З дозволу автора, відпишусь в його темі.
Сьогодні до мене завітав Юрій Sound-YP разом із підсилювачем Володимира та своїм срібним міжблочником.
Про зовнішній вигляд:
солідний, добротно та дуже акуратно виготовлений, на фотографіях автора здавався дещо більшим, ніж є насправді, але невеликий розмір є оманливим і підсилювач дуже важкий, що легко пояснюється наповненням.
Спочатку слухали з полочними Dayton Reference Air в зв'язці з Vincent CD-S5 і Van den Hul D-102 III. З моїм Micromega A120 таке враження, що спочатку замість "віолончелі грала скрипка". З підсилювачем Володі все стало на місце. Віолончель відтворилась своїм справжнім тембром, враховуючи що в як попередній підсилювач використовувався вбудований Вінсента (який виявився досить пристойним). Далі ми підключили срібний міжблок Юри і це було важко слухати. В знаки дались особливості лєнточного твітера. Прозорість та повітряність ВЧ стали із надмірних важко витримуваними і в цьому ми одразу зійшлись в думках з Юрієм.
Далі на черзі були Trixial Realistic Americana 12''.
Одразу наперед скажу, що це чудовий партнер для Алефа.
Мої Американи ще ніколи так не грали. Усі тембри правильні, динаміка, контроль.... Я нарешті відкрив в них те, що хотів почути із самого початку виготовлення. Але не без ложки дьогтю - ВЧ відігравали наче все добре, але немає чіткого відчуття розстановки по сцені, немає того повітря6 що давали Дайтони. Але тут в поміч міжблок Юрія. Він чудово влився та допоміг, добавивши те чого не давав Van den Hul.
Як висновок...
Все потрібно вивчати та тестувати. Підсилювач автора чудовий апарат із шикарним контролем та натуральним звучанням, прекрасно реагує на будь-які зміни в тракті. Його потужності вистарчає для тугої акустики (дайтони 8 ом і 88 дб) і з надлишком для чутливої (реалістіки 8 ом і 96 дб).
Та не все у будь-яку систему може стати добре. Як приклад, кабель Юрія - в дайтон посилив недоліки, а в реалістіках ці недоліки компенсував. Що стосується більшого опису, то напишу в свої темі.