(12-01-2017 10:25)quadrokot писал(а): Не відкривається посилання.
Это "посилання" не открывается на многих ресурсах . Поэтому публикацией картинки изображения , как правило , занимаются другие . Как у нас , так и на "сундуке" . Видимо из-за слишком "большого размера"...
В мене є думка, що до звуку Файтал про піщалок: вони набагато потужніші Бейми. 60 проти 25 ватт. Може саме тому на гучності домашнього прослуховування Файтали дуже "колючі", порівнято із Беймою.
Дякую. Хочу зауважити, що слухати краще за все прямий DSD, бо конвертація у РСМ досить некоректна. Висновки що до звуку можуть бути негативними. Цифровой звук: DSD vs PCM
Та все там чудово Костя, чутно все.
Тільки небагато заважає шум (звужує обєм сцени) та іноді, потужні потріскування, які перегружають АЦП, на першій платівці.
А так (веррі вел)
Гарно, коли поруч друзі.
Бородач із Одеси Костя doom зробив із клену дошки для фільтру АС.
Із Тернополя Юра вкрив їх лаком спеціального складу. Та змонтував фільтр, який мені колись порадив придбати Сергій із Запоріжжя, знавець акустики Кліпш.
Із Чернігова приїхали кришки на фільтр від Юри.
Коли у речі вкладається така енергетика, то вона передаєтья у звук.
А може лак у всьму винний?
На фото кришки від Юри, все бездоганно: упаковка, якість, навіть запасних частин поклав.
(25-02-2017 12:14)JRA7 писал(а): Однозначно підтримую, що фільтр в акустику повинен бути на дереві, там уже на смак вибір деревини , але категорично ні на склотекстоліті .
Вы лично проводили сравнения? Чем отличается звучание акустики с фильтром собранным на текстолитовой основе, от того который собран на деревянной основе? Возможно проводили измерения? Выложите пожалуйста их результаты.
Изменение резонансной частоты платы, чувствительность к резонансам конденсаторов ..... Вывод про выбор материала для монтажа компонентов напрашивается сам собою. Обоим Костянам - респект за правильный выбор.
"И что именно не понравилось в звучании?"
Десь так, якби компонент системи (плеер, цап, підсилювач і т.д.) був би поміщений на скляну полицю в стійці (не подобається мені) в порівняннні з деревом.
"Как крепили конденсаторы и дроссели к плате?"
.... в мене немає плати .....
Не бачу змісту відповідати на це питання в цій темі .
(25-02-2017 15:10)JRA7 писал(а): "Как крепили конденсаторы и дроссели к плате?"
.... в мене немає плати .....
Не бачу змісту відповідати на це питання в цій темі .
Получается что если вы никогда не крепили детали кроссовера к плате (пластине) из стеклотекстолита, то тогда получается что и не слушали никогда акустику с таким фильтром. А пишите что звучало плохо. Вы уж определитесь, было или не было. А то смотрю совсем уже запутались.
И еще: вы что, собрали два одинаковых комплекта фильтров, один на деревянной плате (пластине), а второй на текстолите, и сравнивали как звучит одна и та же акустика с ними? Т.е. сначала установили один, послушали, потом разобрали, потом поставили второй фильтр, опять собрали, послушали. Потом все это повторили для того чтобы исключить ошибки. Сколько же это у вас заняло времени? Месяц? Два? Ведь надо же было дать прогреться после монтажа каждому фильтру.