(09-01-2023 01:55)slavikk писал(а): навіть на смарт в цілому можна уяву мати про характер звуку,
4-ті корнуоли дуже гарно грають
Висловлю свою думку. Я всю цю акустику неодноразово слухав . Спеціально їздив на демонстраційні прослуховування, в порівнянні, щось є у друзів. У самого 7 одиниць Кліпша вдома.
RF -7 це новоділ, який немає нічого спільного з тим звуком ,який подобається мені.
Але вже вся лінійка "герітаж" грає як на мене добре, якісь моделі краще, якісь менш цікаво. Вважаю Корни, тим і цінні, що в добрих руках є універсальними і здатні відіграти будь які жанри.
Про звук на відео. Ну це просто огида,, нічого спільного з тим як вони звучать в реалі не немає. Сорі, але це моя думка.
(09-01-2023 06:51)t.800 писал(а): что его система для него самая наилучшая.
Так це абсолютно вірно.
Тому в мене власне те, що мені подобається.
Просто ми відхиляємось від теми.
Немає значення який носій, якщо він якісно записаний, а система в змозі це відтворити, меджик забезпечений
(09-01-2023 06:51)t.800 писал(а): а метров пятнадцать выделенной линии,
так точно смысл есть.
Маленький і відповідної якості запобіжник, дає не менший, яби сказав навіть більший ефект, так як запобіжник є найслабшою ланкою в ланцюгу живлення аудіоблоку.
Якщо в живлені все на рівні, то без аудіофільського запобіжника всі потуги діляться на половину
(08-01-2023 21:05)artshop писал(а): Звісно, чим краще якість живлення від ЛЕП, тим ліпше...
Але працюємо з тим, що маємо. Ре генератори, ізолюючі трансформатори, системи видалення постійної складової, різного роду наведень, створення окремої землі...
Все це відомо вже....
Дiйсно вiдомо. Тому в мене е майже усе це.
Крiм "створення окремоi землi" - вона е у кожнiй розетцi, але не усе треба с нею з'еднувати.
Та й "регенератори" трохи iншi.
(08-01-2023 23:36)alex23 писал(а): а ніколи не спадало на думку що акустичний кабель то є пасивний фільтр для елетричного струму?
Краще знайти iншу причину.
Наприклад, R=0.1 ом а C=200 пФ.
(це трохи приблизно, оскільки вважати треба для ланцюга з розподiленими параметрами, а не зосередженими. але для прикидки підійде)
Cпроможнi сами порахувати, на скiльки гигагерц цей "фiльтр"?
(09-01-2023 06:51)t.800 писал(а): Василий пишет не бред,
Конечно. Ведь это не "бред" а "полный бред"
Цитата: а просто яростно пытается донести, кто ещё не понял, что его система для него самая наилучшая.
Вважати, що особиста система найліпша..., то мабудь звичка, відсутність досвіду, вух...
Найцікавіше, це розвиток та пошук. В нагоді стає наявність двох систем. Перша грає, другу налаштовуємо, змінюємо. Доволі небагато часу треба, щоб виявити недоліки у головній системі, та позбутися їх.
---
Що до вантажу та лопухів. Більшість грає з 0,5 W, та починають спотворювати саунд вже з 10 W. Чим більший лопух, тим більше спотворень.
Фільтр не допоможе, бо навіть дорогий лопух з якісного матеріалу буде паскудити СЧ за рахунок ломки дифузора.
То вибір - або масштаб на малій гучності, та гидота на середній +, або стовпчики за чималі гроші.
І працюватимуть вони файно від 0,5, до несхочу!
(09-01-2023 07:23)Vasiles писал(а): Про звук на відео. Ну це просто огида,, нічого спільного з тим як вони звучать в реалі не немає. Сорі, але це моя думка.
А от Ви як вважаєте, чому так трапляється- що звук багатьох кліпшів у відео огидний, а зі слів аудіофіла він просто шоколадний в реалі та найкращій у світі? Може тому що мікрофони при записі не вміють фантазувати та брехати як їх власники, і як правило відтворюють як раз те що є в реальному житті?
Розмір динаміків це завжди компроміс. Але " стовпчики" не зможуть якісно відтворити нижній бас ( ця проблема стосується і великих " лопухів " у якійсь мірі ). Сабвуфер може бути вирішенням ( якщо немає упередження до саба ).
