На сьогодні десь так, але що дня щось змінюється.
Сигнал знимається безпосередньо з АК4490 на транс-МКТ 25 квадратів з пониженням в 3 рази, далі на лампобуфір, далі в аноді ТВЗ 70 квадратів з пониженням в 35 разів, завдяки чому маю опір вихлопу 1,5 ома.
Далі на індуктивний фільтр НЧ, якій навантажуеться на грідлік 22 ома, і на завершення Д-усь для саббаса.
З ТВЗ також сигнал йде на пермаллой транс тор з пониженням у 5 разів, і на фронтальний Д-усь.
Фронтальний Д-усь навантаженний на Танной, та Бівні, а Саббасовий Д-усь на рукотворні рупорні клони від ДанліАудіЛаб.
Всі транси авторськи, у моєму виконанні , але зпроєктованні моїм другом науковцем, та вченим Єдуардом Русановим.
Далі буде!
Вельми Дякую Пану Олегу за співучасть, та корисні поради!!!
Ще трохи світлин.
Наразі тре щось вирішувати з цапом. В мене один на РСМ1793, та інший на АК4490, але воно якби тимчасове, та останній деякі файли грає з кліпінгом, перепрошивка не дає та не вирішує проблеми.
Сергей, у тебя много нестандартных и необычных решений просто во всем, я бы даже сказал экстраординарных! Будучи в курсе твоих проектов в последнее время, мне интересно было посмотреть на многие детали, но тут увидел и новинки. Имеет смысл может быть открыть авторскую тему и там рассказывать, что бы не мешать другим авторам в их темах. Расскажи подробнее про стойки на которых сабы прижились. А не пробовал так же подвешивать и другие АС, может быть и усилительную часть? Учитывая вес усилителей и сигнальных трансформаторов работающих при сверхнизких значениях индукции, может быть стоило бы поставить на плиту и подвесить все это дело так же.
Пенек на котором пара послецаповых трансформаторов и ЦАПы стоят наверное гармонизирующий? И куда лампы попрятал?
Я не висловив свої думки про головне, а саме про Д-усь.
Так ось, я їх намагався використовувати , власне як виключно автономна одиниця для сабвуферів, та деякій досить тривалий час вони знаходились, та грали в мене на роботі за призначенням на саби.
На мене сипались скарги від колег , та величезне старовинне приміщення обласного драмтеатру стояло , м"яко кажучи на вухах, від мого гуркотіння.
Через це всі ці скарби переїхали до квартири, та яке було моє здивування , коли я вперше підключив та послухав це чудове створіння від "International Rectifier", та Пана Олега, так би мовити на фронтальні АС , як повноцінний шир. підсилювач, що с того часу я не прощо інше навіть і не думаю і інші проєкти не розглядаю.
До того всього я за кожну зиму встигав робить декілька проєктів , ясна річь на лампах.
Висновок такий.
Єкономічно, в плані заощадженні по лічільнику, та коштує сам девайс копійки, бо є з чим порівнювати, та головне грає він на диво краще за все, що слухав до сьогодні.
На рахунок гармонійних колод, тоб то "пеньочків", та іншого, все робиться як макетування, і змінюється воно постійно. До речі , всі ці бандури стоїть на вінтажних штатних триногах від АС "Танбергів". Ну можно насипати в товсту трубу піску, наразі не до того.
Саби висять на сінтетичних стропах , на опорах з пів-дюймових труб, звісно на
конусах, та засипаних піском.
Лампи біля після-цапових трансформерів, ну їх там гарно видно, в низу на підлозі.
Пану Олегу Респект, Та Величезна Повага за відкриття такого чудо-Д підсилювача!