(10-01-2023 14:06)slavikk писал(а): Alex23, спочатку спробуй обіграти хоч отакі дешеві стовпчики лопухами, а потім поговоримо, в тебе ж є Дайр Стрейтс? От і продемонструй усім як треба насправді! бо записи твоєї системи ну м'яко кажучи дуже "специфічні" , принаймні я нічого такого не почув щоб прямо зараз усе кинути і будувати великі гроби як ти
Не сміши, що на цих роліках, що на роліках твоїх НЧ та мідбас відсутні, є імітація. Не розумію про який взагалі "бас" йде мова?
(10-01-2023 14:51)alex69 писал(а): Навіть так..у такому разі на НЧ дін випадає відіграти бас бочку , контрабас і т.і плюс практично весь діапазон вокалу ( крім самого верхнього сопрано ). Ось звідки каша і бруд ( як на мою думку ).
Згоден!
Як приклад, фантастичні FS Blumenhofer.
FS1з лопухом 16" вже доволі камерно-жанрові. А от FS2, спроможні і до року, тяжу!
Теж саме у Tannoy. 8-12" ліпше за 15".
Зокрема, з точки зору універсалу....
Про налаштування у "звичайних" приміщеннях, то, гадаю, зрозуміло...
(10-01-2023 12:55)artshop писал(а): Чим лопух більший, тим більше спотворень на СЧ. І ці негаразди таки маскують бас.
Якість кабінетів тут ні до чого.
Качество колонок ни при чем, а качество динамиков - очень даже. Бывют 12" за 100 долларов, а бывают за 1500. Их отличие, в том числе, в реально (не по картинке в даташите) воспроизводимом диапазоне.
Не надо всех под одну гребенку. Потому что высянится, что те колонки, которые могут так сыграть, не слышал никто, да и на картинках видели не только лишь все.
(10-01-2023 15:41)alex23 писал(а): НЧ та мідбас відсутні, є імітація. Не розумію про який взагалі "бас" йде мова?
Саша, пока не поживешь сам, лично, какое-то время, с басовиком от 12 дюймов, желательно в ЗЯ или вариовенте, что такое бас и каким он должен быть, не поймешь.
Только сейчас появились длинноходные динамики 5-6-8 дюймов, которые за счет неприлично большого хода (30-40мм) могут качнуть сравнимо с большими лопухами.
Но, во-первых, они ставятся в очень дорогую акустику, не из роликов выше;
во-вторых, все-таки и это не заменит бас на большом и хорошем, с неодимовым или алнико магнитом, динамике.
(10-01-2023 15:45)SUIGYNTOU писал(а): Вячеслав, спасибо Вам за ролики, мне понравилось.
Это так просто и наглядно, если не размазывать эту тему на 1000 страниц, есть и хороший винтаж, есть и современное хорошо играет, но все не так просто как кажется на первый взгляд, у ВСЕГО есть свои недостатки
(10-01-2023 15:41)alex23 писал(а): Не сміши, що на цих роліках, що на роліках твоїх НЧ та мідбас відсутні, є імітація. Не розумію про який взагалі "бас" йде мова?
А не треба багато тексту, запиши це саме і виклади тут для порівняння та послухай що отримаєш на своїх "НЧ"
(10-01-2023 16:47)slavikk писал(а): Это так просто и наглядно, если не размазывать эту тему на 1000 страниц, есть и хороший винтаж, есть и современное хорошо играет, но все не так просто как кажется на первый взгляд, у ВСЕГО есть свои недостатки
А не треба багато тексту, запиши це саме і виклади тут для порівняння та послухай що отримаєш на своїх "НЧ"
В мідбасі взагалі відсутня будь яка артикуляція, й навіть кількість нч менша ніж у стовпчиків Quadral, частотка є, але усе плоске, дд дуже низький, поки що стовпчики цікавіші) у них об'єму більше, повітря, розділення інструментів краще, дд краще чутно
Стрим:
Хтось з нас дуже упереджений і не об'єктивний, чи то взагалі не розуміється на звуку. І я доречі здогадуюсь хто. В мене запис моно, це по-перше, пристрій на два порядку гірший, а по-друге дійсно є нч та мідбас на відміну за імітаторів ас. Я запишу ударну установку та щось з металу... можливо тоді щось стане зрозумілим., де є динаміка та справжність а де тільки одна уява.
Може, краще за носії? Є окрема тема під 200 стр. де дайн стрейтс, коєн і багато іншого можна записати на 5 айфон і прослухати на с90 ( для прикладу ).
З повагою, але яким чином можна зробити висновки як звучить ас з запису? По-перше якість самого запису на щось там і якось , по- друге прослуховування у кого що є.
Полюбляльникам лопухів...
Вам відомий вислів, АС не лізуть у кімнату. То є так, але не усі розуміються на "чому".
Звісно, стосується це, насамперед, до басу. Ще також є питання до СЧ-ВЧ,
інтерференції-діфракції великих пласких кабінетів, но то потім...
----
Як маємо лопух, то накачка мод кімнати стає менш контрольованую. Важче знайти місце до АС. Над могутній засіб налаштування системи, зсув АС на мізер, не спрацьовує...
То висновок:
- лопухи гарні у приміщенні від 60-80 м. кв. З точки зору слухати бас, а не спотворення приміщень
- розподіл частот має бути доволі низьким. Судячи з елітних АС, не вище 180 Гц
- лопухи повинні відповідати багатьом вимогам, а то вельми коштовно!
- як цього не маєте..., не кажіть мені що до басу... Ви його ще і не чули!
