(15-03-2013 17:07)serg6677 писал(а): MUTE не использую и не собираюсь даже на герконах зачем дополнительно портить звук все напрямую.
Совершенно верно, я просто хотел уточнить.
(15-03-2013 17:07)serg6677 писал(а): Спасибо Это очень похоже именно на конденсатор либо связано с непропаем но врядле все давно пропаяно 10500 раз. Сегодня включил в левом канале даже шорох какой-то прошел. Потом тишина отслушал почти пять дисков подряд щелчок слышал только один раз и то может это в записи.
Возможно что в цифре что-то гниёт, а может и нет, тяжело сказать?
А возможно наводка, если земли разделены Ц/А, то попробуйте между ними включить два диода параллельно но во встречном включении или конденсатор, может уйдёт?
Попробуйте, вдруг поможет?
Любые, например IN4148
Наверное пока на счелчки внимания обращать не буду. Хорошая проблема сама вылезет. Сейчас включил глухо как в танке час стоит не одного шороха. Уровень собственных шумов и уровень шумов усилителя равны и слышны не дальше 1 см. ухом в динамик.
Нет все таки что-то проскакивает и причем со стереоэффектом независимо по обоим каналам. Неужели по цифре что-то пролазит??
Був у мене власник твікнутого Філіпса 104. Привіз з собою ще Філіпс 202. Слухали, порівнювали твікнутий 104, не твікнутий 202 і не твікнуту Льову. Потім з моїм ЦАП.
Враження наступні:
202-й грає добре, благо там стоять 1540D.
Льова - краще - Сонівський декодер.
Філіпс 104 відчутно їх переграв по всіх параметрах.
ЦАП дуже схоже на 104-й. Чимось краще, місцями більш чесно.
Твік робився наступний:
1. Заміна ЦАП на TDA1540D
2. Заміна операційників на LME49720
3. Окреме живлення від окремого трансформатора з П-фільтром (пасивним CLC) і хорошими кондесаторами.
4. Видалення цифрового фільтра.
5. Заміна кераміки в обв"язці на плівку.
6. Заміна електролітів на виході на вінтажні Сіменс.
7. Ламповий клок.
Так от, 104-й з ламповим клоком відносно мого ЦАП і 202, Льови відрізняється легкістю, емоційністю і душевністю подачі, якщо так можна сказати. Хто слухав клоки має розуміти. Але таке виражене добре на лампах Дженерал Електрикс. На радянських душевність радянська)
Студійні добре прописані диски слухали. Деякі ріпнув і включав на компі і на 104-му одночасно.
ЦАП звучить краще по різних параметрах, 104 трохи душевніше і глибше місцями.
Такі результати.
Підсумовуючи результати хочу зауважити, що є об"єктивне і мотивоване бажання з часом вчепити клок в звуковушку + можливо ще колись реклокінг синхронний.
(18-03-2013 22:04)Nemo писал(а): ЦАП звучить краще по різних параметрах, 104 трохи душевніше і глибше місцями.
А более подробно по каким например очень интересно. Какие шнуры? Для чистоты эксперимента они должны быть идентичны.А переключали селектором или перетыкали? У меня например на родных шнурах со 104 (пришлось отрезать 15 см для экспериментов) оба устройства играли заметно по разному, но похоже. Когда шнур был заменен на аудиоквест - отрыв в частности в детальности стал просто астрономическим.
(18-03-2013 22:04)Nemo писал(а): 1. Заміна ЦАП на TDA1540D
2. Заміна операційників на LME49720
3. Окреме живлення від окремого трансформатора з П-фільтром (пасивним CLC) і хорошими кондесаторами.
4. Видалення цифрового фільтра.
5. Заміна кераміки в обв"язці на плівку.
6. Заміна електролітів на виході на вінтажні Сіменс.
7. Ламповий клок.
А аналоговый фильтр на 104 не ставили? Я отслушал много разных дисков и пришел к выводу что сибилянты как таковые минимальны и присутствуют на не более 5-10% специфически записанных фонограмм. Встроенный фильтр в усилитель 20Кгц вполне прилично справляется с фильтрацией поэтому на выход ставить ничего не буду.
А аналоговый фильтр на 104 не ставили? Я отслушал много разных дисков и пришел к выводу что сибилянты как таковые минимальны и присутствуют на не более 5-10% специфически записанных фонограмм. Встроенный фильтр в усилитель 20Кгц вполне прилично справляется с фильтрацией поэтому на выход ставить ничего не буду.
[/quote]
Тоже остановился на варианте без аналогового фильтра.
