Якщо в схемі стоять роздільні конденсатори - не магнітно зазору не потрібно, оскільки через трансик буде іти тільки змінна складова.
Стосовно екрану - в класичних старих плеєра вихідні трансики S/PDIF виходу всі активно екранували.
Але, в промислових класичних ЦАП не бачив, щоб екранували в жодному...
Загалом це уже деталі - не такий великий вплив.
Якщо говорити про Digi 442 - там в самій структурі можна дуже-дуже багато всього змінити - повикидати частину аналогових ключів, лишніх каскадів. Повипаювати не потрібні мікросхеми.
Якщо в Вашому варіанті є 4 мікросхеми АД1860 - було б дуже цікаво зробити варіант з балансним включенням або хоча б з сумуванням струмів.
Якби я переробляв цей девайс саме зараз - пішов би саме по такаому шляху)
Друг ставив в Джульку замість штатного - відгуки були дуже хороші
Я люблю мотати власноручно на колечках Епкос
Якраз на роботі міряв АЧХ такого трансика - до 40-ка МГц працює тільки так.
А ще не варто забувати, що обмотки можна намотати довоєнним проводом Телефункен, потім старим Квантфілмом або взагалі срібною моножилою і відслухати різницю
(28-01-2014 17:37)serg6677 писал(а): Spdif трансформатор Murata DA101C кто пробовал? цена небольшая фирма очень уважаемая. Есть смысл?
очень популярен в музоборудовании
на входе и выходе AES/EBU - расчитан 110ом
в линиях на 75ом работает до 48К
на 96к и 192к - почти не отвязывает от помех
(28-01-2014 17:01)Nemo писал(а): Якщо в схемі стоять роздільні конденсатори - не магнітно зазору не потрібно, оскільки через трансик буде іти тільки змінна складова.
Стосовно екрану - в класичних старих плеєра вихідні трансики S/PDIF виходу всі активно екранували.
Але, в промислових класичних ЦАП не бачив, щоб екранували в жодному...
Загалом це уже деталі - не такий великий вплив.
Якщо говорити про Digi 442 - там в самій структурі можна дуже-дуже багато всього змінити - повикидати частину аналогових ключів, лишніх каскадів. Повипаювати не потрібні мікросхеми.
Якщо в Вашому варіанті є 4 мікросхеми АД1860 - було б дуже цікаво зробити варіант з балансним включенням або хоча б з сумуванням струмів.
Якби я переробляв цей девайс саме зараз - пішов би саме по такаому шляху)
Ну этот Digi у меня в принципе для забавы, да и такие серьёзные делать переделки... ну руки у меня не стоят, так что по мелочам могу, а дальше - глаза не видят и руки деревянные
Насчёт проходных ёмкостей и магнитного зазора, те если есть зазор то емкости можно ампутировать как я понял? Честно говоря это настолько сложно отслушать что я не берусь говорить про улучшения-ухудшения
(28-01-2014 18:41)Mark_V писал(а):
(28-01-2014 17:37)serg6677 писал(а): Spdif трансформатор Murata DA101C кто пробовал? цена небольшая фирма очень уважаемая. Есть смысл?
очень популярен в музоборудовании
на входе и выходе AES/EBU - расчитан 110ом
в линиях на 75ом работает до 48К
на 96к и 192к - почти не отвязывает от помех
почти идеален для 44.1к и 48к
Ну не выдерживаю такие вирши читать... Вы это где взяли?
(30-01-2014 05:37)CTAC писал(а): Ну этот Digi у меня в принципе для забавы, да и такие серьёзные делать переделки... ну руки у меня не стоят, так что по мелочам могу, а дальше - глаза не видят и руки деревянные
Насчёт проходных ёмкостей и магнитного зазора, те если есть зазор то емкости можно ампутировать как я понял? Честно говоря это настолько сложно отслушать что я не берусь говорить про улучшения-ухудшения
Конденсатори і колечко особливо поспішати змінювати не потрібно - ефект буде мінімальний.
А от зробити з того 4-х канального апарату балансний 2-х канальний або хоча б апарат з сумуванням струмів - дуже хороша і вдала ідея.
Тут навіть загадувати не приходиться - його клас відразу підніметься в рази півтора-два.
Якби я балансний ЦАП на 1540 склав перед переробкою цього апарату, я б не випаював з нього другу пару 1860 і не використовував би в іншому проекті. А зробив би балансний ЦАП.
(30-01-2014 11:20)Nemo писал(а): Конденсатори і колечко особливо поспішати змінювати не потрібно - ефект буде мінімальний.
А от зробити з того 4-х канального апарату балансний 2-х канальний або хоча б апарат з сумуванням струмів - дуже хороша і вдала ідея.
