Прошу помощи по настройке Орель 101С-1.
|
Автор |
Сообщение |
Sonor
Ветеран
Откуда: Черкассы
Сообщений: 7 204
Репутация: 403
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
Amstrad
Ветеран
Откуда: Гродно
Сообщений: 324
Репутация: 10
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Amstrad
Ветеран
Откуда: Гродно
Сообщений: 324
Репутация: 10
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Pure Magnetics
Старожил
Откуда: Украина
Сообщений: 364
Репутация: 35
|
RE: Прошу помощи по настройке Орель 101С-1. / 06-12-2022 20:42
(06-12-2022 18:52)Sonor писал(а): Дякую за розгорнуту відповідь по Тікам 7000/8000, а що скажете про 9000, чи не стикалися з ним?
Мінуси та плюси 9000ка у порівнянні з 7000:
+ Оптимальніша корекція для 2, і особливо 4 типу, хоча і не до кінця.
+ У стоці точно краще читає
+- CXA1198 в підсилювачі запису. Це добре з точки зору гнучкості налаштування, погано з точки зору перевантажуючої спроможності (можна пофіксити введенням додаткового каскаду на ОП в розріз виходу мікросхеми з Кпідс 2,5...3)
+- Більш аудіофільний підсилювач відтворення
- Калібратор не поканальний, по 1 ручці на рівень і біас.
- Інший, власний ЛПМ, без прямого приводу, проте з електронним підторможуванням
|
|
|
|
Pure Magnetics
Старожил
Откуда: Украина
Сообщений: 364
Репутация: 35
|
RE: Прошу помощи по настройке Орель 101С-1. / 07-12-2022 06:48
(06-12-2022 20:21)Amstrad писал(а): Если увеличить ток подмагничивания, то будет вообще без выбросов, но углы закруглятся (завал ВЧ).
Моя вам порада - не вдаряйтесь сильно у аудіофілію і правильно ставте приорітети при налаштуванні/тюнінгу апарату. Скакати з одного рівня на інший в процесі - не можна, тобто треба йти послідовно...
Меандр сам по собі вкрай не інформативний як спосіб визначення можливостей деки та якості запису в цілому.
Хто би що не говорив...це саме стосується впливу операційних підсилювачів, конденсаторів і так далі - їх вплив є, але не настільки великий, як його роздувають.
Якщо розкласти весь звук у вигляді процентів, то вся картина виглядає приблизно так:
50% - АЧХ відтворення та АЧХ запису-відтворення.
45% - Рівень нелінійних спотвореннь і наявність компресії на різних частотних діапазонах, розділення каналів
5% - Операційні підсилювачі, конденсатори і так далі
А отже стартуємо з:
1. Механіка: стабільність азимуту та висоти протяжки плівки + детонація + мінімізація ПАМ.
2. АЧХ відтворення відносно стандарту МЕК та мінімізація шумів тракту (аж до повної переробки підсилювача відтворення, додаткового екранування і так далі)
3. Початковий критерій підмагнічування для типових касет (умовно - TDK D/SA/MA). В ідеалі - виставлений за принципом: дроп 0,3...0,4 дБ на частоті 315 Гц підмагом від макс. чутливості плівки на рівні ~-10 дБ в сторону збільшення підмагнічування.
3. Відповідна корекція в УЗ під вже виставлений рівень підмагнічування для тих самих плівок до забезпечення АЧХ запису-відтворення на малому сигналі (-20@250 нВб).
Тут, можливо, потрібно навіть перепроектовувати підсилювач запису повністю.
4. СДП. Без неї якісний запис і забезпечення максимуму параметрів плівок - неможливі. Спочатку швидкодія (~50 мкс attack + 500 мкс release).
Потім глибина роботи - до забезпечення максимуму SOL на трьох частотах: 6 кГц 10 кГц та 18 кГц без необхідності крутити підмагнічування вручну.
В ідеалі - індивідуально вибрана глибина роботи СДП для кожного типу окремо.
5. Впринципі витікає с п.4...перевірка деки рожевим шумом на екстремальних рівнях запису: +6...+8 PK @ 250 nWb. В ідеалі - хід АЧХ має бути лінійним відносно ориг. сигналу навіть на таких рівнях при цьому деградація рівня запису НЧ-СЧ має бути відсутня.
Звісно - цей пункт дещо лімітований і головами, що використовуються безпосередньо. На більшості універсалок, особливо ex-СРСР про метал, а іноді і про хром - можна забути. Голова влітає в насичення раніше топових плівок.
Від компресії нікуди дітися...хоча топовий пермалоєвий та аморфний універсальний кенон (а також китайські DM62) - показують себе в цьому плані доволі круто.
6. І тільки після того коли зробили п.1-5...можна переходити до об'єму, локалізації і всяких тонких нюансів, які вже можуть бути більше суб'єктивною штукою, ніж реально чимось таким, що дійсно впливає на звук, тобто це заміна ОП, конденсаторів з обовязковим контролем усіх базових параметрів з п1...4.
Вони мають бути незмінними.
ІМХО, така ідеологія і дарує макс. задоволення від результату на виході.
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Pure Magnetics
Старожил
Откуда: Украина
Сообщений: 364
Репутация: 35
|
RE: Прошу помощи по настройке Орель 101С-1. / 07-12-2022 13:40
(07-12-2022 13:25)Juliy писал(а): >>1. Механіка: стабільність азимуту та висоти протяжки плівки + детонація + мінімізація ПАМ.