Сибилянты "успокоились" после поднятия частоты среза на входе усилителя до 200-300Кгц.Попробуйте,если не пробывали, постепенно уменьшая ёмкость в фильтре Вашего усилителя в 2, 4, 8, 10, 15 раз,найти оптимум.Если,конечно,Ваш усилитель нормально переносит высокочастотные помехи.
Все щелчки поборол. В одном из SMD резисторов произошло отслоение и "плавал" контакт.
Кстати выбросил 10Мкф подпор по +5 после гасящих резисторов остались только пленка 0,1. Понравилось больше, кажется пространство более расширилось надо послушать. По -17 тоже только 0,1 уже давно.
Розширення, детальність, тональний баланс, натуральність, насиченість, злитність звуку.
Шнур в 104-рідний. В принципі товстий, кращий ніж був у мене на 204-му і на принесених 202, Льова і матеріали з виду хороші.
Шнурки у мене з Клоца АС110 і ще якогось так 9000 - краще що є в Джазклубі з Клоців + Штекери краще і доступних Нутриків.
Вцілому на таких бюджетних кабелях зупинився, багато в чому влаштовують + збалансованість компонентів.
Ні, на 104-му залишається рідний активний фільтр з рідними з деталями тільки з іншими операційниками, не змінював і не зміню + він уже не у мене.
Мівй варіант макета ЦАП, який залишив собі, як і писав, на мас156 - перетворення напруга/струм + пасивний LC фільтр 1-го порядку. Мені так подобається найбільше, але треба доопрацювати і прочитати книжок.
А ламповий клок, напевне й хороші транзисторні має самий найоб"єктивніший вплив.
Філіпси грали як філіпси, а з клоком більше розширення, натуральність, я б сказав більше розширення по інструментах, звуків додається.
Можна стверджувати, що це також вагомий абгрейт.
Не в якості реклами.
Согласен. Клоки это один из основных компонентов что вносит наиболее заметные улудшения, наряду с правильным питанием. К сожелению ламповый послушать негде. Мой на генераторе на этом этапе меня полностью устраивает и менять не хочется.
А что касается шнуров если владелец 104 поменяет родной шнур он сильно удивится давит он LME49720 и является в этой улудшенной системе слабым звеном. С NE5532 можно не менять бестолку.
10мкф по +5 назад не возвращаю, может у меня обострение аудиофилии , но лучше, все глубже и вокал естественней.
Мій варіант макета ЦАП, який залишив собі, як і писав, на мас156 - перетворення напруга/струм + пасивний LC фільтр 1-го порядку. Мені так подобається найбільше, але треба доопрацювати і прочитати книжок.
( )
Аналогичные впечатления.Чем меньше порядок фильтра,тем правильнее и стабильнее локализация источников звука,лучше передача пространства между музыкантами и воспроизведение акустики помещения,выше прозрачность и плавность ревербераций.
По лёгкости восприятия музыки и адекватности передачи эмоций звучание становится ближе к звучанию аналогового источника.
При соблюдении,конечно,некоторых условий.Иначе,с чем боролись-на то и напоролись.
Межблочные кабели предпочитаю симметричные с подсоединением экрана со стороны источника или, в некоторых случаях,без экрана.
Удачи в свершениях!
(19-03-2013 13:57)serg6677 писал(а): Все щелчки поборол. В одном из SMD резисторов произошло отслоение и "плавал" контакт.
Кстати выбросил 10Мкф подпор по +5 после гасящих резисторов остались только пленка 0,1. Понравилось больше, кажется пространство более расширилось надо послушать. По -17 тоже только 0,1 уже давно.
Без 0,1мкф может оказаться лучше.Как,впрочем,и без буфера,и без разделительного конденсатора,и без килоомных резисторов в цепи прохождения сигнала.50-100 Ом,на мой взгляд,вполне достаточно.
Слухав потроху ЦАП і не тільки ЦАП..!
Також й здійснив немалий прорив з чисто аналоговими джерелами системи
Невдовзі буду потроху продовжувати експерименти з 1540, благо є певні плани, мотивація і домовленості.
Попалась принагідно пара трансформаторів з іншого брендового ISDN модема..)
Що цікаво, перші по параметрах мали смугу 10 кГц...10 МГц, а ці мають по даташту 200 Гц... 4 кГц, тобто використовувати їх для фільтрації складових вище 20 кГц зовсім не варіант...
Вчепив, послухав, дійсно не варіант)
Можливо, були різні модеми.
Також почитав трохи книжку про магнітних матеріалах. З того, що прочитав - пермалої потрібні..!
Інші матеріали мають ряд своїх недоліків для використання в аудіо... Зокрема гора нелінійностей.
Ввів найменування одного з рекомендованих матеріалів і знайшов:
"
ООО "Промышленно-торговая компания Грант" предлагает ленту 0,2х100 сплав прецизионный магнитно-мягкий 50НХС.
