|
|
Прошлое против современного.
|
| Автор |
Сообщение |
freesound
Ветеран
    
Откуда: Львiв
Сообщений: 784
Репутация: 50
|
RE: Прошлое против современного. / 11-11-2021 02:49
(11-11-2021 01:15)zick писал(а): Можно одно и то же называть изменением или усовершенствованием.
Что считать относительно небольшими значениями разницы, если тут люди слышат разницу в звучании, в зависимости от применённого предохранителя или полировнного штыря сетевой вилки?
Я ж не говорю, что у дурака и гениального музыканта разные мозги.
Я говорю, что для обработки огромного массива данных, который уши поставляют в мозг для обработки налету, нужны способности.
У одних они есть, у других нет. Отсюда и вытекает понятия - музыкальный слух, абсолютный слух. Когда физиология строения слухового аппарата совпала с быстрыми мозгами. Есть простой опыт. Поставьте кисть на стол и стучите насколько можете быстро средним пальцем по столу. Не переставая стучать, попытайтесь произносить что-то , ла-ла-ла например 
И вы увидите, что скорость, с которой двигается ваш палец равен скорости с которой вы произносите слог. У другого человека эта скорость не такая, как у вас.
И дело не в мышцах, а в мозгах. А они, как вы утверждаете, у всех работают одинаково. А вот нифига.
Теж спробував, запросто 
Можу співати будь-що і вистукувати зовсім інше. Був у мене досвід у Туркменії з ритмом на 7/8 та мелодією атлібітум. Після цього все можливо
Це досвід, такого я до цього не вмів і лише кілька годин вправ дали результат.
Не братимемо дурня, візьмемо середньостатистичну людину. Його багато чому можна навчити, але не більше його вроджених здібностей. Недарма діточок відбирали до музичної школи за їх здібностями Я знав гітариста з непоганими задатками в техніці, але який ніяк не міг зіграти пару синкоп у вступі до Айсбергу Пугачової. Технічно міг, але не міг зрозуміти у голові, де вони "живуть" (синкопи). Кілька годин з ним довбалися і без толку, так і не зрозумів. Скинули на клавішника. Інший гітарист був суперовий, просто геній, грав як бог та слух мав абсолютний. Гості сиділи крутили пальцем по краю келиха і цим видавали якийсь тон, а він казав, що це за нота. Потім йшли до піаніно та натискали клавішу. Жодного разу не помилився.
Але абсолютний слух та музичний це зовсім різні речі. Абсолютний до музичних здібностей не має жодного стосунку. Але музикантові він, звичайно, дуже допомагає, особливо для інструментів, де немає ладів
У кожного є різні здібності і це робота мозку та його можливостей. Багато моїх друзів теж часто не могли зрозуміти нюанси звучання, про які я говорив, але деякі після пояснення що треба слухати, теж починали чути. Це досвід. Нещодавно була нагода, зібралися аудіофіли, слухають музику, але щось не дає спокою. Коли я зайшов і послухав, попросив зменшити вхідний сигнал, і все стало чистим і прозорим. Було елементарне перевантаження по входу, тільки ні в кого не було такого досвіду і не могли зрозуміти чи то з апаратурою щось, чи то із записами. Тобто виходить, що головну роль все-таки грає мозок, його можливості та досвід.
|
|
|
|
| Сообщения в этой теме |
RE: Прошлое против современного. - freesound - 11-11-2021 02:49
|
Пользователи просматривают эту тему: 1 Гость(ей)
|

|