Механика к природе образования ПАМа не имеет никакого отношения.
Не дивуйте мене так.
Як це механіка - не має відношення до ПАМ?
Саме пряме:
0. Тип механіки (відкритий/закритий тракт)
1. Стабільність протяжки висоти
2. Стабільність підторможування
3. Положення в гор. площині зазорів ГЗ відносно фетрового прижиму
4. Захід головок у глибину касети та кут охвату плівкою голови.
5. Кивок
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Sonor
Ветеран
Откуда: Черкассы
Сообщений: 7 204
Репутация: 403
|
RE: Прошу помощи по настройке Орель 101С-1. / 07-12-2022 13:48
(06-12-2022 20:42)Pure Magnetics писал(а): Мінуси та плюси 9000ка у порівнянні з 7000:
+ Оптимальніша корекція для 2, і особливо 4 типу, хоча і не до кінця.
+ У стоці точно краще читає
+- CXA1198 в підсилювачі запису. Це добре з точки зору гнучкості налаштування, погано з точки зору перевантажуючої спроможності (можна пофіксити введенням додаткового каскаду на ОП в розріз виходу мікросхеми з Кпідс 2,5...3)
+- Більш аудіофільний підсилювач відтворення
- Калібратор не поканальний, по 1 ручці на рівень і біас.
- Інший, власний ЛПМ, без прямого приводу, проте з електронним підторможуванням Дякую, в цілому и не було сумнівів, що 9000 набагато краще за 7000/8000 в стоці. Я його слухав пару раз у знайомого, дуже сподобався. То, що в нього своєї розробки ЛПМ, вважаю це краще за Санкіо, і його електронне підторможування на мій погляд дуже вдале та продумане рішення порівнюячи з примітивним пасіком в Санкіо, який доволі швидко змінює форму на яйце від простоїв і підторможування перестає коректно працювати. Я тільки здивований що ви кажете в нього нема ДД, я цього не памьятаю навпаки, але хіба там не ДД? Теж був здивований, що в нього не поканальні калібровки, тип паче, що це топовий Тік, а Тік завжди робив поканальні на своїх топових та передтопових деках, але вважаю це дуже незначний недолік беручи до уваги, що касетам кінця 80-их та 90-их поканальний калібратор вже особливо і не потрібний.
(Отредактировал 07-12-2022 в 13:57 Sonor.)
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
Amstrad
Ветеран
Откуда: Гродно
Сообщений: 324
Репутация: 10
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Juliy
Ветеран
Откуда: Latvia, Riga
Сообщений: 1 034
Репутация: 22
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
VeschiiOleg
Ветеран
Откуда: Москва
Сообщений: 7 198
Репутация: 237
|
RE: Прошу помощи по настройке Орель 101С-1. / 09-12-2022 00:26
(06-12-2022 20:03)Amstrad писал(а): Интересно?
Пока снял поведение магнитофона на меандре 500 Гц с тем и другим. Прилагаю 5 осциллограмм: Так. Как правильно написали выше, чем меньше выброс и меньше время установления переходного процесса тем аппарат точнее. Однако следует напомнить, что сравнивать мы должны не с идеальным прямоугольником (сигналом с генератора), а с сигналом в режиме "Источник", т.е с тем что по сути поступает на запись. А этот сигнал, как было уже показано ранее, имеет небольшой выброс и переходный процесс. Если колебательный хвост "обрезается" декой раньше, чем на исходнике, это так же плохо, как и для случая когда он слишком "затягивается". В обоих случаях на слух это будет выглядеть как окрас по сравнению с оригиналом.
Однако слух тут играет нам злую шутку. Если посмотреть как выглядит колебательный процесс атаки при игре на металлической перкуссии - то мы увидим резкий "всплеск" уровня и потом довольно длительное затухание (с изменяющейся и амплитудой, и частотой). Как он выглядит, можно посмотреть в ж. "КИПиС" за 2004г., N3, 4 и 5:
(в свое время занимался индикаторами уровня и изучал, как они обрабатыаают фронты разных муз.инструментов)
Так вот, если мы "обрежем" этот хвост - звук потеряет фактуру металла и будет похож на удар в алюминиевую тарелку или вообще в стеклянную. А если сделаем длиннее - звук будет более звонким, "рассыпчатым". Большим похожим на то, что мы слышим вживую. Поэтому "звон" на фронте импульсной характеристике может создавать на слух иллюзию реальности.
После приведения к "общему знаменателю" цен деления на шкалах горизонтальной и вертикальной разверток, мы видим, что результат получился почти эквивалентный Накамичи (или Маяку, я так и не посмотрел "ху из ху")))), как по скорости нарастания (время 40-50мкс), так и по спаду плоской части. Более длинный переходный процесс, естественно дает некий слуховой окрас.
Что лучше RC или LС? Опять же верно сказано про результирующую добротность - при одинаковой оной результат будет одинаковым. Но достигается это разными затратами, при одинаковом кол-ве элементов добротность LC-варианта будет выше и поэтому на LC проще получить требуемую глубину коррекции, энергетический выигрыш и т.д.
В целом, глядя на осциллограммы можно сказать, что тест меандром Орель прошла успешно, многие импортные деки заваливают и атаку и плоскую часть настолько, что сигнал не похож на прямоугольник даже при 500Гц.
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Пользователи просматривают эту тему: 27 Гость(ей)
|
|