Бухта 6,6 кг.
Цена 180 грн./кг.
Проведен спектральный химический анализ.
Сплав 50НХС - прецизионный магнитно-мягкий сплав, который используется для изготовления для сердечников аппаратуры связи звуковых и высоких частот, магнитных головок, импульсных трансформаторов, работающих с небольшим подмагничиванием или без подмагничивания.
По вопросам закупки ленты обращайтесь по телефону: (044)383-36-50 или пишите на E-mail: grant@grant.kiev.ua
"
В відповідях на питання написано, що можуть продавати не лише всією бухтою, а також відмотувати певну кількість.
Можливо, кому буде цікава інформація.
До речі, нарешті доробив і замовив виготовлення платок для конвертора формату S/PDIF - TDA1540, скоро мають бути.
Послушал у товарища его 304-й на однотакте и широкополосках. Я бы не сказал что на моем больше сибилянтов со штатным фильтром моего усилка. А в качестве влияния на звук фильтры еще непонятно как себя поведут. Для себя решил без них возможно пока. Звук более чем. 104 вчера продал за ненадобностью.
Можна, але результат буде сумнівним - велика кількість витків, велика ємність, велике розсіянні поля і тому подібне. Мені не надто сподобалось ні тут ні в фільтрах акустики - на залізі краще.
Ще така деталь про реалізацію ФНЧ.
Адже можна зробити в ЦАП, плеєрі перетворення напруга/струм на операційнику, після якого паралельно (через переключалку) підключити декілька варіантів фільтра - активний 3-го порядку як в Філіпсах, пасивний LC, інше і потроху вислуховувати, порівнювати або й взагалі залишити на завжди.
Чомусь раніше про це не думав..)
Зараз ні на якому.
В Юніверсіті 312 НЧ біфлексні (без електричного фільтра, з механічним). ВЧ, фільтр першого порядку - конденсатор.
А тоді при експериментах з 4А-32 і 1А-22 найкраще НЧ - 1 порядок (катушка), ВЧ - 2-го (катушка + конденсатори).
Тоді мотав на зілізі від ТВЗ-1-9 складеному від двох трансформаторів. Знаю інші для акустики купували Монакоровські катушки на залізі і відмотували. В полочній акустиці Тандберг фільтри 2-го порядку. На НЧ стояла на повітрі, на ВЧ - на фериті.
На повітрі - 80 витків поводом 1мм.
На залізі - 10 для аналогічної індуктивності.
Залізо від ТВЗ-1-9 варіант бюджетний і доступний. Але якщо набрати більшу площу і між пластинами ставити ділектрик виходить в цілому непогано. Загалом з залізом і трансами проблема, але все ж є варіанти.
Якщо маєте залізо від звукових трансів, спробуйте, послухайте, принаймі на ВЧ, оціните.
Точка зору про необхідність осердя аргументорана, зараз перечитую книжку про матераіли і елементи і переконуюсь. І практично перевірена рядом людей)
Зібрав принагідно клок на октальних лампах 6Ж4 і 6Ц5С і інших вітажних деталях.
Вирішив, що варто реалізувати давній задум і спробувати вчепити такт від нього до звукової карти.
Благо даташит на vt1724 (чіп звуковушки) таки вдалось знайти.
Послухав і слухаю звучання.
Ефект клока в звуковушці цілком аналогічний його ефекту в CD плеєрах - звуки стають більш природними, натуральними, легкими; збільшується розширення і детальність, додається нових звуків, які раніше були втраченими. Ну і душевність звучання. Можна сказати, що дуже нагадує звучання вінілових пластинок або касет. Ну і звісно ще один крок до звуку дорогих ЦАП.
Загалом результатом задоволений.
Справа в тому, що з мого досвіду і досвіду інших людей, - відключення цифрового фільтра і спрощення аналогового краще супроводжувати додаванням лампового клока. Дуже лікує призвуки і ставить все на свої місця, хоча можна чіпляти клок і без інших змін.
Думається, тепер без клока слухати буде не надто цікаво...
З часом можна буде спробувати реалізувати синхронний реклокінг сигналу LAT в ЦАП.
Вчора змінив в Льові конденсатори блока живлення. Виявляється вони сіли до 25% номіналу. ніколи б не міг подумати.
Після цього працює добре і читає впевнено.
Бігло послухав. Сонівський декодер там, 202-й Філіпс переграла на раз. А в порівнянні з мою реалізацією, мені її слухати було не цікаво. Замотав в стрейч і відклав в шафу до забирання власником.
(31-03-2013 17:19)Nemo писал(а): Зібрав принагідно клок на октальних лампах 6Ж4 і 6Ц5С і інших вітажних деталях.