Та ні!
То твереза оцінка якості у порівнянні різних систем. І хоч в мене грає дуже файно, є багато чого ліпшого!
То не є гра у вірю-не-вірю. То є спроможність відчути, та оцінити різницю.
По війні, може ще буде шлях до ступеню вище, але...
Досвід каже за необхідність вкласти чималі гроші... Наразі маю АС - мету. Пасують до мого приміщення. Можливості величезні, ще по працюю!
(09-01-2023 09:23)rotla писал(а): Краще знайти iншу причину.
Наприклад, R=0.1 ом а C=200 пФ.
(це трохи приблизно, оскільки вважати треба для ланцюга з розподiленими параметрами, а не зосередженими. але для прикидки підійде)
Тут ще потрібно не забувати про існування послідовної індуктивності, на виході підсилювача. Але частота зрізу такого фільтру все одно буде за межами звукового діапазону.
Крім того, слід пам'ятати, що на шляху від джерела до АС у нас купа RC фільтрів, причому не імпровізованих, як у випадку з дротом, а цілком реальних. І хоча кожен з них налаштований на частоту вище звукового діапазону, скоріш за все, має місце накопичувальний ефект.
Я так вважаю...
Жизнь подобна езде на велосипеде. Ты не упадешь, пока крутишь педали (с) Клод Пеппер
(09-01-2023 09:23)rotla писал(а): Краще знайти iншу причину.
Наприклад, R=0.1 ом а C=200 пФ.
(це трохи приблизно, оскільки вважати треба для ланцюга з розподiленими параметрами, а не зосередженими. але для прикидки підійде)
Cпроможнi сами порахувати, на скiльки гигагерц цей "фiльтр"?
Фільтр насамперед для механічних коливань які породжуються проходженням ел.струму, а вже потім решта всього іншого. Не фахівець, але зрозуміло що якість матеріалів та конструкція кабелів в приорітеті впливу на звук.
(09-01-2023 01:55)slavikk писал(а): Тихо вміє грати будь яка акустика, яка має чуйку вище 96-97 дБ, це навіть ті ж стовбчики від кліпшу...
Слава, вважаю, що "вміння тихо грати" зовсім не залежить від чутлистві. Більш чутливим АС просто треба менше потужності, для створення однакового СПЛ(гучності), оце і всі переваги.
Наразі в мене і з АС, чутливість яких 88дБ, при рівні звукового тиску в 60дБ(притому, що рекомендований 82-83дБ) звук не "вмирає".
Існують чинники, впливаючі на це, але вони у дещо іншій площині.
Жизнь подобна езде на велосипеде. Ты не упадешь, пока крутишь педали (с) Клод Пеппер
(09-01-2023 12:55)alex69 писал(а): Розмір динаміків це завжди компроміс. Але " стовпчики" не зможуть якісно відтворити нижній бас ( ця проблема стосується і великих " лопухів " у якійсь мірі ). Сабвуфер може бути вирішенням ( якщо немає упередження до саба ).
Та яке може бути упередження!
Доволі є легендарних АС із сабами, починаючи з початку 2000-х, і раніше...
... HGP, Avantgarde Acoustic, Cabasse, Jenesis..., etc.
Як кімната мала, чи середня, без сабу ніяк! Як велика, то з сабом простіше налаштувати...
Як АС вельми басові, то можна і рум-корегувач, у теорії. Але я на цьому не рузуміюсь, проте добре розуміюсь на сабах!
Саб не завжди до басу, але завжди до поліпшення якості того басу!
Завистливые люди часто обсуждают то, чего не умеют, и критикуют тех, до уровня которых им никогда не дотянуться.
(...Ницше...)
(09-01-2023 13:45)VNV73 писал(а): Слава, вважаю, що "вміння тихо грати" зовсім не залежить від чутлистві. Більш чутливим АС просто треба менше потужності, для створення однакового СПЛ(гучності), оце і всі переваги.
Наразі в мене і з АС, чутливість яких 88дБ, при рівні звукового тиску в 60дБ(притому, що рекомендований 82-83дБ) звук не "вмирає".
Існують чинники, впливаючі на це, але вони у дещо іншій площині.
