Пишу результат своїх спроб в схемотехніці Hiraga 20w. Зібріано 1 канал, по ориганальній схемі з транзисторами подібних параметрів. Розбіжність hfe до 5% в парах. З конденсаторами 20000 в плече, +/-22в. Варто сказати в оригіналі включення стабілітрона на мінусі неправильне. Прикріплюю фото макета як доказ
Схема оригінал з http://www.audiotechno.fr/html/realisations.htm
Пищуть цей підсилювач має підводний камінь в настройці, який я так і не знайшов. Відслухано джаз, рок, і різні електро стилі, але загалом десь 10 треків. Тому що більше слухати не хотілось. Підсилювач імхо не універсальний по стилях, так як і підсилювач Пасса Ampcampamp. Одразу чути характерний акцент на нч, десь 9 з 10 балів за бас. На всіх треках швидкий, об'ємний і в загальному правильний. Високі набагато гірше, але середина кошмар, має "грязь" і ще з провалом ачх який не розлогий, але який є чути добре. Вч і сч тут десь на рівні схем tda, в порівнянні з Ampcampamp який сч і вч просто має супер, Ampcampamp вч і сч грає (є таке слово) чарівно, але бас тут м'який, недостатньо швидкий. По стилях наприклад Ampcampamp добре бере джаз, різні вокльні і інструментальні композиції, і що цікаво апліфт (uplifting over 130bpm). Hiraga 20w добре для року і різного хаусу, прогресіву де швидкий точний удар. По точках зі схеми все +- збігається.
Підсумок такий що правду писали на вегалабі, і тепер розумію чому народ його бере в біампінг для нч діапазону, а на вч і сч щось від Пасса або Худа. Біампінгу - бути однозначно! В одному корпусі для Hiraga 20w поміститься і Ampcampamp. Думаю зріз візьму десь до 1к, може набагато менше. Може комусь допоможуть мої малі висновки, тому що багато хто тратить гроші на підсилювач пише типу все супер, а насправді нічого не пояснює і інший знов робить ті самі помилки яких міг би уникнути.