Вже замовив ще один комплект для міжблоків. Незнаю якого виробника вибрати для RCA. Хтось підкаже, може щось пробував з цими кабелями?
(25-05-2017 13:52)vitaly писал(а): Прошу прощения , что вмешиваюсь. Слушал с Альтеками межблочные и акустические - это проволка обычная , искаженный тембр,нет послезвучий и воздуха ... готовил легендарный мастер
Про міжблоки не надам аргументів, але по акустичиних мені дуже сподобались.
Є кілька але по цих кабелях:
1. Підробляють... Особливо після цієї статті. Тому як бачите десь у стані NEW, то варто бути обережними.
2. Не до всього пасують і то факт.
3. Ну і в кожного свій смак. Ці кабеля в виконанні для акустики приглушують трішки ВЧ і додають обєму та соковитості на НЧ. Мені влились ідеально для лєнточних твітерів та невеличкого 5дюймового діна для НЧ/СЧ.
З Реалістіками не сподобалось. Басу стало забагато (ще й погано підготовлена кімната).
Зроблю міжблоки, то дам відгук.
Також варто зацікавлених попитати враження в форумчанина overchilled. Він придбав таку ж пару кабелів і з такою ж метою як і я - взяти в руки занадто різкі ВЧ.
(25-05-2017 13:52)vitaly писал(а): Прошу прощения , что вмешиваюсь. Слушал с Альтеками межблочные и акустические - это проволка обычная , искаженный тембр,нет послезвучий и воздуха ... готовил легендарный мастер
WE дуже багато різновидів дроту, різних років виробу, поводять також себе по-різному. Про кожний потрібно говорити окремо.
Зранку віддав колезі на тести кабель Вестерн Електрік , а в обід вже забрав Мікромегу з ремонту. Бахнув 1 транзистор.
Записав кілька відео телефоном з мікромегою і кабелями супра.
Сьогодні до мене завітав Юрій Sound-YP разом із підсилювачем Володимира vd-two та своїм срібним міжблочником.
Шкодую, що стільки часу вже на форумі і ніяк ми раніше не познайомились....
Про зовнішній вигляд підсилювача cd-two:
солідний, добротно та дуже акуратно виготовлений, на фотографіях автора здавався дещо більшим, ніж є насправді, але невеликий розмір є оманливим і підсилювач дуже важкий, що легко пояснюється наповненням.
Спочатку слухали з полочними Dayton Reference Air в зв'язці з Vincent CD-S5 і Van den Hul D-102 III. З моїм Micromega A120, таке враження, що спочатку замість "віолончелі грала скрипка". З підсилювачем Володі все стало на місце. Віолончель відтворилась своїм справжнім тембром, враховуючи що в як попередній підсилювач використовувався вбудований Вінсента (який виявився досить пристойним). Далі ми підключили срібний міжблок Юри і це було важко слухати. В знаки дались особливості лєнточного твітера. Прозорість та повітряність ВЧ стали із надмірних важко витримуваними і в цьому ми одразу зійшлись в думках з Юрієм.
Далі на черзі були Trixial Realistic Americana 12''.
Одразу наперед скажу, що це чудовий партнер для Алефа.
Мої Американи ще ніколи так не грали. Усі тембри правильні, динаміка, контроль.... Я нарешті відкрив в них те, що хотів почути із самого початку виготовлення. Але не без ложки дьогтю - ВЧ відігравали наче все добре, але немає чіткого відчуття розстановки по сцені, немає того повітря6 що давали Дайтони. Але тут в поміч міжблок Юрія. Він чудово влився та допоміг, добавивши те чого не давав Van den Hul.
Як висновок...
Все потрібно вивчати та тестувати. Підсилювач автора чудовий апарат із шикарним контролем та натуральним звучанням, прекрасно реагує на будь-які зміни в тракті. Його потужності вистарчає для тугої акустики (дайтони 8 ом і 88 дб) і з надлишком для чутливої (реалістіки 8 ом і 96 дб).
Та не все у будь-яку систему може стати добре. Як приклад, кабель Юрія - в дайтон посилив недоліки, а в реалістіках ці недоліки компенсував.
Також завдяки досвіду Юрія дійшли висновку, що потрібна заміна вінтажних ВЧ горнів в Реалістіках на щось сучасне. Як результат мають прибратись недоліки з сценою та повітрям.
Тому дякую Юрію за візит та підказки і чекаю моменту прослуховування системи Sоund-YP.
