Те що з рупорком було недостатньо "повітря", є просте пояснення. Прієднанна масса повітря рупора, демпфувала мембрану ізодинамічного твітера, що і призводило до втрати музичної інформації
П.С. Так яка Олег зараз полоса поділу СЧ/ВЧ? І який порядок фільтра з обох сторін?
Знание-сила! Но какой прок от знания вещей, если эти вещи бесполезны?
(17-07-2017 20:20)oleg2566 писал(а): artshop ну шо ти поміняв у системі кардинального, щоб так голосно заявляти про всі свої переваги...
Олег, я не про переваги, а про звук вообще!
Ну..., и я тебя за язык-то не тянул! С момента последнего твоего посещения, я поменял:
- усилитель. Пафос ты, кажеться, не слышал...
- провел выделенку. По заветам.... Перешел на Америцу....
- внедрил дистрибьютор AR....
- окончательно внедрил сетевую "приблуду"....
- одел все кабеля в шкуру AR...
- внедрил сетевые Combac Corporation...
- внедрил межблок Combac Corporation...
- внедрил акустический Purist Audio Design Aqueous contego 20th anniversary...
- поменял стойку...
- внедрил в систему приблуду Real-Sound Processor SPEC RSP-901ex...
- поменял усь на сабе. Тот же Cabasse TSA 250W, но модификация для TOR II...
- поменял кабеля на саб по "высокому"....
- доработал подставки под АС.....
--------------
...все делал последовательно, иногда с возвратом назад, по результату - уверенное поступательное движение вперед.
Это не есть мало!
Сорри за оф-топ....
С ув.
Завистливые люди часто обсуждают то, чего не умеют, и критикуют тех, до уровня которых им никогда не дотянуться.
(...Ницше...)
(17-07-2017 20:46)Sound-YP писал(а): Те що з рупорком було недостатньо "повітря", є просте пояснення. Прієднанна масса повітря рупора, демпфувала мембрану ізодинамічного твітера, що і призводило до втрати музичної інформації
П.С. Так яка Олег зараз полоса поділу СЧ/ВЧ? І який порядок фільтра з обох сторін?
І це теж дуже схоже на правду Юра, дякую за підсказку. Вік живи - вік вчись...
Зараз там все норм - фільтр автоматичний, вичитальний, 6 кГц, СЧ - першого, ВЧ - другого, мід теж другого - 750 Гц і знизу, першого 36Гц, бас - 42 Гц, другого.
Усе
(17-07-2017 16:33)serpens писал(а): А что не так? Поясните с инженерной точки зрения, пожалуйста
А де я писав не так?
Мені сподобалось все. А що, так не може бути?
Дмитре, повертайте поизитив у життя.
Може зможете розтлумачити: "фільтр автоматичний, вичитальний, 6 кГц, СЧ - першого, ВЧ - другого, мід теж другого - 750 Гц і знизу, першого 36Гц, бас - 42 Гц, другого."
Які точки зшивки НЧ, Мід, Сч, Вч?
Як Ви гадаєте, Дмитре?
(17-07-2017 12:51)oleg2566 писал(а): Все набагато простіше, він робився щоб змістити пісчавку взад для правильного фазування та щоб підняти ранній спуск АЧХ (що гарно вдалося)
При вимірюванні АЧХ вийшов гарненький такий елемент АС зі зрізом внизу 800! Гц.
Потім ізодинамік був ще і перероблений і сам зміг працювати доволі низько.
Виявилось, що зараз він вже не потребує ніяких рупорів, хоча й виглядає кривувато, але щось придумаю нове.
На наявнiсть "повiтря " у безрупорному оформленнi е i iнше пояснення.Вiдомо у якому дiапазонi працюе певний рупор i цей же дiапазон частот дещо пiднятий у спiввiдношеннi,а от тi частоты що знаходяться выще-маскуюються,отже суб"ективно сприймаються як "обрiзанi" зверху.Для таких самих вищих частот рупор мае бути малих розмiрiв.
Ну i вiдстань до АС також мае значення для того щоби рупор був "при дiлi".
