Уяви навіть не маю скільки зараз, але гелікони 800ті до війни на ebay до 2500-3000$ можна було знайти, питання в іншому- чи дозволяє кімната їх поставити у себе, бо вони здорові реально, не для малої площі
Все три записи непонятны -у альтеков явные искажения и запись чисто баловство ,дали - просто ужас ,такое невозможно слушать ,ну и последняя -задавлен вокал ,нет динамики -вообщем ерунда ,как собственно все ролики выполненные дилетантами
Nemtudom, вот когда доходит дело до реальных сравнений вживую даже без всяких записей, эти искажения лютые в гробиках слышно еще сильнее, я слушал model 19, 15 вживую года 3 назад- это не звук был, а сплошные гудяще-гремяще-звенящие искажения Все прекрасно слышно и в роликах как они звучат, что то более спокойное медленное- да, можно слушать серединку, но стоит включить что то быстрое с взрывной динамикой - и все, от 'магии' альтека ничего не остается, одна грязная каша с диким ящичным грохотом... Единственный пример с альтеками здесь на форуме выкладывал Виталий Спиридоныч, у него играло прикольно,думаю там титанические усилия применены к доработке и вылизыванию такого звука, в остальном- сколько ни пытался найти что то и в сети, и по знакомым- чтоб услышать эту 'магию винтажа', ну мягко говоря нигде особо не впечатлили такие концепты с громадными гробами а-ля jbl, altec... Везде схожий почерк- на сложной музыке с ударными у гробов везде косячит низ, нет четкой атаки, точнее грохот, гул, ящичные призвуки, дребезг, вобщем все что угодно но не бас А dali даже среднестатистические и многие другие 'столбчики' играют весьма недурно, и сбалансированно, с гораздо более низкими механич.искажениями, с ними сложнее в плане подбора окружения усиления и больше возни, но играть они умеют!
И с каких это пор непонятные записи на Дайр Стрейтс?? Это все отговорки, другая акустика прекрасно справляется с такими записями в отличие от 90% винтажа))
(10-01-2023 03:40)slavikk писал(а): Везде схожий почерк- на сложной музыке с ударными у гробов везде косячит низ, нет четкой атаки, точнее грохот, гул, ящичные призвуки, дребезг, вобщем все что угодно но не бас
Поганому танцівнику завжди щось буде заважати.
Щоб цього всього не було, тракт має бути надпрозорим і надчистим. А це все досягається підбором відповідного посилення/джерела і не меньше важливе, а може і більш важливе - кабельна обвязка певного рівня ,як живлення так і звукових аж до самісінького динаміка.
В мене наприклад, при досить доброму басі, "лопухи" не рухаються навіть при достатній гучності, принаймні оком я цього не бачу. В кого "лопухи" літають туди-сюди, там власне і буде пердіж
Все пізнається в порівнянні !
Sometimes, Music is the only Medicine the Heart and Soul need.
Vasiles дозвольте, вашому фонтану відпочіти
Ви навіть уяви не маєте про причини явища, яке обговорюєте.
Пропоную вам взяти паузу під час якої трохи почитати.
Наприклад, праці інженерів електроакустиків. починаючи від 50-х років минулого сторічча. Маю надію, по цьому ви танцюватимете значно краще.
Зверніть особливу увагу на набір літер "ломка диффузора" ®
Це сленг, але ви скнокаєте. Я в вас вірю.
Що до застосування АС у студіях...
Там вимога до наявності окремих звуків, а не до відтворення музики в цілому. То є різні потреби, як порівнювати з хоум-аудіо.
Окрім того, найліпші монітори у студії позбавлені басу. Іноді до 80 Гц.
----
А вінтаж я слухов достатньо.... І Таної, Альтеки, Жаблі, Корни, Уамани, Кенвуди, LoD....
Завистливые люди часто обсуждают то, чего не умеют, и критикуют тех, до уровня которых им никогда не дотянуться.
(...Ницше...)
(10-01-2023 04:26)Vasiles писал(а): Поганому танцівнику завжди щось буде заважати.
Щоб цього всього не було, тракт має бути надпрозорим і надчистим. А це все досягається підбором відповідного посилення/джерела і не меньше важливе, а може і більш важливе - кабельна обвязка певного рівня ,як живлення так і звукових аж до самісінького динаміка.
