ДОБРОГО ВСІМ ВЕЧОРА. МРІЯВ ПОСЛУХАТИ ПІДСИЛЮВАЧ НА ОКТАЛКАХ І З ДОПОМОГОЮ-ПОРАДАМИ ОДНОГО З ФОРУМЧАН ВТІЛИВ СВОЇ НАМІРИ. ВИГОТОВИВ ОДНОТАКТНИЙ ПІДСИЛЮВАЧ НА 6Н9С І 6П6С. ВДОСТАЛЬ НАСЛУХАВШИСЬ ОКТАЛОК, ЗАДІЯВ СВОЇ ДВА ЛАМПОВИХ ПІДСИЛЮВАЧА ПО ПОВНІЙ, МЕТОДОМ BI-AMP. ЗНОВІ СЛУХАЮ СВІЙ КАТАЛОГ МУЗИКИ ПО НОВОМУ. В ПЛАНАХ ЗРОБИТИ АКТИВНИЙ ЛАМПОВИЙ ФІЛЬТР ДЛЯ ЦЬОГО ВКЛЮЧЕННЯ МАБУТЬ НА ЕСС83.
Ось такі створив бі-ампики, "Дарт Вейдери". Поки що кросовери використовую в Ас, згодом планую зробити "правильний бі-амп", тобто пасивні кросовери будуть між каскадами в підсилювачах. Колонки доробляю, покищо не виставляю - косметичний стан ще не доведений до задуманого. В АС використовую 6гд-2, 4-гд4, 2гд-36, і п'єзоелектричні(працюють через 0.3 мкф)
(28-03-2015 22:32)3serg10 писал(а): В АС використовую 6гд-2, 4-гд4, 2гд-36, і п'єзоелектричні(працюють через 0.3 мкф)
Сережа, неужели вы до сих пор не попробовали просто использовать двухполоску - 6ГД-2 (снизу и аж до 4кГц ) + 2гд-36 (2 или 3 шт. в параллель, чтоб дотянуть чуйку до 6гд-2) и расположить их как можно ближе к 6ГД-2 !
Дело в том, что 4гд-4 в такой концепции использовать - УТОПИЯ. Это прекрасный ШП, если в него добавить рупор от 10гдш-1 )))
Кроме того - 2гд-36 лучше не с поролоном внутри, а с бумажным или другим пыльником - АЧХ не такая изрезанная! Честно.
Чесно, пробував 2-х полоскою включати - не грає. 2гд-36 з пінополіуретаном на мій смак грає краще ніж бумажними ковпачками. 4гд-4 пробував в закритому ящику як ШП, звук цій трьохполосній АС цей динамік в ШП сильно програє. Зараз моя АС дарує багато нових приємних вражень мені, моїм друзям, сусідам і також є гарним тренажером для здобуття досвіду.
Недавно спробував 2 6гд-2 в одному корпусі. Включав їх по різному(послідовно, паралельно, в антифазі, тільки верхній, тільки нижній), сподобалось як грає впаралель, і по одному=нижній або верхній, інший в пасі. Зрештою, трохи краще було коли грав один на корпус.
Я сам очень долго экспериментировал с подобным проэктом на аналогичных динамиках. Очень интересно знать, как и чем все закончилось у Вас? На каком оформлении остановились и какие динамики остались в акустике ?
Перейшов на кенотронне живлення. 5ц3с з чорним анодом на фото по середині грає кардинально кращк сірого аноду. Живлення з таким випрямлячем і з бумагофольговими конденсаторами змінює якість звукопідсилення на багато рівнів у кращу сторону. Намотані вихідні твз і також домотую дросселі. В звуці досягнуто високого рівня обємної і детальної сцени без втрати деталізації і прозорості. Прослуховування любимих муз. матеріалів зовсім не втомлює. Акустичні системи залишились без змін. Підкупив декілька корпусів для переносу компонентів на постійну основу.
На твз використав осм-0.063. На дросселі тп-60, доречі досить зручні для цього. Первичку лишив рідну, а решту домотав проводом 0.24мм. Ці твз -це мої перші, на підході готове залізо осм-0.16, 0.25, 0.1. З секціонуванням ще не визначився.