(16-09-2022 16:32)VeschiiOleg писал(а): Причем в середине - это вообще Ваш любимый ТИК
А хто тобі сказав що улюблений.
Якщо ти ще не зрозумів, тут справа не в тому тік чи інша дека. Суть в концепції порівняння апаратів в першу чергу.
І доречі - та картинка то був взагалі розрахунок здається, я тоді прикидав регулятор EQ, на базі УЗ від 1050 у СТОЦІ! Який для хрому і металу має ТАКУ САМУ проблему з MOL.
А тепер стосовно того як правильно (без урахування зміни загального Ку від типу до типу):
Далі - не продовжую. Немає сенсу. Ти твердолобий.
Я зараз займаюся побудовою другого такого самого кастому на базі ще 1 7000ка також з 36305. Результат буде точно такий самий.
Можеш крутити там собі хвости як хочеш і тішити себе "КПД" хоть до всирачки.
(16-09-2022 16:40)speedster писал(а): Самое смешное, много букв и все не по делу.
Ачх УЗ из СМ нака - справочная. В реале немного не так.
Но для этого нужен нак).
Это раз.
Ой, прикинь, а в мене нак є. CR-50. Не поклонився я йому....навпроти, обміряв і залишив суто як читалку і заради дизайну...навіть сендвіч туди звичайний поставив, а задир фірмовий залишився.
Уявляєш?...і "сверхвысокая чувствительноть" головки читання - також басня з пір, коли не тільки наки навчилися робити голови.
Цитата:Два.
Подьем +25 дБ - это за гранью. Качественной записи не получится
Відос вище. Вийшло ж
Твою аркоба-Лєну, як і Souvenir de Chine можна викинути на смітник - це виключення з правил .... то треки які є не відповідають стандартам зведення і мастерингу, зі спецально накрученими ВЧ - для тугих на слух типу тебе.
Крім ВЧ є ще весь інший діапазон. НЧ взагалі то найбільш енергетично потужні.
Тим не менше, на крайній випадок є блок еквалізації, який робить апарат оптимальним для будь якого матеріалу.
А доречі, тобі загадка, парафін....ти ж у нас любитель "узких щелей", так?
Скажи мені як так вийшло, що аморфний сендвіч з 0,8мкм по СЧ-ВЧ значно краще ніж Yamaha К-1020/Revox 215 (голова. GF-32) з 0,7 мкм на ГВ.
Нагадаю, у неї: 150 мкс на відтворі і резонанс 220 пФ+1 мОм.
Я тестив GF-32 - і ситуація рівно така сама....0,7 мкм зазор - не допоміг. Завал починається з 1 кГц на штатних 120 мкс.
(14-09-2022 17:28)Avadon писал(а): 81г. Если управление режимами в этой деке электронное, то универсальная головка скорее всего переключается с помощью реле. Его контакты могли окислиться.
Огромное человеческое спасибо! Нашел реле, открыл, почистил и вот оно счастье. Приятно иметь дело с опытными людьми
(16-09-2022 08:27)speedster писал(а): индикаторов обычного тика, и накамичи 680 .
Было видео в ютубе . Где сначала - опорный ноль , а мотом музыка .
Этот ноль я использовал , чтобы выставить уровни на моих деках .
На музыке , которая была далее, показания моего тика и тика с ютуба совпали . .
А зачем сравнивать на музыке??
Ведь можно записать на тике, на ленту метал type IV синус с тремя уровнями, и измерить гармоники, это даже сматрфоны сейчас умеют))
Потом тоже самое записываем на наке, на эту же ленту. Снова смотрим thd, сравниваем с тиком.
И сразу все вопросы снимаются сами собой.
Тики 7000 и 8000 вылетают в насыщения уже при +3дб@250нвб.
То есть лента может и держит +5..6дб@250нвб,
Однако на тиках она даёт всего +3.
И не помогает кручение биаса на передней панели.
Не помогает также и кручение основного биаса, на материнской плате.
Это свидетельство того, что дека находится в насыщении.
Что при этом показывает индикатор, дело абсолютно десятое
Индикатор в тиках - показометр каких поискать..
Даже в деноне честнее.
Элементарно, ватсон))
(16-09-2022 14:48)Avadon писал(а): Что касается измерительных кассет BASF, то ими пользовались только в Европе. Мировыми производителями де-факто считались TEAC.
Есть мнение зарубежных профессионалов, что инженеры BASF (читай Philips) допустили ошибку в расчётах, возможно преднамеренную.
