(27-12-2021 12:33)rotla писал(а): А толку? Раассеиваемая а резисторе мощность от этого не изменится ни на грамм, а общих потерь добавится - у транса КПД тоже не 100%.
Уговорил...
Но по шумам точно выиграем в сравнении с доп каскадом на лампе.
Не давно обратил внимание на сервисмануал Марантс сд84 на чипе 1540, где написано разрешение 16 бит с Цифровым фильтром, это они что этим хотят сказать, что с ЦФ плеер на чипе 1540 может датьразрешение близкое к 16 бит?
(27-12-2021 22:15)senyer писал(а): Не давно обратил внимание на сервисмануал Марантс сд84 на чипе 1540, где написано разрешение 16 бит с Цифровым фильтром, это они что этим хотят сказать, что с ЦФ плеер на чипе 1540 может датьразрешение близкое к 16 бит?
---
Читав уважно всю інформацію по TDA1540 - є чимало офіційних документів.
Див опис.
Ніде нема мови про отримання на виході сигналу 16 біт інформації
А є мова про те, що при використанні ЦФ шуми квантування в 14 біт ного сигналу будуть такі, як би були в 16 бітного без ЦФ
А втраченої інформації як не було, так і не буде.
Відповідно всі Філіпс на 1540 так і звучать в порівнянні, наприклад, з філіпсами на 1541
---
Додам від себе - потрібно власними вухами відслухати як звучить Марантс сд84 - 14 там біт чи 16.
Або використавши СД диск з тестовими сигналами і осцилограф.
MARANTZ CD-84 2 x TDA1540 – SAA7030 CDM-1
Ну і чим він відрізняється від решти СіДі промислових програвачів на 1540?
Якщо він Вас влаштовує звуком в такому вигляді як є - слухайте на здоров'я)))
Або дочепіть на вихід лампи і ламповий клок, трансформатори і слухайте ламповий ваіріант.
Але, 16 біт там не було і нема, є лише 14.
Недавно сравнивал Марантс сд84 с Филипс сд472 на чипе 1541, Марантс СД84 на 1540 играл на много лучше!!! больше и глубже звук и разрешение лучше, на выходе плееров стоят одинаковые ОУ 4560
(26-12-2021 21:30)senyer писал(а): Александр, Привет!
Александр, хочу спросить ты раньше делал преобразование ток в напряжение после 1540 на трансформаторах, почему стал делать на резисторах?
Как звук изменился после замены трансформаторов на резисторы?
хуже лучше или примерно одинаково? и цена на резисторы в итоге дешевле так?
Доброго дня.
Так, раніше в деяких варіантах я ставив ви вихід намотані мною трансформатори на пермалої 1:10, а резистор перетворення I/U ставив в вторичну обмотку цього трансформатора.
Призначення трансформатора очевидне - трансформація струмів, напруг і опорів.
Умовно кажучи, для трансформації напруги і зменшення впливу шумів резистора перетворення I/U.
Я їх і тепер ставлю, див повідомлення https://hi-fi-forum.net/forum/thread-647...pid4366490
Цим, переробленим в 16 біт виробам не значним більше двох місяців з моменту їх пеперобки.
Трансформатори з них нікуди не зникали.
Більше того, я використовував різні варіанти перетворення I/U:
1. Резистор з трансформатором на пермалої
2. Резистор без трансформатора на пералої
3. Резистор з операційниками (Як в промислових СіДі плеєрах на 1540)
Кожний з них має свої переваги і недоліки, сильні та слабкі місця.
Трансформатор - чудовий інструмент.
Надає чимало переваг та можливостей.
Але він також має ряд недоліків, які обумовлюють його влив на сигнал, тобто звук.
І зміну його інформаційного та емоційного наповнення, - тобто спотворення.
Яким би не був ідеальним цей трансформатор, але, така уже природа природи, що спотворення там будуть мати місце і на слух їх чутно.
