Свого часу видалив тему із своєю, так як постійно мінялись компоненти, вподобання та бачення. Була неоприділеність та й компоненти були досить сирими.
З підсилювачем оприділявся між Optonica SM-3636 та Micromega A-120. Француз став основним в системі, японець відправився в додаткову систему.
Обидва апарати отримали нові кабелі живлення.
Micromega отримала Supra Lorad.
Optonica отримала ÖLFLEX Classic.
Конектори - клони Oyaide.
З акустикою було важко.
В наявності 3 пари і кожна цікава по своєму. ELAC FS207 Anniversary Edition
Детальна, швидка, аналітична пара. Чудово відіграє усі жанри, але з часом виявилась занадто стерильною для мене. Чути все... Дуже реагує на зміну компонентів. З Оптонікою заграла жахливо. Мікромега контролювала її з легкістю.
Усі хвалять її детальний JET твітер, але саме це компонент відштохнув від неї. +універсальна
+детальна
+масштабна
+швидкий бас
-надмірна аналітичність ELAC BS53
Ця пара використовувалась як акустика для фонової музики в кухні.
На відміну від 207 мені більше подобалось як вона грала з Оптонікою, а не французом.
За свою вартість вона просто дуже крута.
З мінусів: рідні перемички одразу можна викидати. Поставив нові з Supra Ply і склалось враження, що вона була зв'язана і після заміни їй порвали мотузку та відпустили.
Починає грати лише із середньої гучності. +чудове співвідношення ціна-якість
+універсальна
-погані рідні перемички
-грає лише з середньої гучності DIY Realistic Americana 12" в корпусах Altec 614
Одразу скажу, що цю акустику було зроблено для продажу.
Триксіали реставрувались нашим форумчанином та моїм товаришем Юрою. Багато хто вже знає його таланти.
Отож по акустиці... З самого початку зачепила її масштабність та соковитість звучання. Але чогось не хватало. Було відчуття, що вона зажата. Юра казав: "Зачекай, нехай підвіси після пропитки прийдуть в порядок."
Через деякий час я поїхав відпочивати і залишив на повторі на середній гучності працюючу акустику на тиждень часу.
Після приїзду я був, м'яко кажучи, в шоці як змінилось звучання.
Об'єм, м'якість, соковитість, детальність... Від того часу я кожного дня слухаю по кілька годин в день. І саме її без вагань я вирішив залишити в себе в системі та зняти з продажі.
Тепер в планах її апгрейд та вдосконалення. Про що буду писати по мірі робіт. +масштабність
+соковитість
+детальність звучання
+можна слухати годинами без втоми
-потребувала тривалого прогріву для розкриття потенціалу
Про CD та Vinyl ONKYO Integra DX-6850
Передтопова модель свого часу. Апгрейднув кабель живлена на ÖLFLEX. Чудовий приріст за невеліку вартість. На даний момент плануюю заміну апарту на щось сучасне та вищого класу. Vinyl ONKYO CP-1116A
Придбав лише через ідеальний стан. Слухаю рідко.
Апарат має шарм, але до інших дорожчих модельок звичайно не дотягує.
В системі планую залишити лише CD.
Кабелі:
- акустика Supry Ply 3.4S та OEHLBACH 1085 Rattle Snake 3
- міжблок QED Reference Audio
- силовий Supra LORAD 3X2.5 BLUE (Micromega A-120)
- силовий ÖLFLEX® CLASSIC 115 CY Cable (Optonica SM-3636 та ONKYO Integra DX-6850)
- конектори клони Oyaide C-037+P-037E
ELAC FS207 Anniversary Edition-замечательная акустика!!!
Зря продаёте, понимаю, не ваш звук...может нужно было тщательнее усиление подобрать?
Да и кабеля акустические как-бы не в тему.
(29-04-2017 09:01)t.800 писал(а): ELAC FS207 Anniversary Edition-замечательная акустика!!!