---
Повсякденно бачу збочення в бік побільшення "НЧ. Розумію...
Потім що?
... Рум корегувач, бісові уловлювачі, 1-4 саби, еквалайзер....
Ну..., воля кожного. Хто лівою, хто правою...
Я ратую за обізнаність...
Завистливые люди часто обсуждают то, чего не умеют, и критикуют тех, до уровня которых им никогда не дотянуться.
(...Ницше...)
(10-01-2023 19:11)alex23 писал(а): так ти ж фахівець по стовпчикам та маленьким дінам і почав з іншими, розповідати що лопухи на щось там не здатні. Змушений був відповісти і продовжу у відповідній гілці.
Я звичайний меломан, це ви тут компашкою всюди в усіх гілках намагаєтеся повчати та тулите свої гроби усім, ти спочатку поясни чому в твоєму ж запису окрім сірої середини нічого немає? Про який ти "бас" кажеш? Попроси людей нехай спектр викладуть тобі щоб ти подивився на свій же запис
ЗЯ, чесно кажучи накашляти на розташування як майже і на решту переліченого. То все стосується дешевих(а по сучасному глобальному часу вже недешевих) колоночек.
Які вимоги(?) це просто якісний динамік + сам корпус + кросовер....
В сучасних ас гадаю що діни бувають різні(гарні й не дуже), а ось корпуси то майже можна забути то є фантики від цукерок, кросовери - початковий набір до того щоб знати на яке місце ставити нову комплектуху.
(10-01-2023 17:09)artshop писал(а): Неодім гарний до кару, СЧ, ВЧ, ШП. До потужних НЧ непридатний...
Альніко гарний до СЧ, ВЧ, ШП. До басу не потрібен...
1. Неодим на данный момент - самые мощные магниты из неэкзотики типа самарий-кобальт и прочих кобальтов, за невменяемым деньги. И то, что неодимовые магниты сейчас начинают использовать в проф динамиках басовых и сабовых вплоть до 21", говорит как раз о том, что они подходят. Если интересно, выложу конкретные модели.
2. Прежде, чем делать такой вывод, имеет смысл послушать акустику с басовиком на алнико. Кстати, в LIVING VOICE Vox Olympian все динамики на алнико, в т.ч. басовики, в их сабах тоже. Цену акустики знаешь? Это акустика, в которой цена разработки и комплектующих не имела значения.
Алнико - это про деньги, дороже сейчас только динамики на подмагничивании. И такие басовики тоже есть!
У меня есть свой звук, с блэкджеком и шлюхами!
Если ты вызываешь дождь, будь готов промочить ноги.
(10-01-2023 19:35)alex23 писал(а): В яких це усіх гілках? Я майже не залишаю дописів і нікому нічого не нав'язую. Ти ж сам мене попросив (наполіг) викласти ролик).. "гроби"...що вилізла сутність твого дружка дупи?)
От і чудово, слухай далі свої 'баси", а я поки стовбчики послухаю, Nemtudom-y теж поясни, що не всі люблять горбатий мотлох, бо до нього теж не доходить якщо ввічливо намагаєшся пояснити
(10-01-2023 19:42)slavikk писал(а): От і чудово, слухай далі свої 'баси", а я поки стовбчики послухаю, Nemtudom-y теж поясни, що не всі люблять горбатий мотлох, бо до нього теж не доходить якщо ввічливо намагаєшся пояснити
Справа в тому що така принада як "вічливість" з тобою не асоціюється...бачиш, знову хамиш "горбатий мотлох".)
Викладу пару роликів в "А-В, запиши на стовчиках, порівняємо.
Артур ,вы безусловно правы , просто спорят апологеты чистого аналога и эмоцианального восприятия музыки и соответственно цифровые дети ,которым сама музыка не важна ,важны звуки ,издаваемые дешевыми китайскими динамиками ,одетыми в рояльный лак ,имеющие огромный порядок в кроссах,собранных так же на дешевых детальках..поэтому каждый останется при своем мнении,удивляет только Артшоп -вроде совсем немолод ,а какой гарячий приверженец буи -тыц ,но скорее всего там другие мотивы такого поведения ,ничего не поделаешь,маркетинг рулит
(10-01-2023 19:53)alex23 писал(а): Справа в тому що така принада як "вічливість" з тобою не асоціюється...бачиш, знову хамиш "горбатий мотлох".)
Викладу пару роликів в "А-В, запиши на стовчиках, порівняємо.
Тобто "стовпчики" це не образливо для інших людей власників такого формфактору, а "горбатий мотлох" чомусь-так? А чому вінтажисти не називають сучасну акустику так як є, напольна або фронтальна? В чому питання, вам чомусь не подобається коли ваше називають інакше, починайте мінятись з себе, позбавляйтеся старих пережитків совка, відносьтеся з повагою до усіх однаково, тоді і оточуючі будуть відповідно так само, а то якось виходить " тут бачу, тут не бачу ":D
Альніко, шмальніко...
У нашій нелегкій справі має значення лише одне - кінцевий результат.
І якщо результат так собі, то які б технології не використовувались і скільки б це не коштувало, той звук нічого не вартий.
Самий хибний шлях, це вважати, що дорога до умовної Нірвани лежить виключно через єдине вірне рішення, типу .. - тільки альніко, тільки Сонідо, тільки ЗЯ, тільки 15" і т.д.
Гарний звук, це як кубік Рубіка - один складе його швидше користуючись одним алгоритмом, другий повільніше, користуючись іншим, а дехто буде крутити все життя, так і не отримавши результату, незважаючи на те, що він красивіше і заможніше інших.