Тут навіть загадувати не приходиться - його клас відразу підніметься в рази півтора-два.
Якби я балансний ЦАП на 1540 склав перед переробкою цього апарату, я б не випаював з нього другу пару 1860 і не використовував би в іншому проекті. А зробив би балансний ЦАП.
Але це так, лише інформація, між іншим.
Я принципе с Вами согласен. Просто ко мне назад вернулся наконец мой любимый ЦАП Anodyne (PCM63 + ламповый выхлоп) и дальше интерес к 442 у меня чисто теоретический.
Я в принципе ничего с ним не делал кроме как сделал чтобы он просто работал, это был временный вариант
В принципе хочу отметить что он довольно не плохо звучит в оригинале, особенно после того как я его включил на 120в через транс и поставил сетевой Electra Glide
Чтобы перейти из баланса на RCA использовал линейные винтажные трансы RCA
Реалізував повністю лінійний блок живлення МУЗПК - дуже великий ефект покращення.
Поки це в макетному вигляді.
Невдовзі дороблю цивільно і зберу усе в симпатичні коробочці.
Також відслуховував різні резистори.
В акустиці раніше стояли рідні кросовери Altec N1600.
Закупив дуже хороші конденсатори і дроселі - зібрав інші. Значно краще звучать.
По два резистори поствив які були - ВС-ки.
Так і слухав тривалий час.
Вчора вирішив трохи змінити рідну внутрішню розводку незрозумілим кабелем на розводку Клімбер ТС8.
А принагідно вирішив спробувати набрати потрібні номінали 12 Ом і 28 Ом з американських резисторів синього кольору з ЦАП Діжідесігн. Враховуючи те, що акустику всеодно розбираю.
Змінив, відслухав - ефект покращення дуже великий.
ВСки явно і значно милять звук, ужимають динаміку і енергетику, вносять крикливість і т.д.
ВСки по звуку кращі за МЛТшки і за китайські резистори з радіоринку.
Але, описані американські 1-процентні радикальоно краще звучать.
В звуці все є і нічого зайвого.
Потім по гарячих слідах змінив в вхідному каскаді підсилювача ВСки на такі сині резистори.
Ефект аналогічний і виражений також значно.
З часом в акустику планую поставити Мундорф М-резист. Кажуть хороші.
Додам фото.
Коменти згодом.
Напишу лише, що я трохи провтикав з відстаню між виводами мікросхеми DIP28...
Виявивши це при монтажі плати, був здивовано-шокований...
Вперше за багато років проектування плат допустив таку радикальну і кумедну помилку
Але, в якості виходу з положення використав панельки + макенті плати + перемички відслуханими довоєнними проводами Телефункен
Тому, певне, сама доля змусила помилитись з розмірами для внесення ізотеричних факторів і гармонізації звуку
Залишається допаяти + вчепити цифрову плату + накрутити старим американським проводом трансформатор живлення з потрібними напругами.
Включити, поміряти, перевірити і вияснити чи ніде в інших місцях не прийдеться додатково застосовувати старий англійський провід Феранті
(08-02-2014 10:08)Зебра писал(а): Странная схема. Одни индуктивности, а где резисторы ?
Ще не допаяні..)
Що в ній дивного?
Така схема єткласичною і мені найбільше подобається по звуку
А переслухав я не мало.
Для базового варіанту ЦАП на 1540 я нічого іншого і не уявляю...
Вони на фото синього і зеленого кольору)
Завтра дозберу і відслухаю, порівняю з ЦАП на 4 1540 + трансформатори на виході.
До речі, у мене уже є пара трансформаторів на вихід лампого коскаду.
Як тільки з"явиться вільний час - зроблю варіант виходу 1540 - транс на пермалої - лампа - трас на виході.
Вихідний транс має затухання
0,7 дБ на 20 кГц
3 дБ на 23 кГц
Великі очікування від реалізації такого виході.
(08-02-2014 11:39)ms142 писал(а): Так это, а индуктивности то где?
Варіант макету ЦАП на 4 1540 + тран + лампа + транс на виході.
Трансформатори спеціально намотані для цих цілей авторитетним майстром.
Коефіцієнт трансформації 3:1
Транси намотані під лампи 6Э5П або 6С45П.
Ні тих ні інших у мене поки нема в наявності...
Тому, використав які були під рукою - 6Ж4.
Поки використав блок однопівперіодний блок живлення на кенотроні EZ11 від фонокоректора.
З часом зберу окремий блок.
Про звук.
Звук з підсилювальним каскадом на лампі + трансом значно кращий ніж без них
Рівніший, натуральніший, виразніший, окресленіший.
