(26-11-2022 22:22)Vasiles писал(а): Вся сутність багатоканальності в кіно, полягає в рівні якості компонентів
В ролі реса старий добрий Денон 4х тисячної серії, вагою 21кг, хотів 5ти тисячника, але потім закинув цю ідею )).
Те що тут пишуть що набавилися звуком в 5.1 , є питання а вони реально мали цей звук ?
Думаю що ні, ось тому таке відношення до домашнього кіно
Я тому й написав, що багато людей в яких були й досить недешеві av-ресівери навіть не уявляють на що вони насправді здатні, чому так трапляється- в тому дуже багато нюансів, залежить як від якісного налаштування (у багатьох ресиверів є така особливість- що якщо накрутить купу налаштувань та вимірювань мікрофонами, наклацати купу режимів dsp, то про якість звуку можна взагалі забути, бо навіть pure direct не допоможе, бо він за замовчуванням все одно прив'язаний до налаштувань ачх мікрофоном, треба тільки робити повний сброс до заводських налаштувань ), так і від якості комутації та розміщення акустики, та ще більше від якості джерела! А багато хто в основному тулить до дорослого ресивера дешевий двд або cd плеєр в кращому випадку і підключають все це тоненькими соплями абияк-абичім, в результаті звук на виході відповідний
Для багатьох людей буде відкриттям, якщо записати свій звук у кімнаті з "шикарним інтегральником" який "виніс" топ ресивер, та порівняти те що получиться з записами людей у мережі, де налаштовані топ ресівери грають у системах роками, СЛУХАТИ ОБОВ'ЯЗКОВО В НАВУШНИКАХ, бо може виявитися така фігня, що середньої паршивості інтегральник у запису чомусь грає набагато гірше ніж здається на слух!!
Достатньо буде навіть " Кеіth Don't Go" щоб стало зрозуміло все. Рідний dvd denon A1XV до такого ресіверу доречі коштував на час релізу 5800$ якщо хтось не знав! Акустика в ролику MBL 300E retail price 10000$