(22-04-2016 22:41)Black_Jack писал(а): Как-то некрасиво отвечать вопросом на вопрос, да еще и не Вам адресованный.
(22-04-2016 21:13)Black_Jack писал(а): Вы о реальных технических параметрах? Если да - то о каких именно?
Или "черный бэкграунд", "жирный бас", "эшелонированную сцену" и прочие субъективные впечатления?
Так, я про реальні технічні параметри, які можна оцінити на слух.
Міряти щось приладами сенсу нема.
Подібні вимірювання можуть тільки вказати на наявність або відсутність грубих помилок і явних спотворень.
Думаю, Ви й самі це розумієте.
Я потроху в різних місцях слухаю різні аудіо штуки. В філармонію, органний зал, на джазові концерти час від часу ходжу.
Я маю на увазі саме цілісну інформативно-емоційну оцінку звучання.
Якщо Вам дійсно цікаво, що я маю на увазі, пишучи тему про 53, - спробую навести приклад.
Додав фото акустики Альтек 615 в корпусах Ямамото.
Купив я її ще році так в 2012, в значній мірі випадково і не плануючи.
На той час подібна акустика була для мене мрією.
Здійснити її складністю не було, але, чомусь я це не поспішав робити. І зробив лише тоді, коли після створення теми про іншу акустику на одному форумі, власник запропонував продати цю акустику мені.
Чотири роки акустика у мене. З всіма за і проти вона мрією залишається і тепер. Слухаю акустику з величезним задоволенням і насолодою і не рідко ловлю себе на факті, що так, саме те, чого бажається і що хочеться.
З тих часів я уже переслухав дуже багато різних типів і видів акустики. А людина, в якої відкрив для себе Альтеки, змінила їх на іншу концепцію.
Але, для мене вони по класу, і по емоційному наповненню та інформативності й комфорту слухання залишаються одними з кращих, якщо не найкращим варіантом. переконуюсь в цьому кожний раз, коли слухаю свою акустику і систему.
Приблизно аналогічну цінність має мікросхема ПСМ53.
І варіанти аналогових виходів з трансформаторами на пермалої і з ламами також.
А взагалі лампи і трансформатори, - це перед усім інструменти підсилення і трансформації сигналу (те, що несе інформацію, в тому числі емоційну) без зворотніх зв"язців чи з мінімальними.
Ну аж ні як не як операційники - коли сигнал з виходу подається на вхід, а час проходження не малий і залежить від частоти.
Відповідно маємо певні характерні спотворення, які як зрозумілі теоретично, так і чутні на слух.
Думаю, тут Ви також прекрасно розумієте в чому плюси і мінуси.
Ну і на слух можна послухати