Шо там уже с басом не то? "і не тільки" рассказывай интересно.
Шо там уже с басом не то? "і не тільки" рассказывай интересно.
Шо там уже с басом не то? "і не тільки" рассказывай интересно.
Був в мене сьогодні звичайний колектив в якості Вадімича та bobrw, як завжди багато експериментували. Непохитними зостались Дуся, АС та РСМ5102, а звук змінився так, що і годі щось розповідати. Треба час на роздуми.
Змінились акустичні дроти, скажемо їх оформлення, зявились підставки для них, "пяті елементи", та цікавий USB кабель, котрий, по поки що, незрозумілим причинам грає музику повільніше чим мій
Думаю, за неділю якось розберусь
Що "вставило", мабуть все що слухали, але особливий шарм був присутій в стародавньому Eagles, ні не тільки в "Каліфорнії", а ще краще в "New Kid in Town". Це було дкже класно.
Дякую присутнім, що розділили зі мною "кайф"
Працюю, та паралельно прогріваю останній варіант апгрейду DAC-у на РСМ5102.
Нічогенько так собі, грає.
Привожу останню схему, для "рукатих"
До речі, опір індуктивності всього 0,3 Ом.
(30-10-2014 15:14)oleg2566 писал(а): Працюю, та паралельно прогріваю останній варіант апгрейду DAC-у на РСМ5102.
Нічогенько так собі, грає.
Привожу останню схему, для "рукатих"
До речі, опір індуктивності всього 0,3 Ом.
Аппарат крупнеет на глазах
Олег, тут же вопрос, а как саму плату закрепили, в ней же нет крепежных отверстий?
Как по звуку, есть первые впечатления?
Музыка образует середину между мыслью и явлением. (Генрих Гейне)
Крупнеет, несомненно.
Сейчас крепление временное, макетное, на клейком полиуретане.
А постоянное, будет выполнено на двух брусочках в которых сделан надпил на глубину обозначенную на самой платке по бокам.
Очень чувствуется добавление выходного буфера, общая энергетика и фсе такое.
Звук.... , все красивше и благозвучнее.
(30-10-2014 21:00)baheba писал(а): Якi характернi риси в звуцi?
Важко сказати Саша. Завжди хотів зламати характер системи, та одержати просто музику, вже котрий рік
Думаю ти розумієш про що я
А так, сьогодні ця "балалайка" тикнула мене носом в налаштування звязки АС-ШестиДУся.
Та хай гріється, тому що звук постійно змінюється.
Знайшов, ще один фактор, котрий заважає РСМ5102 грати музику, т.е. гарно "издавать звуки"
Я добре розумію авторів цього ЦАПу, коли вони вбудували в кристал "перетворювач напруги для відємного плеча живленя вихідних кол", для того щоб вихід правильно привязати до землі. Все в одному
Тепер, напевно, якось можливо зрозуміти низький, заявлений динамічний діапазон ЦАПи.
Одне добре, цю фігню можна виключити (просто відєднати живленя), та заживити аналоговоу частину від окремих джерел
(06-11-2014 10:34)oleg2566 писал(а): ... цю фігню можна виключити (просто відєднати живленя),...
oleg2566
Не піддаючи сумніву таке рішення,появляються питання по поведінці тої
частини схеми ,яка не буде задіяна (відєднуюючи живлення).
Топологічно залишається зав"язка ,типу не прогнозованого шунта ,на зовнішнє живлення. Яка Ваша мисля ??
Звісно, без попередніх замірів не обійдеться, та й плата в чотири слої насторожує , а конденсатори перетворювача знаходяться з іншої сторони плати.
Вивчив вже цей даташит, як "отче наш", внутрішнього звязоку, там нема, за виключенням клоку, який потрібен для роботи ключа.
Сам робив такі перетворювачі, правда, в промисловій апаратурі.
В крайньому випадку, просто випаяю конденсатори, без одного з них цей вузол буде працювати на холостому ході.
Експеримент покаже.
P.S. Забув пояснити, чому я це роблю. Діло в тому, що в паузах сигналу, чи тихих моментах "тиша не зовсім темна", а має де який "світлий відтінок". Перевірено, що це не шість підсилювачів класу DA. Я думаю, що мене, де хто, все таки зрозуміє.
(06-11-2014 19:45)oleg2566 писал(а): P.S. Забув пояснити, чому я це роблю. Діло в тому, що в паузах сигналу, чи тихих моментах "тиша не зовсім темна", а має де який "світлий відтінок". Перевірено, що це не шість підсилювачів класу DA. Я думаю, що мене, де хто, все таки зрозуміє.
А до речи, який колір тиші на концерті?
Знание-сила! Но какой прок от знания вещей, если эти вещи бесполезны?
(06-11-2014 23:24)oleg2566 писал(а): Різний Юра, різний, але в основному "світлий", бо сидимо і дихаємо, та п...
А в студії, зовсім інший.
Я очікував на це питання
А як думаєш, від чого залежить колір тиші на концерті?
Знание-сила! Но какой прок от знания вещей, если эти вещи бесполезны?
Я знаю від чого залежить колір тиші в ЦАПі і якось здогадуюсь, що її колір в залі, мабуть залежить, від акусики тієї ж зали.
Але Юра, це зовсім різні речі.
Просто порівнював дві ЦАПи, на одній такий, на іншій - інший.