Зря продаёте, понимаю, не ваш звук...может нужно было тщательнее усиление подобрать?
Да и кабеля акустические как-бы не в тему.
Повністю згідний по Елаках. Жив з різними моделями їхніми багато років, але от від недавна от занадто детально грають і все. Не мав би порівняння, то навіть би не думав продавати. В колеги 409 Елаки, так просто відпадна акустика. Одна з найкращих, що чув, але все одно каже, що слухає максимум годинку-дві в день, бо є якийсь дискомфорт при тривалому прослуховуванні. Також залежно що слухати. Зараз в більшій мірі слухаю максимум легкий рок, арт рок, а з важкого, то Металіку, а в більшості інструментал, вокал, джаз, блюз. Тому для мене великі вінтажні діни зараз саме те, що треба.
Добавлю фото з робіт по побудові коробки для Realistic
(29-04-2017 10:38)t.800 писал(а): Дискомфорт - это конечно...может лампой подогреть их стоит.
Ух тяжко буде лампу підібрати для них і дуже дорого. З Елаками трохи схожа історія як з Дінаудіо, але трішки в легшій ступені. Достойна акустика, але складнувато знайти достойне підсилення. Мікромега вибиралась саме під них, бо вже чув як цей невеликий француржик контролює цих непростих німців.
Зараз от годинку тому слухав Pat Metheny на елаках. Красиво, чистесенько, усі деталі, чути як навіть дихає музикант в деякі моменти, як пальцями зачіпає струни гітари. Потім той же компакт прослухую на Реалістіках. І відчуття ніби налили хорошого віскі - музика обємно полилась, все так же детально, але обємніше та не так старельно.
Зате я знаю яка буде каша на Metallica - Death Magnetic з Реалістіками і як непримушено відіграє цей альбом Елаки.
Тому керуюсь тільки відчуттями і музичними вподобаннями на даний момент
(29-04-2017 09:01)t.800 писал(а): ELAC FS207 Anniversary Edition-замечательная акустика!!!
Зря продаёте, понимаю, не ваш звук...может нужно было тщательнее усиление подобрать?
Да и кабеля акустические как-бы не в тему.
Доречі, по кабелях. В планах є заміна. Бюджет коло 200 уо. Чим можна Supra Ply замінити. Бажаний ефект - помякшити вч, зібрати нч
Чуток выше бюджета https://hi-fi-forum.net/shop/view/3015 https://hi-fi-forum.net/shop/view/2422
Так как моножила, то собранный быстрый низ, ВЧ не подчёркнуты и не выпячены, серединка с небольшим "тёпленьким" окрасом, который может очень понравится (это касается SPC Reference). TripleC - другой характер.
И очень известный старичок, названный "бюджетным Хай-Енд" https://hi-fi-forum.net/shop/view/1954
Но с НЧ могут быть проблемы
Всё естественно ИМХО - нужно слушать у себя и пробовать. С продавцами не знаком, не заинтересован и т.п.
(30-04-2017 15:03)Kir9790 писал(а): Чуток выше бюджета
Всі три варіанти дуже мїягко кажучі не дуже, якщо коротенько, перший з вуалью в верхній середині та верхах, другий брудний в середині та низу, третій то взагалі неприйнятний, замість низу корови гундосять.
(30-04-2017 15:32)alex23 писал(а): Всі три варіанти дуже мїягко кажучі не дуже...
А как без компромиссов в этой ценовой?
Посоветуйте ваши варианты, думаю не только ТС будет интересно (я например с удовольствием при возможности возьму послушать у себя в системе).
I don't care about their different thoughts... Different thoughts are good for me...
(30-04-2017 17:20)t.800 писал(а): Black & White ls 502 сам таким пользуюсь, как раз с таким эффектом.
Даний кабель не далеко втік від супри
Приїхали стійки після фарбування. Колір вибраний таким через майбутні плани заміни плівки коробок акустики на Американський горіх і зробити гриль із темно-сірою тканиною.
