(11-08-2020 07:55)Nemo писал(а): Не знаю, чи є сенс робити варіанти транспорту на SD карті (з 16 біт 1540) для мас і загалу.
Олександре, думаю є сенс зробити окремо "транспорт на SD карті" і запустити в тур. Наприклад, якщо такий транспорт впевнено "переграє" хоча б Малинки-калинки, то у такого транспорта високий потенціал.
I don't care about their different thoughts... Different thoughts are good for me...
(11-08-2020 09:01)эполитт писал(а): Наверное модно в наше время быть ретроградом!
Ковыряться в таком нафталиновом шлаке и выслушивать!!!
Вот только что там можно такого услышать?
С удовольствием куплю в отличном не копанном состоянии Мэнли Референс , до 1500.
Петр,вы лукавите!
Burson audio Conductor 3 Reference!
Добавьте 250$ к вашей полторушке и будет возможность прикоснуться к прекрасному девайсу,от австралийских инженеров!
Не скачивайтесь назад в будущее!
Зачем спорить ..?
Именно поэтому их
должно быть не один,
а два (как у меня ..) -
один на TDA с лампочкой,
а второй с одной из лучших
реализаций Сябра WYRED 4 SOUND ..
(11-08-2020 15:48)Kir9790 писал(а): Олександре, думаю є сенс зробити окремо "транспорт на SD карті" і запустити в тур. Наприклад, якщо такий транспорт впевнено "переграє" хоча б Малинки-калинки, то у такого транспорта високий потенціал.
Цілком з Вами згодний.
Але тільки в вигляді завершеного виробу, а не в якості транспорту.
Зроблю протягом декількох місяців варіант транспорту з SD карті.
З 2 TDA1540D 16 біт на виході.
З ламповим клоком.
На лампа EZ11 EF11 EF13.
Можливо, навіть і в макетному варіанті, але в транспортабельному та концептуально готовому для прослуховування та порівнянь.
З такого транспорту цілком можна вивести S/PDIF.
Є процесори STM32 з S/PDIF входами та виходами на борту.
Процесор, який я зараз використовую має пару інтерфейсів I2S.
Але в виводі цих інтерфейсів сенсу не бачу.
Бачу сенс робити тільки завершений програвач на 1540 16 біт.
Або, скажімо, PCM58, як на фото тільки в доробленому варіанті.
Такий варіант, в якому сигнал відтворення відліків подається мікросхемам ЦАП напряму від клока, а не від процесора.
З аудіо матеріалом все дуже просто.
На SD карту закидається набір альбомів з VAW файлами 44.1/16
Сам програвач має дві кнопки - листати файли і папки.
І формальний дисплей для відображення назв.
Я мав на увазі, що потреба у окремому високоякісному транспорті за невеликі гроші буде набагато вище, ніж у плеєрі (транспорт+ЦАП). Тому що з ЦАПами тут більш-менш вже склались уподобання (прикладом цьому є пости вище).
Але, звичайно, вирішувати вам...
I don't care about their different thoughts... Different thoughts are good for me...
(11-08-2020 22:38)Kir9790 писал(а): Я мав на увазі, що потреба у окремому високоякісному транспорті за невеликі гроші буде набагато вище, ніж у плеєрі (транспорт+ЦАП). Тому що з ЦАПами тут більш-менш вже склались уподобання (прикладом цьому є пости вище).
Але, звичайно, вирішувати вам...
Мені цікаво реалізовувати тільки завершений проект траспорту з 16 біт 1540 на виході.
Чудових звуком транспортів з SPDIF виходом існує не мало.
Їх наздоганяти або повторювати нема сенсу.
Якість їх звукового потоку є високою та обмежується можливостями інтерфейсу SPDIF.
А реалізацій з 16 біт 1540 - не чув.
Відповідно я роблю два реалізації 16 біт 1540:
1. З SPDIF входом.
2. З SD картою.
Та що з SD картою має звучати трохи краще, враховуючи структурні особливості SPDIF інтерфейсу.
Сори за отступление, сколько десятков лет прошло как вышли 1540, 1541. Эти чипы бесспорно легенда, которые приятно слушать и в наше время. Более чем уверен, пройдут десятилетия, а разговоры о них не умолкнут. Интересно следующее: вспомнит ли кто нибуть ч/з лет так 30 о нынешних ESS9018-38. AK449*. и т.д.
(12-08-2020 19:39)aleg55555 писал(а): Интересно следующее: вспомнит ли кто нибуть ч/з лет так 30 о нынешних ESS9018-38. AK449*
Через тридцать лет!
Ничего не будет. Ни ES9018, ни AK4490, ни CS4398, ни AD1865 –останется один сплошной TIDAL,который по вай фаю будет молотить на виртуальные АС!
