Вкрай не погоджуюсь з твердженням про неуспішність Гебріела в його сольній творчості. При чому роблю це як людина, яка зовсім недавно змінила думку з цього приводу на протилежну. Звісно, він не став автором таких значущих альбомів, як Selling чи The Lamb, проте здобув ім'я і поза межами Genesis як цілком самостійний виконавець - здається навіть увійшов до Зали слави Рок-н-рола двічі - з групою і без, Саме його саундтрек до Страстей... визнано най-най... Список можна продовжувати.
Звісно, правда, що Пітер "не встояв" перед хвилею електроніки 80-х, але й осторонь не лишився. Візміть до уваги Melt, при записі якого він використав найновіше обладнання того часу. Та й музична сторона (як і вокальна), не грішить слабкістю - згадаймо Us або So.
Правда, пишучи це, лишаюсь переконаним, що в групі він був набагато потужнішим, ніж наодинці.
P.S. Genesis без Гебріела не слухаю взагалі, хоча Trick ще, на мою думку, непоганий. Але особисто мені Коллінз взагалі несимпатичний.
Щодо Nyrsery Cryme: не можна не помітити, що всі, коли говорять про цей альбом, в якості прикладу наводять Musical Box. Звісно, це найяскравіша пісня альбому (хоча інші анітрохи не погані). Але мова про те, що решта альбому доволі монолітна стилістично. Це не слабкість альбому, а просто відсутність тієї переваги, що так прикрашала три наступних - уміння за декілька хвилин розказати цілком окрему історію-казку. Якщо у Foxtrot'і, не моєму улюбленому альбомі я можу пригадати ледь не кожен момент цих коротких історій, то Nyrsery Cryme залишається хоч і яскравим, але абстрактним слідом.
[quote='Garfunkel' pid='2414251' dateline='1402167654']
Вкрай не погоджуюсь з твердженням про неуспішність Гебріела в його сольній творчості.
Я не стверджував , що Гебріел неуспішний , але він не ГУРУ . Філ Коллінз в сольні карєрі був успішнішим , але після першого альбому він рухався в сторону шоу бізнесу , а не до єлітарності . З пізніших Коллінсів , я доволі сильно ТОРЧАВ від PHIL COLLINS - BUT SERIOUSLY, 1989 . Про Габрієла скажу таке - деколи я ставлю послухати Plays Live і реакція моєї жінки миттева - виключи цей барабанний бій !
Так, мабуть не став. А хто став? І хто це визначив? Гебріел - надзвичайно авторитетна особа і не лише в музиці, що важливо. Уже неодноразово написано про те, що багато більш пізніх виконавців співали "як Гебріел". Беззаперечно, що він (звичайно, в основному у складі Genesis) став авторитетом для величезної кількості виконавців у обох півкулях
Боюсь, що у випадку з Plays Live реакція Вашої жінки не може бути визначною - мільйонам людей це подобається, і, мабуть, недаремно.
(07-06-2014 22:00)Garfunkel писал(а): ...Nyrsery Cryme залишається хоч і яскравим, але абстрактним слідом.
Если вдуматься в эту фразу, и вдуматься по настоящему (особенно второе прилагательное!), то можно пожалуй понять Кергелена, с его любовью к этой работе.
(08-06-2014 12:18)kergelen писал(а): Если вдуматься в эту фразу, и вдуматься по настоящему (особенно второе прилагательное!), то можно пожалуй понять Кергелена, с его любовью к этой работе.
А Колян по прежнему, все словоблудием занимается, все пытается грузонуть народ своими догмами
Колян, расслабтесь братан вдвоем с Кергеленом, ведь каждый ....чит, как захочет и совсем необязательно, нравится это вам двоим или только тебе
Гэбриэл талантище на прогрессивной сцене, по этой части Коллизом недосягаемая, но Коллинз талантлив не менее. При этом, талант Гэбриэла можно характеризовать, как моногранный, но моногранность - высшей степени совершенства. Коллинз же, более многогранен, но многогранность в своей сути, больше мейнстримовая.