Тик стал де факто после праги 81
До этого момента, кассетный мир жил по другим лентам.
Вам, стыдно не знать.
Мнением этих самых "профессионалов," можно спокойно пренебречь.
Поскольку не ведают о чем вещают, тем самым, умножаю ложь..
Истинная причина разночтений описана в монографиях, как минимум дважды.)))
(17-09-2022 00:37)HighBias писал(а): И сразу все вопросы снимаются сами собой.
Це не "насыщение". Це не правильний вибір АЧХ підсилювача запису на хромі та металі. Але в цьому треба розбиратися, а не як зазвичай.
До насичення самої голови там як до місяця.
Друге: у стоці у 5000/7000/8000 дуже вузький діапазон регулювання підмагнічування на платі. Фікситься встановленням R616/618 = 5,6 кОм на плату індикатора, які взагалі по заводу відсутні у 5000/7000/8000 і є лише у 5010/7010....і то...не зовсім того номіналу що треба.
Третє: на стоковій голові підмагнічування 210 кГц в + не вистачає до кінця для прожарки металу. Інша справа низькоіндуктивний Canon 36305. Чи ти думаєш, що я "просто так" його беру ?)))))
Крім того у 7000 є недотир стоковою ГС на 210 кГц на металі (зовсім трохи, але є). І тут два варіанти: знизити підмаг і пробки на 150 кГц (заодно і підмагнічування на металі зі сток головою буде вистачати), або поставити повнорозмірну ГС з вищим КПД перетворивши деку у відкритий тракт.
Вгадай, як я вчинив.
Четверте: Стосовно індикатора - якщо ти не розумієш предмет і що таке тру пік індикація. То не лізь зі своїми "дуже важливими" висновками.
А краще дивись відео.
Після того як подивишся - поговоримо про метрологію на музичному сигналі ще разок.
В славном городе Тюмень, с 2021г живёт Тик V8000, причём с родными головами.
У которого все крупные просчёты устранены.
Краткий отчёт есть на пураналоге
То есть дека пишет на метал +6дб при полосе 22кгц и шумах ниже - 62дбА.
На хром чуть пониже, но тем не менее, гораздо лучше стокового состояния.
И это все - с родными головами.
Ти вкурсах що металу з шумом нижче -60 дБа відносно 250 нВб не існує в природі?
-61.5...62 дБа це лише самий топовий 2 тип від TDK і чистий хром (-63...-63.5 дБа)
Cамий максимум -59,0-59.5 дБа на MA-X/MA-XG.
З урахуванням MOL в районі +7...+7,5 дБ отримаємо сумарно близько 66...67 дБ ДД. Це фактично стеля формату на металі.
Додавити ще трішки ДД можливо на TDK SA-X/SA-XS. Буде сумарно 67.5-68 дБ ДД. Крапка.
Я спишу це на твою безграмотність. Особливо враховуючи, що ти банально навіть кола перемикання 120/70 мкс розрахувати не в стані адекватно.
Словом вважаю за краще - відтепер не витрачати час на такий біомусор як ти.
(17-09-2022 00:37)HighBias писал(а): А зачем сравнивать на музыке??
потому что сравнение на стационарном синусе сразу покажет, кто есть кто . поэтому и не показывает ничего .
Более того , даже кассету с чудо записью не готов предоставить .
Только смотреть на видео и залипать на индикатор .
(16-09-2022 16:47)Pure Magnetics писал(а): Скажи мені як так вийшло, що аморфний сендвіч з 0,8мкм по СЧ-ВЧ значно краще ніж Yamaha К-1020/Revox 215 (голова. GF-32) з 0,7 мкм на ГВ.
Может быть, когда-нибудь до тебя что-то и начнет доходить .
Дека с ГУ с зазором , если не ошибаюсь, 1.2 мкм , читает лучше , чем все тики и махи с сендвичами . 0.7 там мкм, или 0.8 . не важно .
и дело, как ты должен понять, не в зазоре . Точнее, не только в нем .
Ти 4 роки визжав про наки другого покоління з ГВ 0,6 мкм, а-ля "скальпель, читает то что другие головы не могут". Як бачимо - не допомогло. На практиці задертого хвоста можна зробити навіть з ГУ.
А зазор не завжди є гарантією чутливості ГВ.
Доречі - про індикатор - ти фішку так і не просік.
Фішка не в індикаторі, фішка в можливостях запису з урахуванням АЧХ читання і всього іншого.
Порівнювати тільки індикатори - це твій лвл. ага.
