу PCM63 - 7805 і 7905. Окреме живлення аналогових частин PCM63 правого і лівого кнала - стабілітрони 5,1В. RC фільтри на операційники лівого і правого каналу. Заміна операційників OP37 на OP42.
Вихід без розділювального конденсатора.
Цифрова частина - додав плату цифрового S/PDIF входу і реалізував можливість вибору режиму: CD транспорт / цифровий вхід.
Цифровий вхід працює з ЦФ SM5813 (8-кратна передискретизація).
Комутація вхід/транспорт здійснюється реле з використанням не вихідної квадратної шини, а сигналу SPDIF. Платка має імпульсний трансформатор + плеєр має два трансформатора - для транспорту і плати ЦАП. Фактично транспорт і плата ЦАП повністю гальванісно розв"язані - перевага.
Різницю звучання між SPDIF / "рідна квадратна шина" при використанні рідного транспорту я не помітив.
Транспорт звучить нормально, але суб"єктивно МУЗПК його явно і значно переграє.
Оглядово послухав. В якості ЦАП грає ну дуже наближено до дорогого ЦАП. Додалось розширення, детальності, сцени, мікродинаміки. Мені подобається. Тепер потрібно просто послухати декілька тижнів чи місяуів знайому музику і зрозуміти що і як.
Також придбав під експерименти DAC Digidesign 442 Quad Audio Interface з комплексу Протулс: AD1860-K, SM5813, CS8412.
Давно було бажання зібрати щось на клаичних мікросхемах виробництва AD. Так можна буде зекономити трохи часу і зусиль, його переробивши.
навіть в не переробленову варіанті звучав цікаво і достойно.
Там була така гора лівої логіки для зв"язку іншими апаратами + 4 мікросхеми ЦАП + 2 мікросхеми АЦП + гора операційників, комутаторів і тому подібного.
Залишив тільки 2 мікросхеми ЦАП з подальшої вихідною аналоговою частиною. Викинув один лишній каскад регулювання гучності.
Операційники JRC5532N - певне з часом поміняю, хоча б деякі.
змалював частину схеми аналогової частини стоїть досить оригінальний ФНЧ.
Живлення - імнульсний блок з напругами +15 -15 (типу аналогова), +5 - цифрова щоб живити гору логіки. Важко навіть уявити скільки вся та логіка споживала в штатному режимі Її там уже майже й не залишилось)
На живлення 16-ти спарених операційників всього 2 електроліти і кераміка 100 нФ біля них - класика інженерних рішень.
В майбутньому, напевне підчеплю трансформаторні випрямлячі і роздільні стабілізатори на 78XX 79XX для всього.
Загалом апарат, за виключенням ряду сугубо інжеренних підходів, зроблений на совість.
На платі стоїть дата виробницітва 1990-й рік.
Плата як мінімум тришарова. Всі деталі вивідні.
Поки склалось враження, що мікросхеми ЦАП виробництва AD звучать в певній мірі "академічно")
Якщо звучання TDA1540 можна порівняти з звуком вінілової головки Pikering VX-15, PCM56 і PCM63 - з Hsure 44 і V15-III відповідно, то звучання AD1860 я б порівняв з Ortofon VMS 20.
Був на днях і філірмонії на концерті симфонічного оркестру)
Звук системи і в тому числі ЦАПів досить схожі. Принаймі багато звуків присутні! Це радує)