Тому, в реалізації ЦАП на TDA1540 16 біт з платою нарощення бітності на R-2R ланках я обрав варіант з найбільшою кількістю переваг і найменшою кількістю недоліків.
Але, всі інші варіанти 1, 2, 3 також можна використовувати, прийнявши їх за і проти.
(27-12-2021 23:05)senyer писал(а): Недавно сравнивал Марантс сд84 с Филипс сд472 на чипе 1541, Марантс СД84 на 1540 играл на много лучше!!! больше и глубже звук и разрешение лучше, на выходе плееров стоят одинаковые ОУ 4560
Це програвачі абсолютно різного класу та цінової категорії в реалізації по всьому - вони ну просто не можуть звучати на одному рівні...
В 84 стоїть 2 TDA1540D - це уже певний рівень.
Транс стоїть хороший живлення хороше.
Обвязка хороша.
В 472 транспорт примітивний, живлення примітивне обвязка примітивна.
В ньому може стояти або TDA1541A або TDA1541A-R1 або TDA1541.
Ну аж ніяк не TDA1541-S1
А якщо порозмислити логічно - TDA1540D не завадить порівнювати з TDA1541-S1
Не операційниками одними
---
Думаю, якби ви порівняли напряму скажімо,
MARANTZ CD-84 2 x TDA1540D – SAA7030 CDM-1 (14 біт)
з
MARANTZ CD-94 Mk II 2 x TDA1541A-S1 (Single Crown) CDM-1 (16 біт)
І ще в додаток з макетом ЦАП на 4 1540 14 біт епохи дворічної давності.
І з аналогічним ЦАП на 2 PCM53-I (16 біт)
Ну і сюди ж можна було ще додати щось на PCB58 PCM1701 (18 біт але заявлена лінійнйсть 15 біт)
Думаю, Ви б мало уяву що з них і як звучить, і де 14 біт, де 16 та чим вони відрізняються.
І мали б відповідь чи переграють PCB58 PCM1701 (18 біт але заявлена лінійнйсть 15 біт) PCM53-I (чесних 16 біт) та чим вони відрізняються
Кто подскажет если ставить резистор I/U после 1540, то какое сопротивление в Ом можно поставить т.е. самое большое значение без ущерба в качестве звука 20, 30,40, 50 Ом?
А кто знает, сколько реально бит на компакт-диске? И сколько после считывания головкой в сидюке? Ну, или внести ясность насчёт разрядности, касаемо EFM в сидюках?
(12-12-2021 23:50)Nemo писал(а): Перетворення I/U здійснено на резисторах після чого вихідний аналоговий сигнал підсилюється каскадом на лампах 6AC7, включених в тріоді.
Сигнал на виході - порядку 1,5-2В.
Александр, ты какой номинал резистора ставишь I/U, когда получаешь на выходе 1,5-2В после 6АС7
(28-12-2021 20:00)senyer писал(а): Александр, ты какой номинал резистора ставишь I/U, когда получаешь на выходе 1,5-2В после 6АС7
25 Ом
(28-12-2021 19:19)VNV73 писал(а): А кто знает, сколько реально бит на компакт-диске? И сколько после считывания головкой в сидюке? Ну, или внести ясность насчёт разрядности, касаемо EFM в сидюках?
16 біт 44.1 кГц
(28-12-2021 10:15)rotla писал(а): Реально 13.
Розумієте, більше ніж 40-ка річна актуальність TDA1540 визначається не бітність єдиною..)
Гляньте Айбей, скільки майстрів за останніх років так 5 розробили плати ЦАП на 1540 і пропонують їх до продажу.
І це саме 14 біт варіант, а по ваших словах 13.
Але, попри всі за і проти - 14 біт це дійсно мало.
Потрібно хоча б 16 біт.
Щоб могли відтворювати стандарт Audio CD 16 44.1
А далі уже буде видно.
Думаю для найближчих часі 16 біт 44.1-192 буде норм.