Колись прийде час і я опублікую заміри одразу з купи дек, а поки - страдай мовчки.
А доречі, у мене про тебе є аж дві серії серіалу з тобою у головній ролі.
Хочеш продовження?)))))
(16-09-2022 16:40)speedster писал(а): Самое смешное, много букв и все не по делу.
Ачх УЗ из СМ нака - справочная. В реале немного не так.
Но для этого нужен нак).
Это раз.
Два.
Подьем +25 дБ - это за гранью.
Исходя из некоторого наличия Наков в пользовании это не ко мне)))) Хотя буков я тоже накидал немало))))
+25 это жесть, хотя такое встречается, например у портативной техники с посредственными ГУ...
Наки вполне обходятся подъемом +13...+16дБ на 1 типе.
(16-09-2022 16:47)Pure Magnetics писал(а): І доречі - та картинка то був взагалі розрахунок здається, я тоді прикидав регулятор EQ, на базі УЗ від 1050 у СТОЦІ!
Ти твердолобий.
Я еще и твердозадый, если что!
Разумеется, ТИК-1050 стоковый.
А вот стоковый НАК ЗХ-9 Бориса (ака Магнитофоныч):
Хорошо видно, какая коррекция наиболее глубокая. Все по теории - ленте с меньшими потерями требуется меньшая коррекция.
Разумеется, в абсолютных числах в металл надо "вдувать" больше - но делать это надо на всех частотах. Напряжение записи в режиме "металл" на СЧ на 12дБ больше, чем в режиме "нормал". Поэтому, если для нормала на ВЧ нужно +13...16дБ, то для металла это будет естественно большая величина.
+11дБ на металле в Убийце, это не от нуля абсолютной шкалы напряжений, а от напряжения, соответствующего СЧ для металла. Т.е с учетом разницы в токах записи с нормалом примерно в 7-8дБ на ВЧ будет +18...19дБ в абсолюте.
(18-09-2022 00:04)VeschiiOleg писал(а): +25 это жесть, хотя такое встречается, например у портативной техники с посредственными ГУ...
Коротше, можеш не викручуватися. Марно.
Про "посредственные" ГУ - ти не за адресою.
Можна зробити хвости на відтворі +10@20к.
І я не здивуюсь, якщо потім ти і таке почнеш трактувати за норму.
Ти кожного разу забуваєш, як і парафін - що відтвор і запис при Bias = const. - ЖОРСТКО звязані зворотньо пропорційним способом.
Прибереш хвоста на читанні, зробиш 114 мкс тау, потім зробиш підмаг по критерію для всіх типів як на картинці, а також перевіриш, що 20к на відтворі при перемиканні 120 мкс -> 70 падає в 4,5-5 дБ. Тобто корекція на 70 мкс чесна, також без хвоста як і 120 І отримаєш на виході +24. Без варіантів.
Тільки це не "посредственная ГУ" - це запис, при якому в плівку реально вдувається по максимуму по всьому частотному діапазону. І такий запис не буде звучати як відро ніде.....на відміну від продукту братів Накамідзе.
Тобто високий початковий підмаг потрібен для НЧ. Ефективна НХ Pro - потрібна для ВЧ. (мова, звісно не про сток. Стокова НХ Про - зазвичай або взагалі не шевелиться, або шевелиться але недостатньо для досягнення розкриття параметрів плівки на максимум)
Дека "сідає на шпагат" між краями діапазонів і таким чином досягається максимум.
Накамічам чи іншим декам - з фіксованим підмагнічуванням - таке не досяжне, з урахуванням єдиної системи координат порівняння.
Приведу цитату з атласу касет М. Сухова (сам атлас, звичайно, має купу неточностей, це окрема тема для розмови, але тим не менше):
Цитата:Поскольку САДП автоматически обеспечивает оптимальный режим подмагничивания для мощных высокочастотных сигналов независимо от начального (в "паузе") значения тока подмагничивания, возникает возможность свободного выбора этого начального значения. В экспериментах, проведенных на фирме Dolby Laboratories, с одним и тем же каналом воспроизведения были испытаны три канала записи:
1) с фиксированным подмагничиванием;
2) с адаптивным подмагничиванием и "обычным" начальным током подмагничивания;
3) с адаптивным подмагничиванием и повышенным начальным током подмагничивания;
В каждом случае коррекция усилителя записи устанавливалась отдельно до получения равномерной частотной характеристики при малых (от -30 до -40 дБ) уровнях записи.