В мене наприклад, при досить доброму басі, "лопухи" не рухаються навіть при достатній гучності, принаймні оком я цього не бачу. В кого "лопухи" літають туди-сюди, там власне і буде пердіж
Дуже дивно, а Nemtudom в іншій гілці пише зовсім протилежне! Що начебто усі стовбчики з його міркувань - рез.техн.вироби і з ними треба тр..хатися и з бубнами витанцьовувати бо звуку нема, а от святий винтаж у вигляді великих гробів зовсім не потребує нічого подібного і грає просто казково! Виявляється, що просто хтось бреше і лукавить та навмисно обс...рає все підряд окрім свого альтеку, та вводить в оману багатьох людей ,а в реалі все це просто мильна бульбашка! Пост #787 https://hi-fi-forum.net/forum/thread-112...ge-40.html
Помилкові поверхневі висновки
"Везде схожий почерк- на сложной музыке с ударными у гробов везде косячит низ, нет четкой атаки, точнее грохот, гул, ящичные призвуки, дребезг, вобщем все что угодно но не бас"
Можливо не трапилося послухати гарні ящики з лопухами, після яких різні стовпчики та топові полочники стають тим чим вони є, імітаторами нч та мідбасу. І змагання йде між ними хто ж з них найкращий імітатор.
Чим лопух більший, тим більше спотворень на СЧ. І ці негаразди таки маскують бас.
Якість кабінетів тут ні до чого.
З моїх спостережень... Полюбляльники лопухів завжди кажуть за нові звуки... То так, вони там є, то нерівномірність, бруд, спотворення.
Як звик до цього, то якісний саунд сприймають за мило, відсутність енергії, неспроможність грати перший ват.
----
Років 5 тому, мав нагоду зрівняти дві налаштовані системи у одному великому приміщенні. Перша на Jenesis V, друга на вінтажі за величезну купу грошей!!!! Такий собі universari limited $100000.
Мені було смішно, а от власник перевагу надав вінтажу...
... чи лижі не їдуть..., чи я....
----
Як вуха, досвід є, то все же чутно! Декілька різних жанрів..., і бистріш за топором!!!!!! По фен-шуй, рубати вінтаж вінтажною сокирою!
Взагалі не так. Які спотворення на середині наприклад, якщо там 150-200 гц смуга частот тільки і то в більшості своїй перекривається сч динаміком? Так само про спотворення можна написати і про діни малих рохмірів. начебто ті чисто грають бо недоімітовують половину звуків на мідбасі. Про швидкість то надумано, бо нема системності, в одніх випадках при різних нюансах вона є, при інших ні.
Ні.
Нема вінтажу р розподілом нижче 800.
То той лопух грає 4+ октави, та паскудить СЧ.
А у стовпчиках вельми гарні діни, легкі, технологічні. Там і панч, і мід, і СЧ зробити вже можна!
Я про вінтаж мову не веду. В моїх акустиках при НЧ дінах 18 та 12 дюймів нижня частота розділу 380 гц при 5 дймовому сч.......... Імітація там а не панч.
Це мої власні переконання, прийшов до цього суто практичним шляхом. Звісно в кожного свої смаки і уподобання.
(10-01-2023 12:48)alex23 писал(а): Помилкові поверхневі висновки
"Везде схожий почерк- на сложной музыке с ударными у гробов везде косячит низ, нет четкой атаки, точнее грохот, гул, ящичные призвуки, дребезг, вобщем все что угодно но не бас"
Можливо не трапилося послухати гарні ящики з лопухами, після яких різні стовпчики та топові полочники стають тим чим вони є, імітаторами нч та мідбасу. І змагання йде між ними хто ж з них найкращий імітатор.
Alex23, спочатку спробуй обіграти хоч отакі дешеві стовпчики лопухами, а потім поговоримо, в тебе ж є Дайр Стрейтс? От і продемонструй усім як треба насправді! бо записи твоєї системи ну м'яко кажучи дуже "специфічні" , принаймні я нічого такого не почув щоб прямо зараз усе кинути і будувати великі гроби як ти
(10-01-2023 13:32)alex23 писал(а): Я про вінтаж мову не веду. В моїх акустиках при НЧ дінах 18 та 12 дюймів нижня частота розділу 380 гц при 5 дймовому сч.
Хм. В мене, в однiй iз систем, при 12" НЧ роздiл на 70, при 6.5" далi...
В iншiй - на 90, при 10" нижче та 4.7" вище.
(10-01-2023 13:21)artshop писал(а): Ні.
Нема вінтажу р розподілом нижче 800.
То той лопух грає 4+ октави, та паскудить СЧ.
А у стовпчиках вельми гарні діни, легкі, технологічні. Там і панч, і мід, і СЧ зробити вже можна!
Навіть так..у такому разі на НЧ дін випадає відіграти бас бочку , контрабас і т.і плюс практично весь діапазон вокалу ( крім самого верхнього сопрано ). Ось звідки каша і бруд ( як на мою думку ).