Так, на компакте одной дорожкой записано два канала, без разделения. А если разделить на 2? И скажите, почему существует EFM в сидюках, подымающий разрядность с 8 до 14 бит? Откуда возьмутся 16бит? И почему на компакте 8бит?
СТАС, цитата из Вики - EFM (англ. Eight-to-fourteen modulation — модуляція «8-в-14») — канальне кодування даних, розроблене фахівцями фірми PHILIPS спеціально для лазерного звукозапису на компакт-диск. Відповідно до правил кодування EFM, кожен 8-розрядний символ замінюється однозначно відповідним йому 14-розрядним символом із спеціальної таблиці перетворення.
ЗЫ Потому, когда некоторые говорили о том, что на компакте ДД не выше, чем 40 с копейками дБ, были правы. А если от этого отнять пик-фатор, то выходит, что тихие звуки там описаны совсем плачевно.
(28-12-2021 21:12)VNV73 писал(а): СТАС, цитата из Вики - EFM (англ. Eight-to-fourteen modulation — модуляція «8-в-14») — канальне кодування даних, розроблене фахівцями фірми PHILIPS спеціально для лазерного звукозапису на компакт-диск. Відповідно до правил кодування EFM, кожен 8-розрядний символ замінюється однозначно відповідним йому 14-розрядним символом із спеціальної таблиці перетворення.
ЗЫ Потому, когда говорили о том, что на компакте ДД не выше, чем 40 с копейками дБ, были правы. А если от этого отнять пик-фатор, то выходит, что тихие звуки там описаны совсем плачевно.
Там не зовсім про те написано
Це кодування інформації з надлишковістю.
Одна і та ж інформації пишеться на СіДі диск два рази поспіль в різних місцях.
Щоб якщо трохи поцарапаєш диск - відтворювати звук без гикань
Нет, EFM - это сигнал считывания сидюком, преобразующий исходный 8-ми битный сигнал в 14-ть бит. Там иначе понять невозможно. Если Вы для избыточной информации отнимите лишних битов, то на основную там останется совсем ничего.
В итоге получается 7 бит на канал(с преобразованием), или 42дБ ДД, что в общем-то объясняет мёртвое звучание. Большинство кассетников умеют лучче.
Власне, вся всі ці розробки з TDA1540 робляться для того, щоб їх слухати, - споживати їх результати.
Виріб, втілює в собі обрану концепцію.
З її сильнішими та слабшими аспектами.
І попри те, що це тільки перший прототип і потрібно дописувати софт.
Покращувати компонування, продумувати конструкцію
Але, скоро він буде завершеним в значній мірі.
Тобто його можна послухати на моїй системі або системах інших людей.
І оцінити його звучання.
Можна слухати альбоми з SD карток - тобто незалежний програвач аналоговими виходами.
Також можна в якості ЦАП з коаксіальним SPDIF входом.
Объясни, как понимать EFM?
И как оно выглядит в поканальном представлении? Ведь по шине Data на вход ЦАП заходят два канала.
Это не племики ради, а чтобы разобраться.
(29-12-2021 02:12)VNV73 писал(а): Объясни, как понимать EFM?
Так и понимать - при записи из каждых 8-ми бит делают 14 и пишут их на диск.
При воспроизведении наоборот - из 14 бит делают 8.
Каждый семпл на аудио-ЦД состоит из 4-х таких блоков (два на канал).
Цитата:И как оно выглядит в поканальном представлении?
А причем тут вообще "каналы"? EFM как и CIRC и для записи "обычных" CD-ROM с данными тоже используется, где нет никаких "каналов".
Цитата:Ведь по шине Data на вход ЦАП заходят два канала.
Это смотря какой ЦАП и какая шина и смотря где.
Как раз в сабже (и подобном ему древностям) - по "шине" заходит только один канал. ЦАП-то моно, для стерео их два надо, и на каждый заходит своя линия данных.
На другие ЦАПы может и не два канала заходить а 4, 8, 16 (если шина в TDM-моде).