Понятно, что в третьем случае глубина высокочастотной предкоррекции тока записи была больше. Слуховые тесты, проведенные на разнообразных фонограммах, показали однозначное преимущество второго и третьего каналов записи перед первым, причем в большинстве случаев звучание третьего канала было более естественным, чем второго. Объясняется это не только снижением нелинейных искажений низкочастотных сигналов на частотах 30...40 Гц в несколько раз, но и уменьшением паразитной амплитудной модуляции (основной компоненты модуляционных шумов) при некотором увеличении начального тока подмагничивания.
Ось цю цитату собі набий на лоба, і другу свому парафіну заодно.
Це власне і є найбільш коректна концепція налаштування запису, це те за що я виступаю, чого є прихильником і буду ним і надалі.
Додам до слів Миколи Сухова, що при відтворі таких записів на деках з задиром навіть неспівпад по азимуту критичним не буде.
Крім того в деках без наявної еквалізації в підсилювачі запису, що доступна з лицевої панелі (а таких дек 99,9%) - при необхідності записати плівку з додатковим бустом високих частот (а це де-факто необхідність для першого типу, особливо не дорогого, який по замовчуванню має гіршу зберігаємість високих частот у часі) - зменшення підмагнічування не буде призводити до різкого збільшення спотвору на НЧ, як це часто буває, особливо у тих же наків, через критерій "макс чутливості 400 гц"
Як я вже казав неодноразово - твої "соплі" в налаштуваннях, які потім видаються за "КПД" - мені особисто не цікаві. Знайди собі іншого дурня якому ти будеш розповідати ці казки.
А фізика одна для всіх. І у всіх все працює однаково у єдиній системі координат (при умові справного стану голов і відсутність відвертого браку). За виключенням початкового рівня шуму (сама голова + схемотехніка УВ) і ДД на висококоерцитивних 2/4 типах плівок (нижчий поріг насичення у ГУ через ширину зазору та індуктивність та у скляних голов).
І порада - не витрачай сили. Ти мою думку не зміниш, а я стомився вдовбувати одне і те саме.
Я, конечно, уважаю товарища Сухова. Он - легенда.
Но, узнав, как были сделаны замеры для атласа кассет, немножко подостыл к его инженерной деятельности.
Можно продолжать, но не буду.
По поводу отзывов неких слушателей. Упущен важный момент. Какой коньяк им наливали?
И вообще, какой тракт и какие головы? Если 3д.24.212, то без сдп эта голова ничего не может.
Намёк понятен?
(18-09-2022 00:04)VeschiiOleg писал(а): Исходя из некоторого наличия Наков в пользовании это не ко мне))))
конечно, речь о магнитном пюре .
напомню, я говорил - диалог с ним не возможен .
Он слаб в матчасти , постоянно подтасовывает результаты, делает нужные только ему выводы . И постоянно переобувается в прыжке .
Далеко ходить не надо .
То 7000 тик - идеал .
У него 210 к и прочий хлам . Только пару резисторов допаять .
А тик 7010 - барахло . потому что 160к
В итоге, чтобы 7000 полноценно работал на все типы ленты, пюре изуродовало лпм , сделав его одновальным, понизило частоту ( не факт, что корректно ) и заменило головы . А еще надо перефаршмачить всю коррекцию записи .
Отличная супер дека .
ЧТобы получить полноценную запись на наке , надо его включить .
У меня было две деки с 210 кГц, Jvc 662 и Jvc 1050, никакого преимущества по записи над деками со 160 и 105 кГц я у этих Jvc не обнаружил, мало того, 1050 ещё и не очень умела писать на металл. Склоняюсь, что надпись на панели ,210 кГц, это больше понты и маркетинг для обывателей)
НЕ совсем .
Некоторые искажения, при записи, действительно , меньше .
Но не разительно .
Существенно важнее точно настроенный тракт .
То есть , корректно настроенная дека с устаревшими компонентами, будет лучше, чем новодел, но криво собранный и кое-как настроенный .
Опять же, это уже радиочастота .
Потери выше, требования к головкам другие .
Да и стирать 210 кГц - та еще глупость .
Умные люди стирают половинкой частоты гсп - 50к в 1000 наке . 85к - 910 айва .
В акаях, сони топовых есть удвоение частоты .
Да много где .
В техниксах точно есть) Не во всех, но есть .
(18-09-2022 08:40)speedster писал(а): То 7000 тик - идеал .
У него 210 к и прочий хлам . Только пару резисторов допаять .
