Акустика "ПИЛОТЫ" Вадимыча
|
Автор |
Сообщение |
Cox.
Ветеран
    
Откуда: Вознесенск
Сообщений: 3 584
Репутация: 276
|
RE: Акустика "ПИЛОТЫ" Вадимыча / 19-07-2014 22:59
Кстати про дыру на Ямале - уже предварительно исследовали. Реальная дырка. 
Видимо земля (промерзшая до костей и потому очень плотная ) просто очень жестко пукнула.
видимо на приличной глубине оказалась карстовая полость за миллионы лет очень накачавшаяся газом. Видимо придел прочности грунта уступил давлению. и как пробка от шампанского произошел выброс.
Но все равно это только теория. так как не известны внутренние размеры полости - да и сам процесс накопления выделяемого по видимому (ибо накапливался) газа.
диаметр провала (неправильный овал) 40-60 метров.
сейчас лето.там все тает (почва со льдом) и стекает вниз. (он увеличивается)
нет ни радиации, ни концентрации горючих газов, ни следов высоких температур (оплавления, остекленения грунта) экспедицией взяты все образцы для исследований в лаборатории.
Ничего подобного учёными ещё не наблюдалось.
жаль спустится они пока не смогли. - почва рыхлая на окраине.
но версия газового выброса - не окончательная.
аудиофилия болезнь которой хочется болеть. это как чесотка, - почесал и ещё хочется
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
socrates
Ветеран
    
Откуда: Kyiv
Сообщений: 49
Репутация: 33
|
RE: Акустика "ПИЛОТЫ" Вадимыча / 20-07-2014 19:01
Аудіофілія егоїстична (С).
Учора я та користувач цього форуму Alexcorn мали нагоду послухати систему пана Сергія (він же Вадимич), який гостинно зустрів нас чудовою кавою і терпляче поставився до всіх моїх ламерських запитань по своїй системі. На жаль, я не технарь, і тому багато речей я просто не зрозумів (рожевий шум, структура звука тощо), залишалося тільки покластися на власні вуха та враження.
Перш за все впадає в око кімната: вона дуже маленька, і отримати в ній гарний звук — це вже майстерність. Далі я побачив саму акустику «Пілот». Її вигляд вражає: зроблена на двох щитах, з дерев’яними закрилками та купою динаміків. На підлозі лежить сабвуфер теж з дерева, з двома велетенськими динаміками, розвернутими в різні боки. Якщо придивитися, то видно, що Сергій зробив усе дерево з різним напрямом волокон. По його теорії, звук змінюється від напрямку волокон різних порід деревини. Але переказувати тут усі технічні подробиці – для цього знадобиться дуже багато часу, і я щось обов’язково наплутаю. Отже, далі мої враження по звуку системи.
Можливо, якби ми не їздили минулого тижня до Олега (приятеля Сергія), я б по-іншому сприймав звук. А так, несвідомо порівнював його з тією системою. Коли слухали Race гр. Yello та ще одну тестову композицію з дуже сильним басом, я згадував, що мені більше сподобалося звучання системи Олега, але Олександр (Alexcorn) наполягав, що тут бас більш правильний. Дійсно сабвуфер тут досить цікавий – у нього довжина хвилі не поширюється на багато метрів, і при цьому він дуже відчутний. Але в Олега бас діє по-іншому завдяки великому приміщенню, свої відчуття від нього я не забуду ніколи. Тут я спеціально виходив в іншу кімнату, щоб переконатися в чіткій локалізації басу від цього сабвуфера: він дійсно весь залишається в кімнаті перед слухачем. І тепер, коли я його згадую, то можу сказати, як невеликий прихильник басу, що його слухати приємно. Мені не зовсім зрозумілі технічні маніпуляції з сабвуфером (його підключення по низькому чи по високому каналу), але від цього звук відчутно змінювався. Але жодних темброблоків і еквалайзерів Сергій не використовує.
Ще одна особливість системи Сергія: тут sweet spot («солодке» місце) знаходиться чітко в одному місці на дивані, а якщо сісти трохи далі, то такої чіткої стереокартини вже не буде. Але в цьому місці система дійсно розкривається – можу з упевненістю сказати, що звучить вона на рівні, а то і краще ніж система за багато кілоєвро, яку мені доводилося слухати. Система чудово впоралася з різними стилями музики: мені сподобався джаз і класика. Концертні записи звучали так, як на концерті.
Потім ми підключали наш цап iFi iDac, і тут я в черговий раз переконався, що наш цап таки забарвлює звук, робить його більш яскравим. Хоча в цьому випадку його звук мені сподобався більше – детальність і роздільна здатність музики збільшилися. Але те, що на цій системі чутно такі нюанси говорить про її рівень. Чутно недоліки записів.
Дуже швидко пролетів час прослуховування, можна було б ще порівняти різні кабелі. Мене зацікавила концепція «таблеток» виробництва Сергія – з різним напрямком волокон деревини. Я вже мав нагоду їх послухати на іншій системі, але там мені здалося, що вони ніяк не вплинули на звук. Але тепер я вже сумніваюся, і хочу отримати такі підставки під свої «полочники» для тестування, і потенційної покупки. Узагалі, за ці два прослуховування – в Олега і Сергія – я дізнався дуже багато нового, і зрозумів – пошук свого звука, може тривати все життя і є дуже цікавим заняттям .
І на останок (не знаю чи дозволить Сергій розповідати тут про проект його нової системи), ми бачили компоненти нової системи, і я гадаю, що вона буде ще краща за попередню. Бажаю натхнення в реалізації цих амбітних планів Сергію, і ще раз дякую за гостинність!
(Отредактировал 20-07-2014 в 19:09 socrates.)
С уважением,
Иван, 095-2748078
|
|
|
|
Выразили согласие: | fground , Alexcorn , Cox. , bobrw , baheba , Sound-YP , etlik , ravvv2008 , oleg2566 , Denis77 , Karp |
|
Вадимыч
Ветеран
    
