Старые телевизоры в Фокстроте - можно ли брать
|
Автор |
Сообщение |
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
MachuPikchu
Ветеран
Откуда: Киев
Сообщений: 171
Репутация: 2
|
Re: Старые телевизоры в Фокстроте - можно ли брать / 28-08-2010 19:15
Чтобы не было тут флейма на кучу страниц вот выдержки из закона:
dateline= писал(а):
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про захист прав споживачів
Стаття 6. Право споживача на належну якість продукції
5. Виробник (виконавець) зобов`язаний забезпечити
використання продукції за призначенням протягом строку її служби,
передбаченого нормативним документом або встановленого ним за
домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку -
протягом десяти років.
Виробник (виконавець) зобов`язаний забезпечити технічне
обслуговування та гарантійний ремонт продукції, а також її випуск
і поставку для підприємств, що здійснюють технічне обслуговування
та ремонт, у необхідному обсязі та асортименті запасних частин
протягом усього строку її виробництва, а після зняття з
виробництва - протягом строку служби, в разі відсутності такого
строку - протягом десяти років.
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару
неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного
строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені
законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов`язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у
використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні
торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині
першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.
Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо
товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті,
пред`являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі
товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за
місцезнаходженням споживача.
Споживач має право пред`явити одну з вимог, передбачених
частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу
вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.
Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють
також створені власником продавця торговельні підприємства та
філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем
товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі
договору. Функції представників підприємств-виробників виконують
їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети,
або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі
договору з виробником.
4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару
зобов`язані інформувати споживача про підприємства, що
задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї
статті. За ненадання такої інформації встановлюється
відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.
5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги
споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов`язані
прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його
вимоги.
Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п`ять
кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє
вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх
повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника
(підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені
частиною першою цієї статті).
6. За наявності товару вимога споживача про його заміну
підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в
перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю
сторін.
У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну
підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання
відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну
товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій
вибір пред`явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх
функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини
першої цієї статті.
7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної
марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на
який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.
Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої
марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок
вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться
виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни -
виходячи з вартості на час купівлі.
При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі
підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на
час пред`явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни -
виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за
товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в
разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в
інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом
семи днів.
8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів
неналежної якості продавець зобов`язаний замінити їх на товари
належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо
недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки
із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім
частини сьомої цієї статті.
9. При пред`явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення
недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти
днів з дати його пред`явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з
доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації)
незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство,
що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї
статті) зобов`язані створювати (мати) обмінний фонд товарів.
Перелік таких товарів ( 172-94-п ) визначається Кабінетом
Міністрів України.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару
аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний
день затримки усунення недоліків понад установлений строк
(чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно
в розмірі одного відсотка вартості товару.
При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу
або складової частини товару, на які встановлено гарантійні
строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову
частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару
після ремонту.
10. Споживач має право пред`явити виробнику (продавцю) вимогу
про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення
гарантійного строку. Ця вимога може бути пред`явлена протягом
установленого строку служби, а якщо такий не встановлено -
протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки
(істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не
задоволено у строки, передбачені частиною дев`ятою цієї статті,
споживач має право на свій вибір пред`явити виробникові
(продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї
статті.
11. Вимоги споживача розглядаються після пред`явлення
споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які
встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого
документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
Під час продажу товару продавець зобов`язаний видати
споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що
засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.
У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого
документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку,
визначеному законодавством.
12. Виробник зобов`язаний відшкодувати всі збитки продавця
(підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені
частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача
до придбаного товару.
Продавець (виробник) товарів зобов`язаний у місячний строк
відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких
воно зазнало у зв`язку із задоволенням вимог споживача,
передбачених цією статтею.
13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо
товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за
рахунок продавця (імпортера).
14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають
задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що
задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї
статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення
споживачем правил користування товаром або його зберігання.
Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто
або через свого представника.
И не надо рассказывать, что он не действует , если правильно подойти к вопросу очень даже ... проверенно лично.
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Victor99
Ветеран
Откуда: Киев
Сообщений: 160
Репутация: 13
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
T-BIRD
Постоялец
Откуда: Кривой Рог
Сообщений: 84
Репутация: 9
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
dvdman
Ветеран
Откуда: Одесса
Сообщений: 150
Репутация: 45
|
Re: Старые телевизоры в Фокстроте - можно ли брать / 11-11-2010 14:50
(24-08-2010 13:27)spk link писал(а):[quote author=Дмитрий Медведев link=topic=26989.msg484751#msg484751 date=1282643865]
[quote author=Vad1 link=topic=26989.msg484504#msg484504 date=1282596233]
По ходу поиска нового телика посетил в числе прочих и такие магазины, как Фокстрот и Фоксмарт (вроде одна контора).