А тик 7010 - барахло . потому что 160к
В итоге, чтобы 7000 полноценно работал на все типы ленты, пюре изуродовало лпм , сделав его одновальным, понизило частоту ( не факт, что корректно ) и заменило головы . А еще надо перефаршмачить всю коррекцию записи .
Отличная супер дека .
ЧТобы получить полноценную запись на наке , надо его включить .
Мені твоя думка давно не цікава.
Якщо ти ще не зрозумів - я дивлюсь на деки суто з їхнього потенціалу.
Що вони дають у стоковому стані - мене не хвилює. У 100% випадків сток - це завжди як мінімум "так собі". Тому що, налаштування кожного екземпляру деки, що давало би максимум результату - знизило б швидкість виробництва дек у 100 разів.
Тиждень возні з електронікою по накатаній схемі і на виході буде результат у абс. системі - який запне будь який нак за пояс на ізі (по абс. шкалі звісно).
Ти це десь у глибині розумієш, але продовжуєш буксувати.
Доречі, частоту підмагу я не знижував. Низькоіндуктиви беруть 210 кГц легко і ще й залишається великий запас в +. Повнорозмірна ГС / 2 зазори витирає на 210 кГц все під нуль.
Трагедії у відкритому тракті я не бачу. Бо це банально більш довговічне і стабільне рішення. Про лісажу - можеш мовчати. Бо відлаштований відкритий тракт - також має доволі гарну стабільність азимуту. А твої "25 кГц" - це для летючих мишей....але не для тебе.
Писати їх у стандарт МЕК по відтвору без хвоста - всеодно сенсу немає, тим паче без СДП....тільки інтермодів нагребти.
Піди в куток і поплач краще там. Хоча б від того, що ти в цьому житті окрім пустих понтів - більше ні на що не здатен.
Цитата:Вот вспомнил, в моем 905 Техниксе вообще 85 кГц, пишет, стирает вполне ок, как и другие.
Так, 85. Але це не достатньо.
Найбільш явний якісний скачок від: 85 до 160 кГц.
Початок інтермодів на свіп тоні: 10 кГц і 16 кГц відповідно.
Перехід до 210 кГц хоча і мало, але зсуває точку появи інтермодів на свіп тоні (0 дБ) ще вище....17,2 кГц.
На деякому музичному матеріалі - висока частота у порівнянні з низькою помітна.
Все ж таки варто памятати, що плівка фактично пишеться лише на напівхвилях підмагнічування. Тобто саме підмагнічування по суті "дискретизує" запис на плівку і точність опису ВЧ сигналів на плівці залежить від частоти підмагнічування - самим прямим чином.
Ефективна НХ Про - дещо нівелює різницю в частотах, адже при її налаштуванні (бажано під кожну плівку) є гостра точка , в якій НХ Про різко знижує усі інтермоди при запису потужних ВЧ. Це і є точка макс. ефективності САДП/НХ про.
Зменшуючи ефективність - кількість інтермодів зростає через нестачу глибини скиду підмагнічування в динаміці.
Збільшуючи глибину роботи САДП - кількість інтермодів також зростає через занадто глибоку роботу НХ.
Зарази справедливості - скажу. У всіх фактично дек з заводу - НХ завжди не допрацьовує.
(18-09-2022 12:34)Sonor писал(а): Вот вспомнил, в моем 905 Техниксе вообще 85 кГц, пишет, стирает вполне ок, как и другие.
со стиранием наоборот. Чем ниже частота, тем эффективнее стирание.
Для записи 85 кГц маловато.
Можно поупражняться и вспомнить теорему Котельникова, но я не буду)
Pure Magnetics
Так, розумію, що краще б було 105) Але дивно, що в топ моделі 87 року зробили 85, хоча взагалі для моїх потреб мені достатньо). Знаю, що доволі багато дек з 85 кгц. Повторюся, мав топ Jvc 1050 з 210 кгц, не скажу що помітив різницю з деками 105 кгц, на метал взагалі писала так собі, але я помічав, що вч в неї на доброму хромі дійсно чудові та прозорі, але це більше через гарний зазор на ГВ.
(18-09-2022 13:13)speedster писал(а): Для записи 85 кГц маловато.
Ну как маловато, меня устраивает в целом, были деки интереснее по записи, не отрицаю, но в целом нельзя сказать, что пишет он так себе, да, Онкио 2570 заметно лучше, но всегда есть кто-то кого-то лучше). К примеру 905 Техникс пишет по динамике и глубине заметно лучше той же Джвс 662 с 210 кГц.