Юра, привет!
Твоё предпредидущее сообщение #602 фотка номер 2. Левый Шим. Нижний правый угол. Первый электролит - 22 мкФ х 50в. Ты что его по входу оставил??
«…Тебе, если дешевле 30 долларов за блюдо – уже невкусно!» (из фильма "О чем говорят мужчины")
Привет Алексей!
Конечно оставил, но только заменил другим.
Не всякая пленка там станет, а та что станет, несоизмеримых денег будет стоить, не говоря уже за габариты.
Давненько не захаживал в свою ветку.
Есть кое какие изменения, буду не спеша информировать суровую общественность о данных изменениях
Первое - ШИМ до сих пор трудится в основной системе и никак не удается его оттуда "выкурить", но буду стараться
Попутно не оставляю попытки заменить стоковые, но слегка модернизированные, выходные IRS2092 200W ШИМ модули. Первая попытка была неудачной, мои Hypex UcD 180 сгорели, восстановлению не подлежат шаловливые ручки способны на многое
НО, познакомился с одним умельцем, который разработал и собрал прототип hypex ucd ncore. Уже было две попытки, результаты хорошие, но мне нужен отличный)) Сей час разработчик работает над третим улучшенным вариантом и с учетом моих пожеланий.
Подробности этого проекта позже.
Второе - мой предварительный усилитель, пост-598, что задумывался в связку с однотактом, прекрасно показал себя с ШИМ, который переведен в вариант оконечника. Правда переднюю панель еще не поменял.
Третье - я долго игрался со своими фильтрами в Корнскалу. Замена конденсаторов, дросселей..., все это очень отзывчиво и приносит хороший результат на своем уровне, но на определенном этапе начинаешь понимать - переливаешь с пустого в порожнее
По этому был заказан новый фильтр от американской компании ALK Engineering.
Пару лет назад я его уже слушал, но тогда меня и оригинальный фильтр устраивал. ALK реально позволил улучшить те аспекты, которые не удавалось решить в стоковом варианте. И это не удивительно, поскольку данные кроссоверы разрабатывались специально для Корнскалы. Плюс, этот апгрейт подготовил плацдарм для замены винтажного драйвера от Кlipsch, К-55v.
За этот кроссовер особая благодарность Сергею Serg-69
(08-01-2017 13:08)oleg2566 писал(а): Десь 550 Юра
Рупорок не рідний, грає дещо вище.
Думав що вище
А те що рупорок тягне вищеє, це добре, бо у 55го там як раз не саме слабке місце.
А ось там де в нього все нище, там і не все добре
Так що...
(08-01-2017 17:10)Sound-YP писал(а): Думав що вище
А те що рупорок тягне вищеє, це добре, бо у 55го там як раз не саме слабке місце.
А ось там де в нього все нище, там і не все добре
Так що...
Вище, знизу Юра, зверху йому поміч пісчавки, що може грати з кілогерцу, але ділиться традиційно. В цьому вся "соль".
Тоді продовжу
З появою нового кросовера з'явилась можливість поексперементувати з іншими драйверами. Попередні експеременти зі старим кросовером виявили слабку зону, це ділянка середнього і верхнього мідбаса, та нижнього СЧ, за яку як раз і відповідає К-55. Була надія на новий крос. Но с його заміною, хоч і покращилась загальна картина, но в той же час, ще більше проявила слабкість ціеї зони. Тому, заміна драйвера стала очевидною.
Оскількі я вже маю позитивний досвід з продуктами Іспанскої компанії Beyma, а окрім того, маючи можливість попереднього ознаемленя з потрібними продуктами, гріх було цим не скорестатися. Бо купляти, слухати, а потім забраковувавши, класти на полицю, в наш час це трохі накладно))
Да і власний досвід свідчить, що покладатися на сліпу віру в чудесні даташіти, чі схвальні відгукі закордонних колег, не гарантує очикуванного результату
Так ось, вибір впав на цей драйвер
Хоча при попередньому ознайомлені з його даташітом, були де які сумніви но на практиці все не погано склалось, тому загальним результатом задоволенний
Правда мав ще трохі клопіт.
Кріплення вінтажного К-55 го відрізняється від сучасних, тому потрібен перехідник. Ніби це і не проблема, бо мав пластмасові, які свого часу запрезентував Олег oleg2566 Но, як виявелось, вони мали ваду,
резьба хоча і дюймова, но не співпадала по вітках, та D на пару десяток меньший. Змушений був замовляти інші.
Ось що вийшло.
П.С. Мушу зауважити, вінтажним драйверам важко конкурувати з сучасними технологіями.
Знание-сила! Но какой прок от знания вещей, если эти вещи бесполезны?
З третьої спроби таки вдалось завершити заміну пластикового рупора ВЧ драйвери на дерев'яний. Но частину рупора, що складє компресійну камеру, пришлось виконувати з металу, бо з дерева повторити з такою самою точністю неможливо.
(14-01-2017 00:56)Sound-YP писал(а): ... частину рупора, що складє компресійну камеру, пришлось виконувати з металу, бо з дерева повторити з такою самою точністю неможливо.
Те що з металу, в цьому нема нічого крамольного.
Метал набагато дружніший з ВЧ, чим пластик.
Ще до того, як прийшли нові кросовери від ALK, були замовлені дощечки з клена, взамін штатних з МДФ.
Звістно, кленові дощечки були замовлени на їх батькивщині, в Одесі і власноруч виготовлені Константином DOOM
Зодля тембрального збагачення звукової подачи вони булі покриті скрипичним лаком.
Що би в повній мірі ощутити ці тембральні зміни, заміна відбулась після прогріва нового фільта.
Результатом задоволений
В кого є така можливість, раджу зробити те саме
Не можу не порадіти за свого товаріща Сергія Кармадона, якого тут багато хто знає
Сергію вже давно разробив та виготовляє власний тонарм
А зовсім недавно, абсолютно с нуля, нікого не копіюючи, він закінчів роботу над власним вініловим прогровачем
Масивний поворотний стіл виточується з алюмінія, обертає його потужний синхронний двигун. Причому, для цього не використовуються ніякі проміжні ролікі, вал обертає диск на пряму, з його зовнішнього краю через спеціальне демпфуюче кільце
Ось таки є у нас самородки! Молодець Сергію!!!