(03-02-2023 20:39)artshop писал(а): Чим більший лопух, тим нижче він відтворює зонально саунд. Меньше октав, більше спотворень...
Хіба воно того коштує?
Мне почему-то часто попадались динамики с отвратительно низкой добротностью. Особенно Peerless Xls 10.
Это ужос. Что-то похоже но более радостно звучало - Alpine Type E 12.
Скан Дискавери 10 ещё один урод. Ему по сути объём вообще не нужен. Тут конечно есть идея. Но похоже в моём случае очень на любителя.
Звук, который мне зашёл, это Эльфарды, Helix, и всякий советский винтаж. Выше головы не прыгнешь. Это вуфер - 25гдн - 1-4. Очень живой звук. Для меня вообще - шикарный.
(03-02-2023 20:55)slavikk писал(а): але скільки коштують і в кого вони є- то інша історія, зараз взяв погратися німців з/я - хочу їх переробити поекспериментувати, корпуси товсті міцні сподобалися- може щось путне вийде
В більшості акустики з великим нч проблема з ящиками, жорскість, товщина стінок. Відносно просте рішення, це зробити накладні панелі з усіх сторін, наприклад 20 мм через силікон, Динаміки перенести на накладний фронт, а на основній фронтальній панелі розширити отвори. ...Вже буде колосальний крок уперед. Звісно можна робити і капіталку, при збережені внутрішніх параметрів робити нові ящики, можливо якісь нові більш сучасні й якісніші діни, в кроссовері нові складові. При початковій умові що звучання ціх ас подобається. Впевнений що подібні доводки зроблять звук значно краще.
У деяких фірм вінтажних diatone, onkyo та інших- корпуси деяких моделей були навіть 40-55мм товщиною, але навіть це не допомагало, та на вище середньої гучності рівнях вони все одно бубніли та мід аморфний був, бо недоліки великої мембрани з вузьким діаметром звук.катушки нікуди не подіти, розробка ас -дуже складний процес, в якому не працюють одні теоретичні висновки бо додаються вже інші науки, аеродинаміка, сапромат, фізика, геометрія- це так само як наприклад будувати літаки з одних теоретичних міркувань, аби потовще- але вони чи взагалі не злетять у небо, чи просто розваляться в повітрі набравши висоту і швидкість А в нас багато людей думає що достатньо вкрутить динаміки шурупами в фанеру і все буде вогонь- а ніфіга! Все набагато складніше, бо у кожної концепції є як переваги так і недоліки
(03-02-2023 21:33)artshop писал(а): Одразу згадав анекдота за "потрясающе! "
Надати, чи....
Даже если ты сильнее. За базар не ответишь.
Первый хай-фай компонент на этом форуме был куплен лет 13 назад.
Это был динамик - vifa xt 18wh0908 у пользователя genco. Генна передал мне динамик лично, из рук в руки за 550 гривен. Когда я выложил фото драйвера на форум - меня сильно упрекнули - что динамик всего один.
До этого я покупал за косар акустику Acoustic Research ar status s 10. Фото этих колонок, с всунутым динамиком Vifa в моей теме alpha, в списке систем участников под моим первым забаненным аккаунтом - REMEDI.
Не упрекайте меня во лжи, по скольку лгать мне нет смысла. Через меня прошло штук 50 самых разных динамиков, это хоть и не много. Но гордо.
Мне по просьбе навороченные динамики покупала любимая мама. Которая живёт лет 15 во Франции. Да. У меня в разводе родители. Так уж сложилось.
Как видите у меня очень добрая мама.
Тема альфа куда-то уплыла. Под новым аккаунтом моя колонка со скановским динамиком, и фото усилка Шервуд, купленном в Чаривном Звуке. https://hi-fi-forum.net/forum/thread-179994.html
(04-02-2023 00:03)slavikk писал(а): У деяких фірм вінтажних diatone, onkyo та інших- корпуси деяких моделей були навіть 40-55мм товщиною, але навіть це не допомагало, та на вище середньої гучності рівнях вони все одно бубніли та мід аморфний був, бо недоліки великої мембрани з вузьким діаметром звук.катушки нікуди не подіти, розробка ас -дуже складний процес, в якому не працюють одні теоретичні висновки бо додаються вже інші науки, аеродинаміка, сапромат, фізика, геометрія-
кілька запитань, навіщо тоді вони випускали ту акустику яка "бубніла та мід аморфний був"? Якщо вони використовували аеродинаміку, сапромат, фізику, геометрію? І чим вони тоді відрізняються від аматора, який бере якісні діни будує ящики круті з необхідним об'ємом та чудовою конструкцією, готову перевірену схему кросовера від відомої студійної акустики тільки на значно якісніших комплектуючих ? І навіщо всі ті науки аматору, якщо всі ті розрахунки вже закладені в параметри динаміків та кросовера? Та в чому така впевненність що сучасна недешева акустика кимось та чимось там перевірялася, а не звичайна халтура за великі гроші, готові здерті рішення з якіхось попередніх моделей? а докази прості, звук взагалі не той на який розраховуєш.
Wharfedale Pacific Evilution 40 (EVO 40) были у моего знакомого, очень прилично играли динамичную музыку! Джаз, блюз тоже неплохо... По соотношению "цена - качество" очень достойный вариант, имхо! Исполение этой акустики очень и очень достойное! У приятеля были в цвете "темная вишня", смотрелись офигенно красиво!
