Додав фото свого варіантку МУЗПК.
Звуковушка для виведення цифри по S/PDIF - Juli@ досить категорично перероблена.
Справа від компика в одній білій коробочці - лінійний блок живлення компа. В іншій - ламповий клок на EF13 і лінійний блок живлення звуковушки.
Якщо слухати такий транспорт з ЦАП на 1540 - значно переграє класичні плеєри на 1540. Для прикладу - порівнював з твікнутим Філіпсом 104, 204, 202, Льовою 9000, Ревоксом 225.
Звичайно плеєри на 1540 з СДМ0 і СДМ1 звучать дуже достойно, їх слухати можна і потрібно!
Про компик так - інформація між іншим кому цікава концепція.
На іншому фото - фонокоректор.
Вихідними експериментував, відслуховував і переробляв.
Живлення однопівперіодне на кенотроні EZ11 NOS RFT.
Вхід - пара EF11 Telefunken.
Потім пасивна корекція.
Потім вихідний каскад на 6SN7 RCA.
Раніше і в вхідному і в вихідному каскаді були використані режими з досить значним струмом.
Вхідний каскад - Анодна напруга 250В, анодний резистор - 50кОм, катодний - 600 Ом. Приблизний струм - 2,6 мА.
Всюди побутує точка зору, по потрібно загянати каскад в режим з значним струмом - менший вплив шумів, більш лінійно і тому подібне. Хоч і не економічно і підсилення мале. Я мотивувався саме такими прочитаними думками.
А потім по різних причинах обрав інший режим з великим підсиленням - Анодна напруга 250В, анодний резистор - 200кОм, катодний - 1500 Ом. Приблизний струм - 1 мА.
Різниця в звучанні двох режимів дуже значна.
Перший відносно зажатий, дубовий, грубий.
Другий динамічний, акуратний, живий, дуже натуральний і мазично наповнений звук з глибокою сценою і великим розширенням.
Звук каскаду з номіналами другого випадку по звуку значно переважають звук з номіналами по першому. Хоча каскад і має значний вихідний опір - близько 200 кОм.
Не сказав - включення вхідних каскадів пентодне.
Аналогічне зробив і з вихідним каскадом на тріоді 6SN7.
Анодний резистор з 20кОм, змінив на 100кОм. Відповідно вихідний опір фонокоректора виріс - типу погано, кабеля мають впливати на звук. Але, звучання апарату дуже значно змінилось в кращу сторону по сукупності параметрів.
Багато разів пробував ламповий варіант виходу для 1540. Є великі плюси, безкомпромісні плюси в звучанні.
Але є також великі недоліки - питання до динаміки і АЧХ - завалена динаміка і завалена АЧХ.
Звук виходить дуже натуральним, але як на мене - не універсальний...
Хоча багатьом знайомим такий звук подобається значно більше операційників.
Так от, - каскад з малим анодним резистором і великим анодним струмом сам по собі краде динаміку і валить мікродинаміку, макродинаміку.
Потрібно буде вчепити резистор перетворення струм/напруга на вихід 1540 + причепити каскад з анодним резистором 100-200 кОм і послухати звучання
Це справа не швидка і не дешева, адже використані деталі мають бути високого класу - в фонокоректорі видно конденсатори Мундорф Сюпрім, папір в маслі Бош, Елни сілміки, Окая і тому подібне.
А ще кенотрон в живлення - адже каскади з малим струмом споживання удже чутливі до якості живлення.
Але все ж очікування досить значущі.
Хто слухав звучання чисто лампової аналогової частини без використання операційників і ЗЗ - має розуміти в чому фішка.