Якщо не важко пару слів про конструкцію клоку та її особливості,
вплив на звучання єлементів конструкціі.
Давно придивляюся до тієї схеми,все ніяк не наважуся
І ще,чи треба щось міняти відносно цього ескізу що Ви приводили вище ( від Аббаса).
Недавно стал владельцем Штудера 725А, немогу отделаться от ощущения, что слушаю, бабинник, или винил. Мне очень интересно, как на заре СД смогли получить такой звук, потом все модернизировать и "приближать" аналог, чтобы через 40 лет вообще его потерять. Специально что ли? А сколько ж бабла на этом заработали? Цапыдакишмаки.
70% работы проделано....
Эпопея началась в начале марта, когда пришла новая партия резисторов.
Пожалуй не было только рикенов.
Блуждание в трех соснах и увязание в разных оттенках звуков продолжалось до тех пор пока был не сформировано четко осмысление, прошедшее дальнейшую проверку:
- Все резисторы окрашивают звук - нет ни одного исключения.
- Весь фокус нейтральности в звуке заключается в комбинации резисторов с разным оттенком, когда либо они дополняют друг друга, либо компенсируют.
- Также они по разному ведут себя в полосе частот, - некоторые с безукоризненной серединой шелестят на ВЧ и тупо не пропускают бас, другие, имеют провал на середине и тп. Некоторые имеют ярко выраженную синтетику в определенной полосе частот.
Причем этот характер наблюдается, что в последовательном, что в параллельном включении (это вообще для меня явилось загадкой, но тем не менее десятки отслушиваний и не одним мной).
Из дешевых - более менее нейтральным оттенком обладают угольные, но шумны, мажут и оставляют длинные шлейфы после себя во всей полосе частот. Хотя и очень музыкальны. Наши ВС еще вдобавок крадут бас и суббас.
Металоксид - весьма точен, нет шлейфов, но сильно упрощает картину, и все делает плоским. В некоторых цепях почти безальтернативен.
МТ-0.5 великолепная натуральная естественная передача от нижней середины до СЧВЧ. Срезает начисто бас и суббас, небрежен на ВЧ.
МТ-0.25 неинтересен - полоса частот еще более сужена. Оттенок звука - вялый. (По МТ - даже на спектроанализаторе виден его характер... )
DALE RN55 - в первом включении - более чем интересно, но почти сразу начинает проявляться синтетическая окраска в основном на СЧ. В некоторых цепях звук вялый. (У меня так и не прижилась вся эта партия. Если кому надо могу выслать для опытов)
DALE RNС55 - синтетика только на басе, но компенсируется другими типами резисторов. В остальном хороший выбор. Прекрасное разрешение, панорама. (В начале когда переборщил с ними то получил такой глубокий и низкий бас, что слушать даже на низкой громкости стало невозможным - и самому было не по-себе и соседи прибегали даже с первого этажа (я на третьем)).
Пока такие дела. Может кому то это и пригодится.
Не достигнув желаемого, они сделали вид, что желали достигнутого.
(31-03-2013 17:59)fred писал(а): Якщо не важко пару слів про конструкцію клоку та її особливості,
вплив на звучання єлементів конструкціі.
Давно придивляюся до тієї схеми,все ніяк не наважуся
І ще,чи треба щось міняти відносно цього ескізу що Ви приводили вище ( від Аббаса).
Буду дуже вдячний Вам !
Власне, ідея клока і його схеми належить шановному Зульфугарову Аббасу. Він її комерційно використовує. Розголошувати утаємничені схемні подробиці, які вдалось вияснити в своїх екпериментах, вважаю не надто етичним і не буду.
Раджу почитати його вітки на інших форумах, де приведено як підключати клок до Філіпсів, + ця схема багато чого стане зрозумілим.
Додам наступне - загалом для мінімального і достатнього клока, щоб відчути і оцінити його вплив достатньо зібрати клок 6Н23П(ЕСС8 або 6Ж9П(E180F) з окремим трансформатором живлення, сміливо можна без кенотрона, краще двохнапівперіодний випрямляч на германієвих діодах.
Іноземні лампи значно-значно краще але відповідно і значно дорожче, радянські задовільно.
Тому я по можливості і вибрав не пальчикові радянські лампи, які звучать досить посередньо, а недорогі і доступні, але хороші по звуку октальні радянські старих років. Відповідно потрібно збільшити напругу живлення.
Такий клок я збирав в минулому і мав нагоду порівнювати з клоком на різних хороших іноземних пальчикових - показав себе достойно.
Ви можете списатись з Аббасом і задати йому певні питання по схемі клока, думаю, підкаже.