Вибір ДК? допоможіть чайнику!!!
Автор Сообщение
Ihon Не на форуме
Ветеран

Вибір ДК? допоможіть чайнику!!! / 15-12-2011 01:50
Є: БАЖАННЯ + кімната 30м.кв з HD-тєліком без меблів + 8000-10000грн бютжету.
Нема: досвіду прослуховування хорошої акустики (тільки динаміки ноута або тєліка) + часу на вивчення ринку HI-FI (робота+сім'я+полювання=25год/добу).

ДК потрібен для кіно/новини/музика = 95/0,00001/5 %
і зразу виникає декілька запитань (спочатку узагальнені):
1) Зупинитись на "дешевій" системі 5,0 (акустика 5.0 JAMO S 606) чи придбати зараз систему 2,0 або 2,1 (Yamaha NS-777+Yamaha YST SW 012) і з майбутнім розширенням до 5,1? - для прикладу.
2) З чого починати перше, з вибору ресівера а потім під нього вибирати акустику чи навпаки?
3) На які бренди (зважаючи на бютжет) звернути увагу?

Буду дуже вдячний за допомогу і розуміння, оскільки в даній сфері я новачок.
Найти все сообщения

Выразили согласие: kravchenko
tomash Не на форуме
Ветеран

RE: Вибір ДК? допоможіть чайнику!!! / 15-12-2011 02:14
http://forums.overclockers.ru/viewtopic....3&t=315248

От себя лично, на вскидку...
Я бы взял набор Парадигмов. Таких:
http://www.paradigm.com/products/product.../monitor-9 (есть старые версии "девяток")
Фронты, тылы, центр... сабик.. И музыкально и киношно.
Ну и ресивер какой-нить под 1500$. Лучше Yamaha.
Типа того...
А зверушек беззащитных, зря Вы убиваете.. Cry

Лучше купите себе недорогую HI-FI систему. Ну его этот ДК.
Погрязнете в аудиофилии и не будет у Вас времени зверушек мочить...
Джаз слушать начнете и окончательно подобреете.
По моему, нормально посоветовал, да? Улыбка
(Отредактировал 15-12-2011 в 02:24 tomash.)
Найти все сообщения

sandr Не на форуме
Ветеран

RE: Вибір ДК? допоможіть чайнику!!! / 15-12-2011 02:34
paradigm monitor-9 файний вибір, але мабуть не по бюджету, на ресивер нічого не лишиться Улыбка
Найти все сообщения

tomash Не на форуме
Ветеран

RE: Вибір ДК? допоможіть чайнику!!! / 15-12-2011 02:41