(12-08-2020 19:39)aleg55555 писал(а): Сори за отступление, сколько десятков лет прошло как вышли 1540, 1541. Эти чипы бесспорно легенда, которые приятно слушать и в наше время. Более чем уверен, пройдут десятилетия, а разговоры о них не умолкнут. Интересно следующее: вспомнит ли кто нибуть ч/з лет так 30 о нынешних ESS9018-38. AK449*. и т.д.
Сам сейчас слушаю ЦАП на 1541 с ламповым выхлопом - этот цап был авторский - но к сожалению на бюджетных китайских деталях- хотя схемотехника вообще грамотна. Установка оригинальной ТДА- и полный апгрейд изделия - дали результат - теперь приятно долго слушать МУЗЫКУ!))) Детальность появилась -пропала мутность что ли))) Однозначно мне повезло с Мастером! Хотя относительно ЦАПов "новодельных" - я тоже имею и звук в порядке!
Перебіжками, в три прийоми зібрав та запустив макет транспорту на SD карті з використанням середнього процесора.
Раніше я використовував більшу плату з процесором STM32F407.
В ньому доволі непогані ресурси - 168 MHz, Ehernet, USB OTG, 2xI2S, 3xSPI, 6xUSART, 2xDMA, SDIO.
Відповідно зібрати на ньому такий транспорт було не складно - SD карта читалась SDIO - 4 bit режим, 48 MHz, - швидкість потоку даних майже 200 Mbit - по швидкості як 2x100 Mbit Ehernet.
Для підключення мікросхеми ЦАП використовувались 2xSPI, які можуть працювати на швидкості 36 MHz, але для підключення ЦАП з лихвою вистачало 4,5 MHz.
У мене ще давно була ідея спробувати в якості експерименту використати дешевий мікроконтролер STM32F103.
72 MHz, USB Devise, 2xSPI, 3xUSART, 2xDMA - ціна синьої плати з таким процесором 70 грн.
Рік назад я знайшов проект читання SD карти таким процесором.
Але він був зібраний на повільних бібліотеках.
І дозволяв читати данні з швидкістю 1.2 Mbit
Для відтворення стерео аудіопотоку 16/44,1 потрібно 1.6 Mbit - швидкості читання не вистачало, тільки моно...
Але, в час карантину я знайшов ще декілька проектів читання даних з SD карти на кращих бібліотеках, оптимізованих по швидкості.
Заміряв швидкості читання, один з проектів дозволяє читати данні з швидкістю 2.7 Mbit - цього з запасом вистачає для відтворення формату 16/44,1 (Audio CD)
Недавно добрався в три заходи зібрати проект і буквально вчора зранку запустив відтворення звуку на 1540 лівого каналу.
А сьогодні зранку також правого і відповідно двох.
Структура така:
SD карта читається SPI1 - 1 bit режим, 18 MHz, - швидкість потоку саме даних читання файлової системи майже 2,7 Mbit.
Для підключення мікросхеми ЦАП лівого каналу використовувались SPI2, який може працювати на швидкості 18 MHz, але для підключення ЦАП з лихвою вистачало 4,5 MHz.
І на цьому все, SPI1 та SPI2 використані, - нема куди підключити мікросхему ЦАП правого каналу..(
Раніше мене це зупинило, але не тепер, - тепер я знаю три варіанти виходу з ситуації.
Я обрав найпростіший і найкласичніший.
Для підключення мікросхеми ЦАП правого каналу використовувались USART2 в синхронному режимі, який може працювати на швидкості 4,5 MHz, чого для підключення ЦАП з цілком вистачало.
Для швидкої передачі двох байт через USART2 використано режим DMA.
Відповідно перебіжками по пів години написав фрагменти програми.
А сьогодні зранку включив та послухав. що працює.
В найближчому майбутньому почну планомірний та розмірений відхід від використання більшої плати й перехід на меншу.
Переписування програм, дочіплювання дисплея і т.д.
Потрібне спрощення, оптимізація структури.
І доведення до презентабельного, транспортабильного і в принципі завершеного макету.
По правді, мене самого здивувало, що вдалося реалізувати транспорт на SD карті з 1540 на процесорі STM32F103.
Оригінальність ідей та концептуальність підходу - реалізувати простими шляхами складні завдання..)
Стосовно вибору ЦАП, та й взагалі компонентів.
Обирати старі, нові чи проміжні.
Звичайно кожний обирає те, що йому ближче по концепції та по звуку.
Також багато чого залежить від системи, на якій слухається музика.
І від музики, яка слухається, - інструментальна, електронна, змішана.
У мене уже років так 8 основна акустика - коаксіали ALTEC 615.
А підсилювач, - класичний ламопвий однотактник.
