Якщо людина продавець дійсно вірить і впевнена якості і корисності свого товару та ще й при цьому володіє словом за допомогою якого може передати образ своєї уяви про те що вона продає....то встояти не всякий зможе і стане його клієнтом.
Можна стати таким продавцем в потрібному місці на необхідний час, завдяки особливим якостям, можна назвати їх акторським талантом. Коли людина починає грати якусь потрібну ситуативну роль, що коли говорить то аж починає сама собі вірити, тимчасове перетворення. І таким чином впливає на клієнта.
Але що цікаво сила переконання що в першому що в другому варіанті майже однакові. Психологічний каток. Єдиний захист від такого впливу це пауза у часі і чим більше вона тим більше надії повернутися в реальність і прийняти правильне рішення.