Привіт Костя
Я розтлумачу про всяк випадок - фільтр активний, "вычитающий". Є два фільтра ВЧ і НЧ другого порядку, СЧ зявляеться методом віднімання з щирокополосного сигналу сусідніх полос ВЧ та НЧ, тому СЧ налаштовувати вже не треба, все проходить в автоматичному режимі і що дуже важливо результуюча фазова характеристика є лінійною. Треба тільки правильно розрахувати "вузол віднімання" та правильно підібрати і розмістити динаміки.
Cпробував зменшити хід 10" ще одним фільтром на 36 Гц перщого порядку. Хід зменшився, але як на мене, дещо пропала динаміка, ще покумекаю, не вийде - викину.
18" має свій окремий фільтр другого порядку налаштованний на 42 Гц.
800 Гц - малось на увазі частота початку спаду ВЧ рупору.
(18-07-2017 09:36)baheba писал(а): На наявнiсть "повiтря " у безрупорному оформленнi е i iнше пояснення.Вiдомо у якому дiапазонi працюе певний рупор i цей же дiапазон частот дещо пiднятий у спiввiдношеннi,а от тi частоты що знаходяться выще-маскуюються,отже суб"ективно сприймаються як "обрiзанi" зверху.Для таких самих вищих частот рупор мае бути малих розмiрiв.
Ну i вiдстань до АС також мае значення для того щоби рупор був "при дiлi".
Саша, ти є найближчим до істини в суб"ективному плані
Доброго дня добродіям
Майже місяць пройшов як відкрив тилову частину твітеру - ВЧ зазвучало більш обємно, з більш точною локалізацією.
Це звісно не перший експеримент з ВЧ діполем, таке вже було : https://hi-fi-forum.net/forum/thread-107...ge-24.html #468
Все відбувається по спіралі, але кожне коло дає щсь нове
Ось це, наприклад, дало розуміння що зараз самие слабке місце в ланцюжку - використання плівки у драйвері. На невеликих рівнях звуку звучить потрясно, але на великих зявляється, ні не каша, щось не вловиме, але неправильне і хотілось би більше різкості (натяк на підвищення Кг), а оскільки в своїй акустиці бажаю мати справи з першими тонами, а їх гармоніки хай знаходяться у записі а не а не в АС.
Так що по рекомендаціям моїх закарпацьких друзів, кліпшеводів, та спеціалістів Volti Audio вже заказав собі рупорні драйвери (поки ще нема їх в Україні).
Побачимо, послухаємо, зрозуміємо
Довго не чіпав своєї теми, бо займався ділом, а саме –довго чекав а потім досліджував три високочастотних динаміка , щоб знайти гарного супутника рупорним Кліпшам та і «десятці» з «вісімнашкою» теж.
Частина перша . На узбіччі звуку.
Довго чекав Beyma CP-09, бо не було їх в Укаїні. Руки чекали їх налаштувати та вухи - послухати.
Надійшли через чотири неділі , я був надзвичайно схвильований, звісно налаштував, з подивом викрутивши рівень майже в ноль т.е. менше ніж навіть у Кліпшів, при їх 109 дБ, а у Бейми 104 дБ, та то таке, потім розібрався.
Послухав – усе передбачувано, гарний професійний рівень, великий запас по динамічному діапазону, чистіше ніж ОЕМ китайський перероблений динамік, одним словом красиво.
На наступний день позвав хлопців, Володю та Сергія. Приїхали, поспілкувались, поздоровили мене з придбанням, похвалили за хоробрість в такий скрутний час.
Зайшли до хати, почали слухати. Володя сказав – ну я ж тобі казав що ВЧ динамік необхідно міняти, а трохи згодом – ні, тут шось не так. Вадімич пішов юзати динаміком, ловити фазу.
Потім довго скручували рівень сигналу на нього, потім підіймали, знов ловили фазу. Закінчилось все тим, що правий динамік перестав грати зовсім, поміряли – обірвався.
Ну розумієте мої відчуття – не вдалось зшити та ще й поламався – повний «пісець» , крах, Вадімич головний звинувачуваний.
Вийшли на вулицю в «фігвам» для засідань, нервово покурили, обмінялись думками та й розійшлись…..