Це "вміння" залежить від багатьох факторів, і так само ще й від особливостей підсилювача, бо вони також дуже різні, деякі теж не грають на малих рівнях гучності, та й від прозорості тракту вцілому
SPL AC ніякім чином не пов'язані зі змогою грати перший ват. Але меньшь чутливі АС вимагають більшого від підсилювача.
А якість АС, як казав вище, у спроможності грати якісно на різних рівнях гучності.
Мій досвід замалий, бо використовую тікі гарні АС. З відповідним підсиленням.
Ще важлива спроможність АС грати у КДП різних розмірів.
Найліпші, які мав довгостроково, то JmLab Mezzo Utopia.
Але і в них є недоліки. ... як на мене...
---
А вінтаж, накшталт Корнів, Алтеків...
То є гарно у вузькому прошарку гучності та жанру. І як вуха не чутливі до спотворень...
Взагалі, можу надати пораду...
Як АС починають верещати на гучності середня +, позбувайтесь!!!!
Завистливые люди часто обсуждают то, чего не умеют, и критикуют тех, до уровня которых им никогда не дотянуться.
(...Ницше...)
artshop -ваша жизнь проходит среди столового серебра ,в окружении полотен белорусских художников авангардистов ,хамон с грушей,приличное вино ,японские ножики ,НО в аудио вы очень посредственный исследователь ,ваши знания в области винтажа -не далее кухни ...поэтому рассказывайте молодым и неокрепшим умам про Фокалы и прочие современные чудеса ,Зачем вы лезете в винтаж,которого никогда не слышали и никогда не имели ?
Цікаво, які критерії вантажа у аудіо. Починаючи з 70-х до початку - середини 90 -х ? Сама велика проблема у тім, що підвіси і папір від віку руйнуються, конденсатори висихають і т.п. Навіть, якщо у найкращому стані АС років 70 -х уявляєте їх навантажити тяжметом , що з ними буде. Велике питання. Джаз, блюз, вокал на однотакті буде добре ( без крутіння гучності далеко ). Всі АС мають жанровість , але у випадку з вантажем це жанровість у квадраті.
Вы глубоко заблуждаетесь , либо имели дело с ширпотребом японским или европейским , который гордо именуют винтажем ))) моим динамикам без малого 70 лет , пропитка гофра не утратила свойств ни на грамм , то же самое и с Пармеко . Студийные коксы стояли в самых именитых студиях мира и упрекнуть их в жанровости - это верх легкомыслия , точно так как и утверждать , что на 10 ватт они начинают сдуваться)) ага , только уже на 5- 7 ват они обеспечивают саунд силой более 100 дб , играя тот самый пресловутый первый ватт , о котором современные рти понятия не имеют ! Какую мощность надо ввалить современной акустике , чтобы получить 110 дб 200-300-500ватт? О каком деликатном отношении к муз сигналу можно говорить ? Детя , когда читаю ваши опусы , мне становится грустно и смешно , насколько вы далеки от хорошего звука …
Вихід є завжди - не читайте. Я ніяким чином,категорично, не робив висновків. Ви знайшли свій звук у 70-и річних ас - то є дуже класно, вітаю вас . Ви не бачите жанровість у виборі ас , знову таки, маєте на те свої думки і досвід. Непотрібно так нервувати і ображатися. Вам гарного вечора.
Вибачте, доповнення. Ви пишете, про поради молодим и неокрепшым. Мамо моя, скільки десятків тон вінтажного непотрібу всучили молодим і неокрепшим!! Да, є гарний вінтаж. Але він вкрай рідкий і за велику ціну.
(09-01-2023 15:58)artshop писал(а): А вінтаж, накшталт Корнів, Алтеків...
То є гарно у вузькому прошарку гучності та жанру. І як вуха не чутливі до спотворень...
Взагалі, можу надати пораду...
Як АС починають верещати на гучності середня +, позбувайтесь!!!!
Про вуха в саме яблучко! Багато людей взагалі не відрізняють навіть люті спотворення старої акустики від самого звуку, теж вважаю що чим більше гроби та лопухи- тим більше вони мають механічних спотворень, гулу, дрібізгу, рипу, скрипу, сцикання деяких рупорів що аж мізки виносить звичайній людині, бухання, та інших "ніштяків" Вінтаж теж різний, є й гарні речі, але їх теж дуже мало й коштують вони дуже дорого як правило