(30-04-2017 17:18)Kir9790 писал(а): А как без компромиссов в этой ценовой?
Посоветуйте ваши варианты, думаю не только ТС будет интересно (я например с удовольствием при возможности возьму послушать у себя в системе).
Цінова категорія запропонованного перевищена відсотків на 30, шина чи дріт с б.у. японського тр-ра, 6-7 квадратів, грає в рази краще. В мене зараз стоїть шина з Хітачи 15 кг-го, 4на 1.5 мм, мені більше подобається ніж рітейлом 2000 баксів(чудовий кабель, але називати не буду), який стояв до цього. Не має серед відн. недорогих кабелів дійсно гарних, обов'язково з вадами, які через місяць вуха покладуть. Нескінченні перегони, тому на мою думку якщо немає коштів на дійсно класні, але й дорогі, то краще дріт с японського тр-ра, чи звичайний силовий японський, ту ж саму Фуджикуру, додати до неї Вестерн 30 рр 22 авг по одній дві жилки й взує той АР в одні ворота, чи ту ж Шинагаву. З дорогих подобається АР РА.
(30-04-2017 18:15)alex23 писал(а): Цінова категорія запропонованного перевищена відсотків на 30, шина чи дріт с б.у. японського тр-ра, 6-7 квадратів, грає в рази краще. В мене зараз стоїть шина з Хітачи 15 кг-го, 4на 1.5 мм, мені більше подобається ніж рітейлом 2000 баксів(чудовий кабель, але називати не буду), який стояв до цього. Не має серед відн. недорогих кабелів дійсно гарних, обов'язково з вадами, які через місяць вуха покладуть. Нескінченні перегони, тому на мою думку якщо немає коштів на дійсно класні, але й дорогі, то краще дріт с японського тр-ра, чи звичайний силовий японський, ту ж саму Фуджикуру, додати до неї Вестерн 30 рр 22 авг по одній дві жилки й взує той АР в одні ворота, чи ту ж Шинагаву. З дорогих подобається АР РА.
Да все нормально с лиловым,отличный очень музыкальный и энергичный кабель..К нему всего- лишь надо поставить оядовские бананы или лопатки.( серебро -родий),Останется при тех же достоинствах,плюс приоткроется середина,добавятся высокие и сочность подачи..К эллакам именно его порекомендовал бы..Хотя он будет не плох и с "домашнй акустикой" с более душевным звуком..Попробуйте,возьмите на прослушку..Знаю многих людей,которые его, неоценили сразу..теперь опять к нему вернулись..Лучше его удваивать ,как не раз уже ..писалось.Чтоб он заиграл ,одним куском и голыми концами..не обойтись.( как многие надеялись).Так же порекомендовал бы вспомнить этот кабель.Недавно брал его слухануть,очень красочный ,слитный,не стерильно-светлый,с плотным низом.(тоже моножила).У человека кстати оригинал.. https://hi-fi-forum.net/shop/view/3049
З кабелем поки питання закривається.
Почитав цікаву статтю з назвою: Adventures in Real Sound with Mr. Shirokazu Yazaki.
Знайти її не важко. В статті описують експерименти із вінтажними кабелями Western Eletric i Belden і їхніми чудовими властивостями для музики, яку я люблю та слухаю. Вже замовив перший та чекаю доставки. Про враження відпишусь.
Також вирішив поекспериментувати із розташуванням системи.
Зараз стоїть вздовж довгих стін кімнати. Відстань до акустики 3,5 м.
І ця зміна дуже позитивно вплинула на звучання. Також здається, якби була кімната квадратів 30-40, то було б ще краще.
До Реалістіків підключив свою стару Оптоніку та кабель Oehlbach. І, о диво - утворився класний сетап. Добавилось породи звуку. Таки вінтаж має грати з вінтажем.
Трішки відео. Запис на айфон, тому багато не очійкуйте.