Через день поспілкувавшись з представниками Бейми в Україні, відіслав обірваний динамік їм на оглядини. Провірили, подивились, поставили ремкомплект і відіслали знов, сказавши що я ні в чому не винуватий – тріщина в непередбачуваному місці на чому і розійшлись. Підозра з Сергія була повністю знята – амністія.
Поки все це відбувалось я продовжив працювати над вимірюваннями Бейми та за компанію і інших динаміків, в тому числі і давно забутого та навік відбракованого Fostex FT7RP.
Вімірював АЧХ з різних дистанцій, діаграму направленості, викривлення на робочому рівні гучності, потім все це аналізував і думав.
Частина друга. Клята третя гармоніка
І мої роздуми привели мене до, з першого погляду, нерозумного рішення – спробувати Фостекси , хоч і давно забуті, з заплямованою репутацією по причині «грязного», доволі неповноцінного звуку в рекомендованому виробником діапазоні з 3000… 45000 Гц, ну не працювали вони так низько.
Але вимірювання показали що цей динамік непогано веде себе при зрізі другим порядком при теперішніх 6000 Гц. Перше що порадувало – доволі коректна АЧХ, без втручання в зону роботи Кліпшів та доволі рівну та протяжну верхню її частину.
Зацікавила і відсутність на графіку третьої гармоніки у робочому діапазоні.
Дуже допомагає коли у систему легко інтегрувати любі динаміки з якою завгодно чутливістю. «Активне багатоголосся понємаеш»
Ну що… прилаштував їх якось на верхній, «експериментальній» полочці своїх АС ( заклав її на стадії проектування - як знав) , якось налаштував не претендуючи на особливу рівність АЧХ….. перехрестився і включив музику….
Перше що попало в у вухи – величезний об’єм , стін нема і ти наодинці зі звуком. Для мене це зовсім не дивина, але такого від заміни ВЧ драйверу я не очікував. Хоча друге що прийшло в голову – повна незалежність роботи НЧ секору від ВЧ – баса багато і ВЧ на нього ніяк не впливають бо вони чисті та прозорі, але їх легко чути…. та нема довбаної третьої гармоніки яка забиває все і назавжди.
Це було учора, я ще довго слухав свій «напівфабрикат» намагаючись щось зрозуміти, зателефонував хлопцям, хвастонувся, домовився.
А сьогодні приїздив Вадімич і ми довго з ним крутили систему налаштовуючи той звук який нам сподобався б. Вийшло…
Доречі, вислухали новий кабель Сергія дуже прискіпливо – маже ні чим не відрізняється від міді того ж виробника, але є й великий плюс –дає більший об’єм та більш тонко працює з ВЧ, хоча можливо це одне і теж.
Декідька сканів про АЧХ та рівня гармонік у прядку – Beyma…. Fostex…. Китайський ОЕМ
Доброго усім вечора….
Мені завжди подобалась система Олега саме за те, що завдяки своїй інформативності, дає можливість перебирати весь діапазон, як то кажуть "по кісточкам" перемиваючи кожну окрему ділянку, знаходити викривлення! Звуку багато, він як на долоні! Тому й недоліки завжди явні й легко піддаються аналізу. Й для себе я не рідко, саме в його системі, знаходив причинно-наслідкові зв'язки впливу кожного компоненту на підсумковий результат, і все завдяки інформативності й неймовірній можливості інтегрувати в систему різні компоненти майже на "гарячу".
Молодець Олеже, так тримати!!!
Олег, респект конечно за увлечённость. Твой проект получается своего рода бесконечный,
можно так всю жизнь менять динамики, перестраивать фильтра выслушивая всякие нюансы.....
а музыку ж когда слушать.
Привіт Олеже, гарне питання
Модернізації ж короткоплинні, спочатку продумав, заказав чи зробив і швиденько поставив.
Слухаю у проміжках між ними, , так іноді дещо приходиться переслухати знов, іноді хочеться чогось нового ще не пізнанного.
Десь так.
Якщо ви про графіки, то від мікрофону до динаміка 40 сантимметрів, щоб виключити нерівномірність мікрофону та відбиття.