И заметил, что там выставлено много интересных теликов 2008-2009 годов а то и старше.
Самсунги с отличными матрицами (сейчас уже таких нет), Сони разные, Пионеры, Панасоники...
Непонятно где они шатались все это время. Есть с виду новые, есть уже потертые. Цены тоже довольно интересные и периодически снижаются.
По словам продавцов, есть только то что выставлено на витрине, на складах этих моделей нет. Откуда они взялись, естественно не говорят. В Фокстроте НИЧЕГО сейчас брать нельзя! Ни новое, ни выставочные экземпляры, ну разве ОЧЕНЬ дешево. Не понятно, кто будет поддерживать гарантию, т.к. Фокстрота, есть предположение, очень скоро не станет.
[/quote]
Не говорите глупостей и не распускайте дурацкие слухи.
[/quote]
А то что примерно год назад Фокстрот менеджеров разогнал и набрал неумеек в главный офис,
полностью перестроил политику продаж, практически убрал мелкий опт.
У них в магазинах цены дешевле, чем на опте! и те дороже, чем у других дилеров.
Это о телевизорах речь идет.
"Музыка парит, кино сносит башню"
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
Russel Z.
Старожил
Откуда:
Сообщений: 946
Репутация: 73
|
Re: Старые телевизоры в Фокстроте - можно ли брать / 14-12-2010 17:25
как зайти в меню Пионера (G- и посмотреть наработку (завалялось у меня со старых времен.прим.текст не мой
Как войти в сервисное меню PDP Pioneer
1. Переключаемся на обычное ТВ, которое идет через антенну (подсоединять антенну вовсе не обязательно) путем нажатия какой либо кнопки канала на ПДУ - скажем на 2-й канал. Имейте в виду что у вас ничего не получится если вы перевели телек в стэндбай с какого либо видеовхода - даже если антенна подключена, вам по любому надо сперва переключиться на ТВ и затем только выключить телик с пульта.
2. Выключаем Пион с пульта (т.е. тем самым переводим его в стэндбай. При нажатии на кнопку выкл на пульте изображение исчезает, а спустя несколько секунд раздается эдакий щелчок. Щелчок - это очень важно. - прим. перев. :-)).
3. Нажать (просто нажать, дергать не надо) следующую кнопку ДО ТОГО КАК РАЗДАСТСЯ ЩЕЛЧОК:
* «i+»
4. ждем 3 секунды
5. нажимаем Влево, Вверх, Влево, Вправо, Вкл (на пульте)
ВЫ в сервисном меню.
Проверка на битые пиксели ()
Перед покупкой желательно проверить панель на битые пиксели путем заливки экрана разными цветами. Можно использовать какой-либо настроечный dvd-диск, либо воспользоваться функцией сервисного меню пионера:
Входите в сервисное (см. выше)
Вы попадаете на страницу INFORMATION VERSION 1 , листая клавишей «^» та же, что и для входа в меню, ( вы можете посмотреть время работы( HOUR METER) , всякие там коды, данные прошивки MAIN и т.д.
Нажимаете клавишу «MUTE» и попадаете в другое подменю состоящее из 5 пунктов. Если листать «^» ( для FDE,RXE листаем клавишей «MUTE» ) , то 5 пунктов :
1. FUNC.CHECK - FAN: NORMAL ( это стоит у меня)
2. COMMON ADJ. - RGB (+)
3. PANEL FACT. - PANEL FACTORY (+)
4. OPTION - PEAK LIMITER : ON (это стоит у меня)
5. INITIALIZE - SYNC DET (+)
Находите «PANEL FACT.» и нажимаете ENTER, и попадаете в подменю состоящее из 9 пунктов – находите «MASK SETUP (+)» , нажимаете «ENTER» В нижней части экрана видите «MASK OFF» , листаете «^» - соответственно будут меняться разные заливки экрана. Вариантов много, в том числе и разные цвета!!!!! Дерзайте и проверяйте!!
P.S. ЭТО ВАЖНО – ПРИ ЛИСТАНИИ «^» НЕ НАЖИМАЙТЕ НА «ENTER», ИНАЧЕ ЭКРАН ЗАЛЬЕТ ВЫБРАННЫМ ЦВЕТОМ И ИЗМЕНИТЬ НАЖИМАЯ НА «^» НЕЛЬЗЯ!!!!! Лечиться это выключением плазмы и новым заходом в сервисное меню. Удачи всем!! ))
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Пользователи просматривают эту тему: 1 Гость(ей)
|
|