(16-11-2017 19:58)Valeriy Vanzha писал(а): Причем тут пусковой конденсатор? Судя по виду - это директ-драйв?
Электролиты надо проверить, не только на величину емкости а и на внутренне сопротивление.
И что такое директ драйви какое должно быть внутреннее сопротивление электролитов.
(17-11-2017 14:17)absorber писал(а): В моем дюале когда-то стояло вот такое же, похожее. Но и в таком виде все включалось и работало)))
Здается мне тоже это не из-за этого конденсатора.
Вот поближе еще фото может кто что подскажет еще.
Вот фото.
(16-11-2017 21:18)Kozak писал(а): Так і є, пошуковик видає прямий привід.
Два тонких дроти, як раз і приєднані до катушки показчика обертів. На фото чудово видно зубчату структуру "підков магнітопроводів".
Зберіть двигун назад, причина там скоріше в іншому місці.
Найбільш вірогідно, дефект в колах живлення двигуна, деталей там мізер, і схему можна скласти за вечір.
Також дефект досить часто трапляются по вині контактів: непропай та інш. Там на платі; видно декілька підлаштувальних резисторів - відкритого виконання. Дуже ненадійна річ! В такій конструкції, контакти з часом - пропадають, окисляются та інш.
Бажано фото того випаяного елемента?
Та і з таким рівнем пізнань в електроніці, краще зовсім припинити спроби ремонту.
Бо своїми непрофесійними діями, тільки погіршите ситуацію.
Наскільки я вірно зрозумів з німецького сайту. Там трансформатор на 110В а "лишню" напругу гасять цим конденсатором. Тому номінал і його тип, без розуміння своїх дій - змінювати не можна!
Сейчас мастера тяжеловато найти.Я конечно не ас в электронике,но пробовать нужно,я почему к вам обратился за помощью?Я диод от транзистора отличаю.Если бы я знал мастера нормального,то я б ему конечно отдал в ремонт и никому голову бы не морочил.Я одного нашел,но он сказал чтоб я выкинул это старое барахло и купил новый проигрыватель.Я ему сказал,что он сам борохло,а это вполне нормальная вертушка.