Откуда: Київ
Сообщений: 6 239
Репутация: 547
|
RE: Акустика "ПИЛОТЫ" Вадимыча / 27-07-2014 23:17
Трохи закинув свою гілку про зроблену роботу.
За цей місяць, зробив мікро Pilotи для планарних динаміків і відповідно провів виміри.
З усіх можливих сторін був переміряний Pilot-BASS, якими я залишився повністю задоволеним.
Тепер, виключно для себе!
Змайстрував 8 різних кабелів, а саме: 4 міжблочних, 3 акустичних і один силовий.
Всі кабелі були виготовлені на основі мідної моножили, діаметром 0,9 мм. Мідь промислова, використовується в засобах зв’язку.
Два міжблочника майже зразу були відбраковані, один потребує доопрацювання, а ось самий цікавий можу продемонструвати.
Три самостійно ізольовані папером паралельні мідні моножили в двох напрямках. Мідна екранна сітка має контакт тільки з однієї сторони. Зібраний кабель поміщений в поліетиленову трубку. Були використані RCA Nakamichi. Довжина кабелю 1 метр.
Спочатку цей кабель звучав гірше всіх, але після прогріву показав свій характер. Звук достатнью рівний у всьому діапазоні, НЧ зібрані, середина прозора. ВЧ не різкі, але і не зовсім м’які з іскринкою. Чудова ширина стереобази, зовсім трішки недостатньо глибини, але я це пов’язую з подачею ВЧ. Якщо їх пом’якшити збільшиться глибина сцени, але пропаде "перчинка" по ВЧ. Поки хай гріється.
По акустичним, ситуація подібна. Один кабель відбракований, ще один потребує доопрацювання і поки не зовсім все зрозуміло, а ось третій виявився досить вдалим.
Технологія виготовлення подібна до міжблочного.Три мідні моножили в окремій паперовій ізоляції, але кожен кабель має свою незалежну поліетиленову ізоляцію. Довжина 2,5 м.
Кабель показав легкий і рівний звук.
Силовий - треба додатково вивчати. Він свій характер має. При підключенні до Pilot-BASS, бас став настільки жорстким і швидким... 
Подібний, я чув тільки на концерті "The Australian Pink Floyd Show".
При прослуховуванні "The Division Bell - Pink Floyd". На потужності бас виймає печінку.  Спийняття дуже цікаве.
Поки так. Далі буде.
 
(Отредактировал 27-07-2014 в 23:23 Вадимыч.)
Думай головой, слушай ушами!
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
oleg2566
Ветеран
    
Откуда: Україна
Сообщений: 7 552
Репутация: 391
|
|
|
|
Вадимыч
Ветеран
    
Откуда: Київ
Сообщений: 6 239
Репутация: 547
|
RE: Акустика "ПИЛОТЫ" Вадимыча / 07-08-2014 06:48
(01-08-2014 16:02)baheba писал(а): (27-07-2014 23:17)Вадимыч писал(а): Силовий - треба додатково вивчати. Він свій характер має. Да-а-а-а-а.А ведь был колонкостроителем.Куда,куда катится мир.
І це ще не саме страшне!... 
Кілька днів разом з дочкою, гарцював по африканській пустелі в пошуках шматочка чорної деревини для підставок під АС! Думаєш знайшов? Ага!  Втюхували, що завгодно…
Нічого, добрі люди пообіцяли допомогти, потрібно трішки почекати.
Саня ( baheba), не переживай – все нормально! Тільки АС! 
Тут питання ширше. В розумінні тенденції зміни рівня контролю підсилювачем (маю на увазі по НЧ) над динаміком (ДФ). При зміні кабеля живлення. І навіть не стільки в тембральному плані, а саме в контролі над динаміком.
Як це визначити, виміряти? Поки поняття не маю! Але ж, зараза, дуже добре чути.
По кабелям є  ! Хай вони думають. Головне, вірно поставити задачку.
(05-08-2014 00:38)arturius писал(а): (02-08-2014 13:49)oleg2566 писал(а): Просто Серега познал, что не АС едиными, делается звук...
Наконец то ...
Надеюсь, что хоть теперь Вадимыч перестанет лобызать свои АС и начнёт формировать полноценную систему для их озвучки.
Вадимыч, как почините Люксман, я первый на послушать .
arturius, в Стамбулі живе Mehmet Öztekin’in, або як його ще прозивають грамофон-Баба!
Вже 40 років він займається виключно грамофонами і цю професію він отримав в спадок від батька. Баба вважає, що тільки грамофон, а не якісь електронні пристрої в змозі передати «дух» музики.
Його точку зору поважаю, але не розділяю.
Ось так і з Luxman(ом). Кльовий - Антикваріат!
(Отредактировал 07-08-2014 в 07:16 Вадимыч.)
Думай головой, слушай ушами!
|
|
|
|
oleg2566
Ветеран
    
Откуда: Україна
Сообщений: 7 552
Репутация: 391
|
|
|
|
Пользователи просматривают эту тему:
|

|