Думаю, причина перед усім в наступному:
1. Лампа по мінімуму впливає на роботу трансформатора перетворення струм/напруга. На відміну від входу підсилювача.
2. Лампа і трансформатор виступають в ролі певного фільтра ВЧ шумів.
3. Такий варіант реалізації дозволяє забезпечити високий динамічний діапазон і хороше співвідношення сигнал/шум.
4. Низький вихідний опір за рахунок трансформації 3:1.
Дуже натурально, дуже злитно звучить.
Додалось звуків, інструментальних партій, які раніше були втраченими.
Потрібно доскладати, облагородити і слухати
Це саме такий варіант ЦАП на 1540 на якою я зупинюсь на дуже довго)
(12-02-2014 10:38)yuran писал(а): Источник всему голова!
Сколько раз был на живых выступлениях на улице, где присутствует усиление и акустика, далеко не самая лучшая, и всегда звучало отлично!
Цілком в Вами згодний
Благо в Києві доступна Філармонія, Оперний, Органний зал і т.д.
І по бюджету доступно
Намагаюсь активно відвідувати варі уваги музичні події.
Хоча, думаю і в інших містах і місцях можна знайти багато достойних місць, де звучить музика в живому виконанні (можливо, з підсиленням, без запису).
До передачі вражень, емоцій, змісту такого формату, як передаються на концертах і прагну.
В такому ЦАП на 4 1540 + транс + лампа + транс передача вражень, емоцій, змісту виражена в дуже великій мірі.
Я б сказав найбільше, чим у всіх апаратах, які мені доводилось чути.
Найбільш натуральний звук.
Друга велика порція онатуральнювання відбулась після додавання лампи + транса на вихід.
6Ж4 не найкращий варіант для тих вихідних трансів.
Я вчепив транс + лампу в макетному варіанті, щоб попробувати, відслухати.
Вони розраховані під 6Э5П.
Але, я ще пошукаю інші варіанти ламп.
А поки намотаю трансформатор живлення і дроселі.
Загалом в майбутньому, коли дозбираю цей варіант ЦАП - понесу його порівнювати з Лавриком ДА 10 і до себе візьму лаврика.
Ну і не виключено, що згодом виберу, відслухаю і куплю класичний промисловий ЦАП за ~1000$.
Промислові ЦАПи мають свої переваги і недоліки.
Але, промислові ЦАПи не можуть і не будуть так звучати як та коробка з залізом
Це я пишу, зважаючи на наявність непоганого класичного вінілового тракту і хорошої добірки пластинок.
Уже допаяв плату на парі 1540 і намотав трансформатор 2*~5В + 2*~15В
На днях маю підчепити тудиплату цифрового входу і запустити.
На фото ЦАП на парі TDA1540D + OP42 в перетворенні струм/напруга + MAC156 в ФНЧ 3-го порядку (по класичній схемі Філіпсів 1-го покоління).
Працює
Звучить як добротний ЦАП на 1540 з класичними одними з найкращих операційників.
Я бігло переставляв деякі операційники, також переставляв TDA1540D і TDA1540P.
Операційники досить значно впливають на звук.
TDA1540P з достойними операційниками звучать достойно.
Цікаво буде дозбирати варіант з трансами і лампами і порівняти цих два апарати по звуку, - який чим характерний.
В чого на що акценти.
TDA1540 і такий ЦАП зокрема - цінні саме любителям звучання TDA1540
Знаю багатьох, кому звучання Філіпсів 1-го покоління не подобається.
Хоча, варіант з трансформаторами по звуку виходить явно позбавлений окрасів, подач і дуже нейтральним.
І з детальністю, розширенням, мікро- і макродинамікою там краще.
Думаю, мало хто при сліпому тесті здогадався б, що це звучить 1540.
(12-02-2014 16:27)AudioTomCat писал(а): По доброму завидую вашей трудоспособности. А я несчастный софт-старт еле заставил себя сделать
Желаю удачи в Вашем творчестве
Дякую за побажання
Я також аудіодіяннями займаюсь не часто, - перебіжками.
В вільний від роботи час...
Загалом по моїй оцінці звуку варіант з трансформаторами і лампою цілком виправдовує пройдений шлях, витрачений час і зусилля!
Придбав коробку старих американських ламп, - буду експериментувати, відслуховувати і підбирати.
Кстати, а что там такого внутри lavry da10 ?
Тем более, мне кажется Александр что с вашими "золотыми руками" покупать промышленный цап просто кощунство, по отношению к Вашему таланту!
п.с. Я надеюсь у Вашего друга, у которого lavry da10, ламповое усиление без оос? ну вы понимаете - что бы сравнение не перешло в разряд: а чей усилитель удачнее проглотит вч мусор, имеется в виду цап без фнч.