(09-06-2014 11:10)Comandante писал(а): А Колян по прежнему, все словоблудием занимается, все пытается грузонуть народ своими догмами
Колян, расслабтесь братан вдвоем с Кергеленом, ведь каждый ....чит, как захочет и совсем необязательно, нравится это вам двоим или только тебе
Гэбриэл талантище на прогрессивной сцене, по этой части Коллизом недосягаемая, но Коллинз талантлив не менее. При этом, талант Гэбриэла можно характеризовать, как моногранный, но моногранность - высшей степени совершенства. Коллинз же, более многогранен, но многогранность в своей сути, больше мейнстримовая.
Это Колян словоблудием занимается, а Команданте изъясняется очень точно.
GENIESIS - ROOTS1 / DECCA XARL 14175 , UK
GENESIS - Nursery Cryme - 1971 / UK Charisma CAS 1052
GENESIS - FOXTROT CHARISMA Famous , usa m/g , пошкоджений
GENESIS - FOXTROT / Lage Mat Hatter 6369 302 France
GENESIS - SELLING ENGLAND BY THE POUND / CHARISMA 1973 UK ,By Phonogram Ltd
GENESIS - The Lamb Lies Down on Broadway 2lp , 180g
GENESIS - WIND AND WUTHERING / JAPAN , RJ 7201.
GENESIS - Seconds Out 1977 Japan , SFX-10036-37
GENESIS - ..and then there were … A4/B1 1978 / Charisma CDS 4010 orig. UK
GENESIS - Duke usa
GENESIS - ILLEGAL ALIEN/TURN IT ON AGAIN (LIVE) singl EP
PHIL COLLINS - FACE VALUE
PHIL COLLINS - HELLO, I MUST BE GOING
PHIL COLLINS - TAKE ME HOME, EP
PHIL COLLINS - ANOTHER DAY IN PARADISE 12" 1989 WEA 257 358 Gema , 45”
PHIL COLLINS, BUT SERIOUSLY / UK , V2620, 1989 m! /vg+
PETER GABRIEL - PLAYS LIVE 2lp 1983, 2CHS4012F promo usa
ANTHONY PHILLIPS - The Geese And The Ghost 1977 , UK m/m-
(09-06-2014 11:54)bobbox писал(а): GENIESIS - ROOTS1 / DECCA XARL 14175 , UK
GENESIS - Nursery Cryme - 1971 / UK Charisma CAS 1052
GENESIS - FOXTROT CHARISMA Famous , usa m/g , пошкоджений
GENESIS - FOXTROT / Lage Mat Hatter 6369 302 France
GENESIS - SELLING ENGLAND BY THE POUND / CHARISMA 1973 UK ,By Phonogram Ltd
GENESIS - The Lamb Lies Down on Broadway 2lp , 180g
GENESIS - WIND AND WUTHERING / JAPAN , RJ 7201.
GENESIS - Seconds Out 1977 Japan , SFX-10036-37
GENESIS - ..and then there were … A4/B1 1978 / Charisma CDS 4010 orig. UK
GENESIS - Duke usa
GENESIS - ILLEGAL ALIEN/TURN IT ON AGAIN (LIVE) singl EP
PHIL COLLINS - FACE VALUE
PHIL COLLINS - HELLO, I MUST BE GOING
PHIL COLLINS - TAKE ME HOME, EP
PHIL COLLINS - ANOTHER DAY IN PARADISE 12" 1989 WEA 257 358 Gema , 45”
PHIL COLLINS, BUT SERIOUSLY / UK , V2620, 1989 m! /vg+
PETER GABRIEL - PLAYS LIVE 2lp 1983, 2CHS4012F promo usa
ANTHONY PHILLIPS - The Geese And The Ghost 1977 , UK m/m-
Вот это Кергелен уважает. Не то что там какие-то компашки...
Мой GENESIS выглядит так (без учета видео материалов). Сразу отвечу на возможный вопрос, сольное творчество Филиппа Дэвида Чарльза Коллинза (опять же за исключением видео и еще 'Brand X'), а также Майкла Джона Клиота Кроуфорда Резерфорда меня не интересует. Точно также как и "недолюбливаю" Genesis после 1976 года.
Это винил, все UK 1st.
Это не винил... Второе фото дает пояснение по изданию Genesis. Peter Gabriel (кроме US) тоже Japan.
Не стареют душой ветераны...
Очередной апрельский круиз 2014 года "Cruise To The Edge" собрал на одном лайнере замечательную компанию: Yes, Marillion, Saga, Renaissance, Tangerine Dream и прочих достойных товарищей. Полный состав оценить (и офигеть...) можно тут /cruisetotheedge.com