Слухав тривалий час коректор в описаному вище вигляді.
Ще давно виникало бажання змінити кенотрон 5Ц4М на щось значно менш потужне.
Якраз був в наявності EZ11 - його і поставив.
Правда для цього прийшлось перемотувати накальні обмотки трансформатора, а потім з певних причин ще раз перемотати і анодну
Оскільки уже розібрав коректора, - вирішив спробувати змінити вхідну лампу 6SN7 на іншу з більшим підсиленням.
Була ідея вчепити а вхід пару черепашок EF11, які також були в наявності.
6SN7 поставив на вхід по причині того, що такі були наявними, а 6SL7 не було. Ну і звісно тому, що то лампи виробництва RCA значно крае звучать ніж 6Н9С в тому числі МЕЛЗ.
Підчепив до одного каналу EF11 в пентоді з резистором 47 кОм в аноді (відносно великий струм анода).
Змінив праметри коректуючих ланок з врахуванням вихідного опору зміненого каскаду.
Послухав, зауважив дуже добре звучання, хоча все одно трохи замало підсилення.
Зібрав другий каскад.
В ньому виявився великий мікрофонний ефект. Замінив ту лампу на іншу EF11 - ефект майже цілком зник.
Почитав даташити на EF11 Виробництва RFT, Tlefunken, Philips, рекомендовані режими і їх параметри.
Вирішив вибрати режим з резистором в аноді 200 кОм, відповідно з великим вихідними опором, але з більшим підсиленням.
Послухав. Зауважив чимале збільшення гучності і великі зміни в звуці.
Приклеїв лампи вхідних каскадів на двохсторонній скотч, зібрав коректор і слухав декілька годин різні пластинки.
Про зміни в звуці: онатуральнюваня, вирівнювання тонального балансу, АЧХ, покращення мікро- і макродинаміки, сцени, розширення по інструментах і тональної ясності.
Наявна 6SN7 RCA добре звучить, слухав її в різних місцях. А вхідний каскад класичний.
Але різниця дуже велика.
Потрібно ще повирішувати питання мінімальних фонів, які то виникають, то зникають. Розташувати і закріпити все цивільно, хороші роз"єми поставити, зробити можливість підключення двох тонармів. Перерозрахувати коректуючі ланки таки чином, щоб вони мали більший реактивний опір і підібрати більш точні деталі, як варіант спробувати поставити масляні конденсатори.
Якщо говорити про коректори з індуктивною корекцією і з трансформаторним зв"язком - звісно це топ варіанти. По самій фізиці природи такі типи корекції і міжкаскадний зв"язок дозволяє розгубити якнайменше енергії і передати в наступний каскад якнайбільше.
Але, після прослуховування годин так 3-х різний дуже добре відомий мені матеріал, у мене склалось враження що звучання такого коректора мене в принципі всім влаштовує

Тонально багате і наповнене звучання, музичне.
Можна стверджувати, що переважна більшість музичної і емоційної суті, яка сприймається при живому відтворенні без запису таким коректором була передана

Сподобався він мені і багато найкращих вражень і емоцій залишив.
А коректор по своїй концепції і реалізації досить недорогий.
Параметри каскаду:
Резистор в аноді - 200 кОм
Резистор в другій сітці - 600 кОм
Резистор в аноді - 2 кОм