Да,но в 017 не настолько тупая система управления,в нём окромя полюсов мотора(12) есть ещё следящие полюса в катухах,их больше,они мгновенно выводят обороты на нужную скорость.Писал уже здесь,клал поверх основного диска ещё один,на время набора основных оборотов это не подействовало.
Кстати, никто детонацию веривков телефоном не пробовал измерять и сравнивать с железным детонометром?
Есть софтовая приблуда для телефонов, кладешь девайс на яблоко и раскручиваешь. И изм.пласт не нужен))))
Единственно надо как-то спозиционировать телефон на диске ровно....
(09-10-2023 11:33)baheba писал(а): клал поверх основного диска ещё один,на время набора основных оборотов это не подействовало.
Жестоко... Там 2кг диск, если не больше, итого 4кг стало... Я так не насиловал)))))
Чето я не верю, что с помощью встроенного в телефон акселерометра можно точно измерить детонацию. Это как измерять уровень шума встроенным миком и скачанной прогой из Гугелплэй - по факту разница в 6-10 дБ вполне реальная вещь
По поводу утяжеления - Мацушита на данный тип привода рекомендует массу 1.6-2.4 кг. При пятиполюсовом ДПР - 1,6-1,8 кг. При трехполюсовом - 1.8-2,4 кг. Даже пионеровские киты с MKL-15 имели диск массой 1,8 кг.
В 017-ой все тоже самое.
Я не про те полюса, я про "датчик положения ротора" (ДПР). Это первые образцы такого привода (без датчиков Холла). Визуально - "крыльчатка" с короткозамкнутым витками внутри ротора.
Виявив що у Електроніки 012 не рідне грузило вагою 1грам, підскажіть яка вага рідного. По інтернетам знайшов інфу що ніби то 3 грами, на Аліку бачу лише 2.6 можна брати його не буде замало? Правда перевіряв платівкою у якої сторона без запису та доріжок пласка, то голова не йде нікуди там де поставив там і весь час їде не виїжаючи за межі встановлення голки.
І ще помітив що шел якось криво стає, начебто та сторона що до центру платівки донизу - скочується це так і має бути, голова через це теж трохи нахилена у середину до центру платівки.
Для прототипу цього тонарму використовувалося комбіноване грузило (с двох частин) вагою:
основне - 2,2 грама
та додаткове - 2,0 грама.
Виглядають вони так:
Зліва - 012, справа - Р1101. В продажу (ніби-то) в "Мюзик-хол" (це такий магазин) є грузило до сучасних "Прожектов" - но щось там або наплутали з масою, або сам тонарм має такі гидкі підшипники (навіть в порівнянні з Електронікою-012, не кажучи вже про оригінал Р1101). Кажуть, що він важить 5,0 грам.
Скоріш за все - це заміна комбінованому грузилу для важких голів (але ж оригінальне в зборі важить 4,2 грами).
Якось так - надіюсь не заплутав. Оригінальний груз Вашого тонарма повинен важити 2,8 грама. Все інше - вирішуйте самі.
P.S. На похибки на вагах не звертайте уваги - там присутній тросик підвішування (та і сами ваги далекі від ідеалу).
Далі - про нахил шелу. Там все просто:
після установки головки на тонарм - треба перевірити паралельність ії до поверхневості платівки (про це багато написано). Якщо треба підстроювати - ослабляєте вінт затяжки та повертаєте байонет в потрібному напрямі (потім фіксуєте).
І ще трішечки - яка "розумна" людина колись давненько ляпнула про перевірку "антискейтинга" на гладкої поверхні? Це в корні невірно (ніколи на гладкої поверхні "скатывающая сила" не досягне навіть 30% дійсно необхідної для компенсування величини). Чому - беремо літературу та дивимось, від чого береться ця сила. Добавлю - до тертя гладкої поверхні добавимо тертя стінок канавки, модуляцію самої канавки и т.п. А на гладкий поверхні що ми отримаємо? Вірно - силу тертя кінців`я голки о гладеньку поверхню (інколи, навіть, не вінілу).
Для визначення необхідної бокової сили (вже "антискейтинга") принаймні є три гарні способи:
1. Метод розрахунків (треба знати формули та данні).