Давно з інтересом слідкую за розвитком системи Тараса The
А сьогодні була нагода побувати в гостях, та особисто познайомитись з обома
З початку послухали базовий варіант системи Тараса у складі малюків Dayton Reference Air в зв'язці з Vincent CD-S5/Micromega A120.
Як для своїх розмерів, грали вони досить басовито, детально, та з великою кількістю повітря, хоча ВЧ по інтенсивності трохі преволювали. Поп жанри вони відігравали весело і бадьоро.
Но що стосується музичного метеріала, який я прихопив з собою:
- MOKAVE "Afrique"
- Renaud Garcia-Fons " Mediterranees"
системі було впоратися важко.
В композиції 4. Parable з MOKAVE "Afrique" на початку трека вступає дуже низько та інтенсвно Glen Velez на свому frame drum 24". Но система його просто проігнорувала, замість барабана були якісь тихі НЧ флуктуації. На композиції 5. Gloria's Step, з того самого альбому, композеційно все перетворилось в фортепіанне соло з підтримкою перкусії, а Glen Moore, зі своім старовинним контробасом та смичком 1740го року, дуже тихо, та невнятно бурмотів))
Но після заміни Micromega A120 на Aleph, відбулась разюча трансформація
На вище перерахованих треках зявилися, та зайняли свої місця на сцені всі виконавці, а їх інструменти вже легко можно було впізнавати
ВЧ, значною мірою, перестали домінувати, з'явилася енергетика в міді та басу, а диван почав помітно вібрувати навіть на малій гучності. Таке враження, що до цих малюків приєднався саб.
Но коли перейшли до зв'язки Aleph/Trixial Realistic Americana 12'',
ось тоді вже можно було рослабитись, та почати отримувати справжнє задоволення
Масштаб, енергетика, та досить високій реалізм
А всі решта нюанси, то вже діло техніки
Ще також треба попрацювати з кімнатою, бо яскравість ВЧ, значною мірою, пов'язана саме з нею. А завищена реверберація кімнати краде розбірливість в СЧ діапазоні.
Думаю з часом, з'явиться і аудіофільска стійка))
Тарас ,обязательно отпишусь по поводу твоей акустики , думаю завтра сделают фото и может быть и видео . А так скажу что Relistic с очень приличным звуком ,чего я даже не ожидал, очень добротно сделаны и просто красивые . Я очень рад такому приобретению и знакомству.
Что за шнуры на акустике ?
(09-08-2017 23:57)usikovvol писал(а): Тарас ,обязательно отпишусь по поводу твоей акустики , думаю завтра сделают фото и может быть и видео . А так скажу что Relistic с очень приличным звуком ,чего я даже не ожидал, очень добротно сделаны и просто красивые . Я очень рад такому приобретению и знакомству.
Что за шнуры на акустике ?
Володя, Western Electric KS13385L1.
Є кілька статей в неті про нього. Потім скину.
До слова, сьогодні пройшли кардинальні зміни в системі.Місце основної акустики посіли JBL 4313B. А Harman Kardon PM665 нарешті дочекався своєї пари.
Дроти Western Electric отримали обльотку.
Багато планів на майбутнє... В першу чергу виготовлення стійок для "жабликів" і профілактика Хармана.
Поки на емоціях.... Тому важко тверезо все оцінити...
Але впевнено можу підтвердити, що чим більше тратиш коштів, тим меншим стає приріст.
А перші емоції, то це ідеальна пара для енергійного року. Напір просто втискає в диван. Гучність даю лише на 20 відсотків максимум.
Інші жанри грає теж чудово і рівно. Дуже подобається вокал...
Слухаю далі...
(10-08-2017 22:08)lEON2075 писал(а): С обновкой!
Все винтажные JBL имеют свой, схожий почерк звука. А как титановые твитера, детальны, но не резковаты?
Дякую!
Я переживав, чесно кажучи, що після лєнточних вони будуть не достатньо інформативними. Але переживав дарма... Всього достатньо та все на місці.
(10-08-2017 22:08)lEON2075 писал(а): С обновкой!
Все винтажные JBL имеют свой, схожий почерк звука. А как титановые твитера, детальны, но не резковаты?
(((((( В области высоких он оснащен типа твитера 2.5cm купол 066.
Вибрации пластина, приняла с обработанной поверхностью диафрагмы белья фенольного пропитанным с фирменным осаждением пленкой из алюминия, он выиграл отличную характеристику направленности и переходные характеристики. Кроме того, в целях предотвращения ненужного отражения в передней части блока, он принял единственный интегральный молдинг. ))))
-- перевод из описания JBL 4313BWX \ 183000 (один, 1980 - релиз)
\ 160000 (один, около 1981)