Ще з 80-х культурно зростав на тлі якісної музики (академічна класика, різноманітний рок з самої зорі його формування, а також, звичайно, джаз - куди ж без нього), а також якісного обладнання звукоутворення (ті самі Акаї, Ревокси, Текнікси, Тєлєфункени ціною з автомобіль спасібамарксізмулєнінізму)
В період 90-х - 2000-х, як і у багатьох з нас, невинне захоплення переросло в патологічні хвататєльно-накопичувальні форми. Перетаскав до хати центнери усілякого залізячча, перехворів тяжкою формою смертельного штаму аудіофілії, але вижив, отримав імунітет, та заспокоївся.
Коли заспокоївся - спокійно прийняв рішення купити якийсь непоганий музичний центр, щоб мурликав зрідка без особливих дратівливих недоліків. І щоб його пошуки не робили мені геморою та дірок в голові.
І якось так сталося, що буквально, за один тиждень я все і купив навіть без прослуховування. Причому, все нове (вище я згадував про дірки в голові та нижньокорпусні нєдомоганія).
Привіз до хати, зібрав, скрутив, включив - і воно заграло. Не так "волшєбно" як ті всі вакуумні світлові прибори з целюлозними меблями, котрі я тягав до цього. Ні. Просто. Спокійно. Ненав'язливо. Заграло. Як і личить грати "музичному центру"
Жодного разу не було в мене будь-яких негативних емоцій. Все цілісне, якісне, якесь таке надійне... О, згадав, як я вперше це відчув: це як BMW 5-ї серії. Як 530d. Як BMW F10 530d.
Розшифрую.
Є гіперкари, суперкари, спорткари: Pagani, Ferrari, Lamborghini, Ascarі, Porsche, Koenigsegg та ін.
Це той самий Hi-End, за яким багато з нас скажено женеться.
А є просто високоякісний Hi-Fi: BMW, Mercedes, Audi (якійсь DTM вийшов ) та щось таке схоже.
Коротше, ви мене зрозуміли...
Monitor Audio GS20, Classe CAP-101, Masterclass DA-77, декілька транспортів (два з яких - комп'ютери ) та усілякий Kimber Cable.
Ось це все для мене - як моя дизельна BMW, котра жодного разу мене не підводила та не розчаровувала. Жодного разу я не переймався чи заведеться автівка, чи доїде вона до місця призначення за п'ять тисяч кілометрів, чи...
Колтрейн, Бетховен, Amon Amart - все було врадість, все було взадоволення.
=============
Це така ось епітафія перед розставанням.
[змахує скупу сльозу]
Менi взагалi не зрозумiло про яке розставання йде мова, но це я думаю не головне, якщо це все в купi дiйсно працюе як DTM, це дуже не погано i привіда для хвилювання нема, насолоджуйтесь.
p.s. на жаль не можу розглянути Вашу технику, все в темрявi, ще би
кiлька фото, а так в цілому вражає+
Техника техникой, но лифт ломается чаще, чем лестница.
Вже ніяк не подаю. А до того подавав і по USB, і по Coax S/PDIF, і по AES/EBU.
Перший зручний, але й самий примітивний в плані якості. Можна заповнювати простір тяжким металом з MP3, але жива музика зовсім нежива.
Третій дуже незручний.
А ось коаксіал дуже дуже добрий - можна навіть займатися пустощами з цифровими кабелюками - настільки він прозорий.
Дуже погано. Планую якось покращити, але поки що не знаю як - в Україні "майстрів" до машини краще не допускати (зовсім немає культури, лише безмежна жадібнісь та бескрайня дурість).
З машиною це ніяк не пов'язано
щодо bmw - вона в мене вже не перша і жодна з них сама не ламалася. Виключно після вітчизняних криворуких механиків на ТО чи апгрейдах доводилося чинити та виправляти
Теперь я после посещения одного сайта, понял про какое расставание шел разговор в первом посту, не жалко? или это еще один шаг в сторону улучшения звука?
Техника техникой, но лифт ломается чаще, чем лестница.
Якого сайта, цікаво?
Ні, насправді не шкода, бо в хаті давно вже музика не грає. Тількі в авто. А в хаті це все мртвий груз - тільки місце займае, та пил збирає.
(08-09-2013 08:09)Kyiv писал(а): Якого сайта, цікаво?
Ні, насправді не шкода, бо в хаті давно вже музика не грає. Тількі в авто. А в хаті це все мртвий груз - тільки місце займае, та пил збирає.
сайт где все пытаются избавиться от чего-то по разным причинам, ну это дело личное, относительно автозвука, я сам профессиональный водитель, работал на перевозках но только пассажирских, лично мне такой звук никогда не нравился, а уж про замену им стационарного звука, я вообще молчу, ну тут кому, что нравится
Техника техникой, но лифт ломается чаще, чем лестница.
(08-09-2013 08:09)Kyiv писал(а): Якого сайта, цікаво?
Ні, насправді не шкода, бо в хаті давно вже музика не грає. Тількі в авто. А в хаті це все мртвий груз - тільки місце займае, та пил збирає.
сайт где все пытаются избавиться от чего-то по разным причинам, ну это дело личное, относительно автозвука, я сам профессиональный водитель, работал на перевозках но только пассажирских, лично мне такой звук никогда не нравился, а уж про замену им стационарного звука, я вообще молчу, ну тут кому, что нравится
Есть у меня друг - жуткий меломан, перелопачивает всю музыку. Как-то я спросил: а чего у тебя в машине нет музыки?, на что получил короткий ответ:
- В машине я мотор слушаю.
(08-09-2013 10:30)Yuri S писал(а): Есть у меня друг - жуткий меломан, перелопачивает всю музыку. Как-то я спросил: а чего у тебя в машине нет музыки?, на что получил короткий ответ:
- В машине я мотор слушаю.
Це дуже "жуткий мєломан". В мене уяви та завзяття не вистачило б на протязі 14 годин слухати мотор
(08-09-2013 10:30)Yuri S писал(а): Есть у меня друг - жуткий меломан, перелопачивает всю музыку. Как-то я спросил: а чего у тебя в машине нет музыки?, на что получил короткий ответ:
- В машине я мотор слушаю.
Це дуже "жуткий мєломан". В мене уяви та завзяття не вистачило б на протязі 14 годин слухати мотор
конечно мотор слушать все время нахождения в авто это уже на грани помешательства, нужно что-бы, что-то булькало кроме мотора, я не говорю, что не надо слушать двигатель, очень надо, но не все время конечно, но мы отвлеклись от основного вопроса, из своего личного и многолетнего опыта скажу, было когда не слушал музыку на протяжении очень длительного периода, в том числе и в машине, на технике дома скапливался толстый слой пыли, ну как говорится
"не втыкало", правда никогда не поднималась рука продать, если конечно не было в этом жизненно важной необходимости, потом все начиналось сначала, возвращалось настроение и желание что-то послушать, потом начиналась борьба за качество с изысканием возможностей порой не соответствующих материальному положению,
и так раз за разом, думаю, что Вы Kyiv не сможете прожить без этого всего и сейчас ставите на этом большую жирную точку, вспомните меня, все равно вернетесь к стационарному звуку рано или поздно, увы но это не лечится.
Та я ніяких крапок і не ставлю.
Просто не належу до тої частини людства, що займається "собирательством". Якщо воно мені не потрібно - то навіщо воно буде гнити в закромах? Нехай служить людству - тим, кому воно справді потрібно.
Мені набагато цікавіше поставити на машину багатопоршневі суппорти ))
Чи з'їздити закордон, чи [ще багато іншого]