Хочу зробити невеличку преамбулу, та й де що розказати в стилі P.S. бо не всі знають мою систему, а ті хто знають – не знають чим закінчився мій останній експеримент.
На всяк випадок напрямок на мою гілку: http://hi-fidelity-forum.com/forum/threa...age-8.html
Знаю Юрія вже не перший рік і вдячний Кості що ми зустрілись в певний, важливий для мене період часу. Маю мережевий та між блочний кабелі Юрія серії Reference.
Вже чималий період часу, використовую його провідники в своїх підсилювачах Neutrino та UV amp.
Це говорить за те що я знайомий з його продукцією та трохи знаю як її використовувати.
Тепер про експеримент.
Всім нам хочеться щоб звук мав повітря та не мав різкість, щоб мав контрастність і не було «шипячих» викривлень, щоб бас був глибоким, але швидким і зрозумілим. Щоб сцена якось наближалась до наших очікувань та приємно було слухати.
В певний час на думку спало використати тернопільскі провідники в своїй АС, але не повністю міняти кабелі, а доповнити те що є. Мабуть не кожен може дозволити собі, придбати в наш час, три пари срібних кабелів, в мене шести смугове підсилення і активний фільтр.
А те що було – мідна моножила 2.5 кв.мм.
Воно начебто і грало, але в деяких моментах виникала різкість яка притаманна багатьом СЧ та ВЧ перетворювачем
ізодинамічного типу, і в більшій степені моїм Фостексам FT7RP.
Почав як раз з них. Маючи окремий СЧ/ВЧ блок, використав Юрині провідники діаметром 0,75 мм, для з'єднання акустичного кабелю з випромінювачем.
Вперше я почув яркий та красивий ВЧ діапазон без викривлень – чистий та прозорий.
Вже зрозуміло, що до такого ж виду я привів і свій СЧ випромінювач - планар від Eminent Technology, хоча… трохи погрався довжиною срібного провідника в зв`яку з невеликою втратою макро динаміки, тобто вкоротив.
В результаті моїх поневірянь вийшла доволі красива, приємна і інформативна серединка та високі.
Певний час, цей звук мені і моїм колегам дуже подобався, але настав період, коли я зрозумів, що по «аурі», мої Свени дещо дисонують з верхнім блоком. Відчувалась деяка грубість в вокалі в нижній середині, десь щось не стикувалось.
Звісно, шлях потрібно повторити, але… як не втратити той баланс коефіцієнта демпфування та як з`єднати «аури» .
Почав «грубо» і з грубими помилками, відрізавши кусок мідного провідника між двома НЧ динаміками Свенів, замінивши його сріблом, діаметром 1 мм.
Те що я почув, з однієї сторони було дуже красиво, «аури» з`єднались вокал «офігений», а бас – просто роздувся в незрозумілий, великий і «пукаючий» не зрозуміло що.
Прогрів, зрозуміло, де що виправив, та до того що я хотів було дуже далеко.
Поміркувавши, я зробив два висновки.
Перший. Категорично заборонив собі, при послідовному з`єднанні динаміків використовувати провідник меншого розрізу ніж живлячі. Цей провідник повинен бути найменшої довжини.
Сказати іншими словами, два чи більше динаміків в групі, повинні бути максимально зв’язані між собою.
Другий, я все таки це зробив. Вирахувавши опір срібного провідника конкретної довжини та розрізу, я видалив зі внутрішньої розводки відповідну кількість мідного дроту.
Сьогодні, випадково до мене зайшов на вогник мій брат Валентин.
Довго слухали, а я розумів, що в мене вийшло те, що я хотів… те, що я хотів.