2. Метод заміру вимірювальною голівкою (я знаю з далекого минулого тільки спеціальну головку "ШУР").
3. Довіритися конструкторам та прийняти їхні розрахунки.
Розрахунки:
1. Сфера - приблизно 1/10 "прижимной силы".
2. Еліпс - приблизно 1/6.
Заміряється вона в місті находження голки програвача пружиннім динамометром.
Якщо є такий (до 0,1 грама з точністю 0,01 грам) можете самі виробити грузило.
(11-10-2023 07:56)Andrey67 писал(а): dante1
Вага рідного грузила дорівнює 2,8 грама.
Для прототипу цього тонарму використовувалося комбіноване грузило (с двох частин) вагою:
основне - 2,2 грама
та додаткове - 2,0 грама.
Виглядають вони так:
Зліва - 012, справа - Р1101. В продажу (ніби-то) в "Мюзик-хол" (це такий магазин) є грузило до сучасних "Прожектов" - но щось там або наплутали з масою, або сам тонарм має такі гидкі підшипники (навіть в порівнянні з Електронікою-012, не кажучи вже про оригінал Р1101). Кажуть, що він важить 5,0 грам.
Скоріш за все - це заміна комбінованому грузилу для важких голів (але ж оригінальне в зборі важить 4,2 грами).
Якось так - надіюсь не заплутав. Оригінальний груз Вашого тонарма повинен важити 2,8 грама. Все інше - вирішуйте самі.
P.S. На похибки на вагах не звертайте уваги - там присутній тросик підвішування (та і сами ваги далекі від ідеалу).
Не зовсім зрозумів до чого тут подвійне грузило від іншого програвача, напевно замовлю 2.6 з Аліку, 0,2 грамами думаю можна знехтувати. Магазину Мюзик-Хол не знайшов, можете дати посилання, можна і в приват.
(11-10-2023 07:56)Andrey67 писал(а): dante1
Далі - про нахил шелу. Там все просто:
після установки головки на тонарм - треба перевірити паралельність ії до поверхневості платівки (про це багато написано). Якщо треба підстроювати - ослабляєте вінт затяжки та повертаєте байонет в потрібному напрямі (потім фіксуєте).
це отой гвинт з під низу тонарму, це ще спробуй туди долізти(
Повторюсь - вага Вашого грузила - 2,8 грам (перше фото - це саме Ваш тонарм). Але - ця маса потрібна для головки з еліпсною голкою. Для конусної голки потрібна маса 2,2 грама. Але це спрацює тільки в тому випадку - якщо вертикальні підшипники в адекватному стані та не перетягнуті.
P.S. Це не грузики з іншого тонарма - це грузики с тонарма, з якого намагалися копіювати тонарм для Електроніки (ці два груза вирішують всі питання більшості головок - треба тільки грамотно ними користуватись).
(11-10-2023 04:54)dante1 писал(а): голова через це теж трохи
Ничего себе трохи))) Градусов 15...
Ослабить гайку шелла и отрегулировать азимут так, чтобы ось иглы при взгляде строго со стороны торца была перпендикулярно пласту. Верхний край шелла , разумеется, может и не быть строго ровно.
(12-10-2023 12:20)VeschiiOleg писал(а): Ничего себе трохи))) Градусов 15...
Ослабить гайку шелла и отрегулировать азимут так, чтобы ось иглы при взгляде строго со стороны торца была перпендикулярно пласту. Верхний край шелла , разумеется, может и не быть строго ровно.
Діло в тому що там сам шел кривий мені здається і голова буде криво стояти навіть при рівному азімуті. Чекаю новий шел з Аліка, тоді буду вже вирівнювати
Там не шелл кривой, а руки предыдущего владельца. Вместо того, что бы выравнять шелл относительно хвостовика (если шелл на нём провернулся) или трубку тонарма относительно поворотного узла (если в этом причина), он стал компенсировать наклон подкладкой чего то там под одно из креплений головки. Но что то пошло не так Если трубка провернулась, то вас ждёт нежданчик и с новым шеллом
Кстати, если что то где то не крутится, или страшно сломать, а азимут выставить надо, то могу порекомендовать шелл не с Алика, а вполне себе проверенный вариант типа подобного. Даже если труба вкривь и вкось будет стоять, то все равно можно выставить