Катушечные магнитофоны: технические вопросы и все, что с этим связано
|
Автор |
Сообщение |
Выразили согласие: | |
|
Serge313
Ветеран
Откуда: Запорожье
Сообщений: 1 446
Репутация: 977
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
moeller
Ветеран
Откуда: Lviv
Сообщений: 1 974
Репутация: 154
|
RE: Катушечные магнитофоны: технические вопросы и все, что с этим связано / 11-03-2023 23:29
Хочу поради, який хороший підшипник купити для заміни в двигуні прямого привода електроніки 004к .В двигунах перемотки була заміна давніше . Ставились якщо не помиляюсь 608 nsk старих запасів. Апарат був куплений в 88році , догляд і експлуатація відносно нього була на хорошому рівні .Паро років назад пройшов повний сервіс ,працює без зауважень , відтворює і пише відмінно , головки в ньому до речі як нові , відпочивав досить довго . Єдиний недолік , чути роботу двигуна , якщо правильніше то тонвала .Але амятаю розмови , що не тільки в підшипнику може бути справа , а ще поже бути бути зношена втулка . Спочатку поміняю підшипник , що хороше поставити?
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
Выразили согласие: | |
|
gavrilka72
Ветеран
Откуда: Україна , Харків
Сообщений: 1 278
Репутация: 192
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Andrey67
Ветеран
Откуда: Київ, Україна
Сообщений: 2 300
Репутация: 373
|
|
|
|
Allmotors
Ветеран
Откуда: Штаты
Сообщений: 516
Репутация: 32
|
|
|
|
AlTair_SPb
Ветеран
Откуда: Одесса
Сообщений: 3 546
Репутация: 86
|
|
|
|
moeller
Ветеран
Откуда: Lviv
Сообщений: 1 974
Репутация: 154
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
gavrilka72
Ветеран
Откуда: Україна , Харків
Сообщений: 1 278
Репутация: 192
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
moeller
Ветеран
Откуда: Lviv
Сообщений: 1 974
Репутация: 154
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Allmotors
Ветеран
Откуда: Штаты
Сообщений: 516
Репутация: 32
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
moeller
Ветеран
Откуда: Lviv
Сообщений: 1 974
Репутация: 154
|
RE: Катушечные магнитофоны: технические вопросы и все, что с этим связано / 01-04-2023 08:18
Що можна сказать, я добре знайомий з цими апаратами , маю таких навіть два, чорний і сірий , стан відмінний . Апарат хороший , тільки коли все в ньому грає і працює Перш за все перша слабість його це слаба перемотка плівки в кінці . В першу чергу зразу треба міняти пасики , це однозначно , дехто щоб ще активніше мотали двигуни перемотки ,подає більшу напругу на них , деякі любителі роблять шлях перемотки поза трактом плівки , але в цьому є свої недоліки . В першу чергу зверніть увагу на головки , це важливо , і чи всі рідні . Ще важливий момент проміжний ролік , який піднімає плівку і відіграє велику роль в рівномірності її проходження через тракт . Потрібно звернути увагу , щоб він рухався вверх-вниз чітко і крутився без перекосів .При купівлі обовязково треба видалити стару змазку , бо вона з роками загустіла, замінити новою..Взагалі вони за останні роки досить подорожчали і ціни бувають на рівні з 635,636акаєм , ціняться в свою чергу за ідеальний зовнішній вигляд і відмінний тех стан .Апарати на мою думку для більш для красоти чи колекції , але при цьому завжди користувалися попитом у користувачів .Можу додати , що вони добре звучать , в них встановлені ті ж самі головки що 747 . Я між 77 і 747 різниці в плані звучання не помітив . Як для мене якщо 77-й вже копаний , має різні недоліки, проблеми з косметикою , тоді не варто брати навіть за невеликі гроші
|
|
|
|
Выразили согласие: | |
|
Пользователи просматривают эту тему: 24 Гость(ей)
|
|