Раніше слухав також вініл та касетники.
Але уже давно розпродав все аналогове і залишив тільки цифру її частину.
В час коронавірусу та карантиу вирішив трохи поекспериментував по акустиці.
З заміною ВЧ драйверів на сучасні Eminence та додаванням третьої смуги на 10" СЧ JBL або 4А28.
Також трохи пройшовся в сторону фронтальних рупорів.
Але концеппуально акустика аналогіча ALTEC 615 - висока чутливість, легкі дифузори, ВЧ - комплесійний драйвер.
Так от, слухати на такій системі з лампомим однотатником та акустикою сучасні обнобітки, - не дуже приємно і цікаво...
Я пробував, слухав та порівнював, різні типи та варіанти.
Мультибітні ЦАП, а саме 1540 звучать краще, їх звук подобається більше.
В мобільному телефону та на телевізорі, компові сучасні однобітки звучать ок.
Цілком може бути, що людям на власній системі більше подобається звучання саме однобітників, - не заперечую, кожному своє )))
Написав з метою пояснити, кому саме може бути цікава подібна концепція.
Too Nemo: Доброго дня. Вибачаюсь, що не по темі. Побачив Альтекі так от давно хотів запитати: 1. Як з ВЧ у даних динаміків? 2.Ця модель гарна для ближнього поля? 3.Порівнювали з 604,605 моделями?
(14-08-2020 17:01)aleg55555 писал(а): Too Nemo: Доброго дня. Вибачаюсь, що не по темі. Побачив Альтекі так от давно хотів запитати: 1. Як з ВЧ у даних динаміків? 2.Ця модель гарна для ближнього поля? 3.Порівнювали з 604,605 моделями?
Доброго дня.
1. Як і в решти коаксіалів Альтеів таких лінійок, - є обриси, контури ВЧ.
Але драйвер цей більше саме СЧ-ВЧ.
Нижню частоту заявлено 500, відповідно самий верх йому грати важкувато.
Якщо говорити про самий верхній діапазон 18-20 КГц - звичайно ними там і близько не пахне...
Без завалу грають десь до 12,5-13.
З завалом - до 15-17.
Відповідно якщо хотіти самий верх - потрібно відключати штатні драйвери і чіпляти щось формату JBL D220TI або Eminence ADS1001
Ці з титановими діафрагмами грають до 20 КГц на ура.
2. Як в ближньому полі, так і для дальньому в кімнаті 25 м2 звучить чудово.
3. На своїй системі слухав тільки 615. На інших раніше слухав 604 605.
Концептуально все те саме і звук такий самий.
Різниця лише в деталях, дрібницях.
Гігантської або сильно відчутної різниці нема.
Альтеки цінні такими як вони є, - своєю концепцією, збалансованістю, завершеністю, злитністю.
Але експерименти з варіантом:
15" басова ланка динаміків Альтек 615 - 20..500 Гц
10" СЧ JBL (навіть також перероблений 4А 28 ) 500...2500
ВЧ - Eminence ADS1001 2500...20000
Показали ну просто таки чудовий результат.
Умовно кажучи, на наборі подібних динаміків можна зібрати чудову акустику.
Три смуги - інша концепція, відповідно інший звук.
1. Як і в решти коаксіалів Альтеів таких лінійок, - є обриси, контури ВЧ.
Але драйвер цей більше саме СЧ-ВЧ.
Нижню частоту заявлено 500, відповідно самий верх йому грати важкувато.
.................
Три смуги - інша концепція, відповідно інший звук.
(11-08-2020 09:01)эполитт писал(а): Наверное модно в наше время быть ретроградом!
Ковыряться в таком нафталиновом шлаке и выслушивать!!!
Вот только что там можно такого услышать?
Любой китайский ЦАП в цене 500-700 баксов,разнесет в пух и прах этот винтаж!
Но если это любимое хобби,а не поиск хайфая,тогда расслабляйтесь в часы любимого занятия!
Что-то подобное мы уже слышали когда появились транзисторные усилители...
Китайские изделия появились гораздо позже, но это уже совсем другая история...
Вот же написано как работает метроном
"Регистр сдвига внутри преобразователя, который принимает на себя аналоговое преобразование данных из потока битов, как коробка передач, управляется внутренними колебаниями. К сожалению, это происходит без коррекции метронома на фиксированной частоте и вне зависимости от окна полученных данных. С активным модулем метронома на преобразователе колебания сдвигового регистра динамически адаптируются к окну данных, выполняется частотная компенсация и выход преобразователя устанавливается на класс A.
Генератор и сдвиговый регистр в TDA1540 управляются извне. Динамический контроль, зависящий от ввода данных, задает аналоговое преобразование в новом порядке.