(04-02-2023 00:55)alex23 писал(а): кілька запитань, навіщо тоді вони випускали ту акустику яка "бубніла та мід аморфний був"? Якщо вони використовували аеродинаміку, сапромат, фізику, геометрію? І чим вони тоді відрізняються від аматора, який бере якісні діни будує ящики круті з необхідним об'ємом та чудовою конструкцією, готову перевірену схему кросовера від відомої студійної акустики тільки на значно якісніших комплектуючих ? І навіщо всі ті науки аматору, якщо всі ті розрахунки вже закладені в параметри динаміків та кросовера? Та в чому така впевненність що сучасна недешева акустика кимось та чимось там перевірялася, а не звичайна халтура за великі гроші, готові здерті рішення з якіхось попередніх моделей? а докази прості, звук взагалі не той на який розраховуєш.
Випускали на ТОЙ ЧАС те що могли і як могли, з обмеженнями технологічної бази та обладнанням своїх років! Ті ж діатони чи танної були вінцем технології і досягнень 80ых років бо інша більш дешева акустика була ще в рази гірша, це зараз людина має дома компьютер, айфон з інтернетом у кармані, безліч сучасного софту для комп'ютерного моделювання, станки-роботи з надсучасними чпу, лазерною різкою підгонкою, вдосконалену елементну базу, спеціальні лабораторіїї для тестів з сучасним проф.вимірювальним обладнанням та безліччю сенсорів та датчиків, а раніше цього всього не було- були лише креслення на бумазі, вуха розробника та слухавка телефонна зі шнуром
якщо тобі дійсно цікаво почитай про топ diatone 80-90х років- і побачиш там у топових моделях стояло 2 різних нч динаміка, 40" та 9-10" дюймів диаметром в одній колонці, бо вже тоді почали здогадуватися що мідбас неможливо адекватно зіграти одним величезним лопухом бо в них дуже різна сігнатура та структура, наприклад Diatone ds 5000
А більшість сучасних топ виробників чомусь свою топ акустику почали виробляти у вигляді 'стовбчиків' як тут полюбляють казати, може інженери дурні та не розуміють нічого а може все ж таки це не просто так заради модної хвилі, а все ж таки щось знають
(04-02-2023 04:19)Виктор С. писал(а): Wharfedale Pacific Evilution 40 (EVO 40) были у моего знакомого, очень прилично играли динамичную музыку! Джаз, блюз тоже неплохо... По соотношению "цена - качество" очень достойный вариант, имхо! Исполение этой акустики очень и очень достойное! У приятеля были в цвете "темная вишня", смотрелись офигенно красиво!
Підтверджую.
Вже рік використовую, мабуть вивчив...
Потужний саунд, легкі, реагують на обв'зку, гарний бас, панч. Відіграють усі жанри. Легко знаходять місце у КДП, гарне демпфування кабінетів, без перешкод працюють поблизу стіни....
Завистливые люди часто обсуждают то, чего не умеют, и критикуют тех, до уровня которых им никогда не дотянуться.
(...Ницше...)
(04-02-2023 02:23)Logan писал(а): Ребята задаю ещё раз мой вопрос. Подойдут выше упомянутые колонки, три пары в мою 13 метровую комнату. Всем спасибо.
Конечно подойдут, возможно придется только немного подкорректировать отдачу в нч для небольшой комнаты, для этого есть как спец.средства в виде регулируемых заглушек для фазоинвертора так и обычный пороллон
При выборе более важно обратить внимание на то какие динамики стоят в ас, выберите те у которых самые мощные магниты, звук.катушки большего диаметра и чтоб подвесы мягенькие тоненькие были
(31-01-2023 00:42)slavikk писал(а): ... Лопух даже 15" визуально большой, ....
Современные же хорошие 6,5 , 7, 8 дюймовые динамики даже не особо дорогие, имеют сейчас магниты очень приличного качества,... НО и дает качество, фактуру, структуру, артикуляцию, скорострельность и фундамент в басе на совершенно ином уровне в отличие от многих больших и особенно старых винтажных больших лопухов!
У правильної 15" котушка 4" і магніт відповідний, не як у дрібних гумових пукалок.
Офисный сотрудник просто профессор! А мы то все не знали, надо же Вот только динамик, диффузор и его калибр- это не пицца) , и если брать во внимание диаметр самого излучателя "45см" динамика( а в любом динамике это мембрана диффузора), а не все вместе с шириной обруча корзины и шириной подвеса- окажется что у 18"ки от калибра нужно еще отминусовать 7-10см, т.е.сама мембрана будет гораздо уже чем многие думают! Поэтому почти никакой разницы в площади излучения может и не быть по сравнению с двумя по 15" дюймовыми, потому что чем больше лопух- тем как правило шире обручи корзины и шире подвесы стоят, а у меньших динамиков они могут быть пропорционально уже, все зависит от конкр.случая. По поводу широких звуковых катушек и магнитов - то в серийно выпускаемой акустике для БЫТОВОГО прослушивания дома, в 15" -18" дюймовых динамиках встречаются крайне редко, если таковые и есть- то эта акустика либо стоит космос о чем я выше и писал, либо для проф. или концертного оборудования выпускается
Так что все эти теоретические сравнения до одного места- в реальности все решает качество реализации каждой конкретной концепции
А у 15" динамика нет подвеса? Причем по ширине он будет такой же как и у 18", т.е. в процентах будет отнимать ещё больше площади. А ещё никогда не берут во внимание аэродинамику. Воздух сильнее обтекает более мелкий динамик чем крупный (перетекание на краях диффузора), и его эффективная площадь ещё больше уменьшается по сравнению с крупным, т.к. также длина края двух 15" будет гораздо больше чем у 18"
Большая часть подвеса тоже излучает. Враг качественного баса - индуктивность, как в фильтре, так и самой катушки динамика. Катушки накапливают энергию и отдают её с задержкой.
Дифракцию на разных конфигурациях корпусов изучали почти 100 лет назад и нет никаких новых открытий. Чем дальше от сферы, тем больше горбатость.
Прилагается иллюстрация из книги 1951-го года. RCA лаборатория.