Да, пардон, на планшете верхняя часть "простыни" ушла ушла за экран, только сейчас заметил.
Спасибо, общая неравномерность навела на мысль о гораздо большем расстоянии. Остальное в личку, дабы не оффтопить.
(28-09-2017 10:19)Sirenes Audio писал(а): Спасибо, общая неравномерность навела на мысль о гораздо большем расстоянии. Остальное в личку, дабы не оффтопить.
АЧХ знята вже з фільтром 6кГц, якщо ви про ліву частину графіку.
(28-09-2017 10:47)oleg2566 писал(а): АЧХ знята вже з фільтром 6кГц, якщо ви про ліву частину графіку.
Я про правую половину. Третий график самый вменяемый, можно сказать даже вписывается в крг. Первые два, ну вы сами понимаете. Разве что с эквализацией. В любом случае приятно видеть измерения на этом форуме, спасибо.
(24-09-2017 20:32)oleg2566 писал(а): Поки все це відбувалось я продовжив працювати над вимірюваннями Бейми та за компанію і інших динаміків, в тому числі і давно забутого та навік відбракованого Fostex FT7RP.
І мої роздуми привели мене до, з першого погляду, нерозумного рішення – спробувати Фостекси , хоч і давно забуті, з заплямованою репутацією по причині «грязного», доволі неповноцінного звуку в рекомендованому виробником діапазоні з 3000… 45000 Гц, ну не працювали вони так низько.
Але вимірювання показали що цей динамік непогано веде себе при зрізі другим порядком при теперішніх 6000 Гц. Перше що порадувало – доволі коректна АЧХ, без втручання в зону роботи Кліпшів та доволі рівну та протяжну верхню її частину.
Зацікавила і відсутність на графіку третьої гармоніки у робочому діапазоні.
Перше що попало в у вухи – величезний об’єм , стін нема і ти наодинці зі звуком. Для мене це зовсім не дивина, але такого від заміни ВЧ драйверу я не очікував. Хоча друге що прийшло в голову – повна незалежність роботи НЧ секору від ВЧ – баса багато і ВЧ на нього ніяк не впливають бо вони чисті та прозорі, але їх легко чути…. та нема довбаної третьої гармоніки яка забиває все і назавжди.
А сьогодні приїздив Вадімич і ми довго з ним крутили систему налаштовуючи той звук який нам сподобався б. Вийшло…
Однако, вспомнился 2015 год:
(25-02-2015 11:49)oleg2566 писал(а): Как я намучился с дорогими Fostex, вот нашел на конец то решение дешевле и со значительно меньшими искажениями
(01-03-2015 23:58)serpens писал(а): Может, ты их подключал неправильно, и не Фостексы плохие?
Ан нет! Олег же, плиать, енжинер!
(02-03-2015 00:03)oleg2566 писал(а): Згоден продати, аж дві пари
А тут еще и группа поддержки, в виде еще одного великого знатока динамиков и конструкций АС:
(02-03-2015 13:28)pr.Simuran писал(а): Да да, по поводу этих фостексов, я еще с первых прослушек говорил Олегу, и даже фунтика ему рекомендовал. Но он до конца продолжал бороться как Дон Кихот с мельницей пытаясь что-то с этой пищавки вытянуть. Но зато он смело может заявить что вот пытался, боролся, и чистой совестью заявляю - так то так. Подобрать хорошую пищалку, тоже дело не из простых.
(02-03-2015 13:54)serpens писал(а): Олег, рад, что ты подобрал для себя то, что нравится именно тебе. Но помни , что в аудио пути неисповедимы, и куда ты придешь через несколько лет, никто не знает.
Собственно, так и получилось. Жаль, что ты не продал тогда две пары Фостексов. Сейчас был бы счастлив с проф. Беймой.
Ее, кстати, тебе не золотоухий ли панэ Квадрокот, любитель проф. динамиков, посоветовал?
А твое окружение, которое так хорошо все слышит, и дает советы, ты гони от себя подальше. А то заведут того, не туда...
И последнее. Быть енжинером, и знать, как должно быть - не значит понимать, как должно быть.
Вадимычу хватило мужества признать, что он в том числе был не прав