Сьогодні провів оціночні, енергетичні випробовування двох "вісімнашок", на "Нейтріно" Тараса, котрий був у "модернізації", маю на увазі підсилювач
Йде підготовка до стерео системи
Ось, вже готовий надцятий варіант корпусу АС, десь, дуже близький до кінцевого варіанту.
Вже є майже всі ознаки стрункості, тільки не хватає обводів та то дизайн. та виправлення деяких "косяків.
Далі глибока модернізація ШестиДусі в два моноблоки "Neutrino Quatro DA", та ДУ, по іншому не виходить. А поки що доповнью, та модернізую ШестиДусю до ВосьмиДусі
Пару фоток...
На днях слушал краем уха у Олега моно вариант...
Зацепило!
Практически, на моё ИМХО, идеальный тональный баланс.
Ну и конечно тактильный эффект работы 18-ки при амплитуде колебаний до 2см впечатляет!
Но больше впечатлило контроль баса усилителем - абсолютный и непоколебимый. Саунд смахивает на концертный, только без пластиково-прошного налёта!
Так Тарас.
Як що врахувати, що акустичного демпфування нема зовсім, тільки вільне повітря
Великі "лопухи", з великими катушками, та магнітами, і ніякої резини
Почав новий етап розвитку системи.... стерео
Дуже боявся. що звук не "відірветься" від АС, виявилось, що "відірвався" взагалі, і навіть більше .
Все таки потужна, велика система, точковий випромінювач, пошуки фази і все таке..... компроміси...
Поки що, це, "ембріон", початок чогось нового і не зовсім зрозумілого, але Звук є, і це дуже радує
Декілька фото...
Ну Олег,то в тебе чималi зрушення,розкажи- но шо то за стовпи з проводами?Шоб не заплуталось,чи то шось духовне?
Якi особливостi звучання,де будеш ii розкривати,адже не факт шо може виявитись так, шо в гаражi буде найкращий звук.
А колонка Вадiмича виглядае буквально фешенебельно.От шо значить чоловiк не пошкодував матерiалу.
(15-08-2015 23:13)baheba писал(а): Ну Олег,то в тебе чималi зрушення,розкажи- но шо то за стовпи з проводами?Шоб не заплуталось,чи то шось духовне?
Якi особливостi звучання,де будеш ii розкривати,адже не факт шо може виявитись так, шо в гаражi буде найкращий звук.
А колонка Вадiмича виглядае буквально фешенебельно.От шо значить чоловiк не пошкодував матерiалу.
То не стовпи Сашо, то "грибочки" догори ніжкою , а слугують вони, щоб розєднати акустичні дроти між собою, та ще щоб навести якийсь порядок, мінімальний.
Особливості , ти сам чудово їх знаєш та писав... "обнаженный звук" тільки я його ще не зовсім роздягнув... у плані "обвязки" , дуже високий динамічний діапазон, хвилюючий тональний баланс.
Та Тарас постами вище все сказав
Потрібно переробити вісім підсилювачів, до версіі яу у Тараса та добавити "шматок" фільтру, щоб стало чотири полоси.
Не хватає ще дві пари акустичного дроту, бо той, що поставив таке г..., що зїв весь бас (структуру), хоч і чотири квадрати.
Що до інтеграції в "рідне" приміщення.... нічого страшного не бачу, бо є можливість оперативної корекції у чотири полоси.
Вчора з Володимиром вже коректували... все повторюється... пів обороту на 25 загальних, дає чутливу зміну тембрального балансу.
Єдине що поки не зрозуміло, кількість "крыльев" на 18", чи їх зовсім не буде, чи тільки ззаду , чи повний комплект, бо перша мода приміщення має частоту 30 Гц, а "вісімнашка" це повторює.
Десь так
Да,действительно забыл что у тебя полосное усиление,но думаю без бас-ловушек не обойтись,эти 30Нц будут всё портить,просто гудеть делая бас продолжительным,я почему и заговорил о гараже и его заполненности,по крайней мере у меня так было на момент испытаний,а привёз домой,то ужаснулся и срочно начал рыть материал по обузданию мода помещения,основного и первой гармоники от него для начала.
По поводу "столбов"- то я пошутил.Понятно что по каждой жиле должна "перетекать" своя информация не дай бог не смешиваясь и не мешая друг-дружке,а иначе шож.
Як що "закінчити" бас вісімнашки трохи раніше, то можливо не нарватися на ту моду. В цьому випадку в мене теж є інструментарій Саша, оті "крильця"
До речі, можливий результат з одним горбом, а може й без нього.
В попередній версії на фазоінверторі їх було чотири, маю на увазі горби динаміків, обєму корпусу, ФІ, та кімнати
ЯК ЩО - переводится "КАК" "ЧТО" и смысл потерян.
По смыслу правильнее и грамотнее было бы писать ЯКЩО - переводится как "ЕСЛИ" - и тогда дальнейшее предложение в тему
Олег - поскольку за этой темой не слежу - сообщи мне пожалуйста когда здесь выложишь свои измерения "ЯКОБЫ" влияния на импульсную, фазовую хар-ку а также на ГВЗ крепление динамика 15" или 18" (играющих не выше 300 Гц) снаружи или изнутри щита или ОЯ.
(16-08-2015 14:19)oleg2566 писал(а): Як що "закінчити" бас вісімнашки трохи раніше, то можливо не нарватися на ту моду. В цьому випадку в мене теж є інструментарій Саша, оті "крильця"
А как "по быстрому закончить" продолжительное звучание виолончели или контрабаса ?
Твои "крыльця" (якобы интструментарий) не помогут. Что будешь делать?
Комната заведется по полной!
БСО, джаз или ту же Апокалиптику слушать будет просто невозможно! Да и очень быстрые НЧ композиции также - звуки начнут налезать друг на друга - Какафония изза КАШИ и сплошного звука (
Может надо другое техническое решение искать?
(20-08-2015 07:54)amatti73 писал(а): А как "по быстрому закончить" продолжительное звучание виолончели или контрабаса ? Твои "крыльця" (якобы интструментарий) не помогут. Что будешь делать?
Комната заведется по полной! БСО, джаз или ту же Апокалиптику слушать будет просто невозможно! Да и очень быстрые НЧ композиции также - звуки начнут налезать друг на друга - Какафония изза КАШИ и сплошного звука (
Может надо другое техническое решение искать?
Откуда такая уверенность? Олегу виднее шо делать, он на правильном пути,
так шо не мешайте творческому процессу.
(20-08-2015 08:12)t.800 писал(а): Откуда такая уверенность? Олегу виднее шо делать, он на правильном пути,
Уверенность на базе собственного опыта построения АС, прослушиваний и знаний, полученных из книг.
Согласен что ему виднее! А людям слышнее...
Я рад, очень рад, что он пошел по тому пути
(19-08-2015 22:36)amatti73 писал(а): ЯК ЩО - переводится "КАК" "ЧТО" и смысл потерян.
По смыслу правильнее и грамотнее было бы писать ЯКЩО - переводится как "ЕСЛИ" - и тогда дальнейшее предложение в тему
Я знаю тільки одного члена форуму, який в змозі "попасти на розтяжку" у вигляді "ЯК ЩО"
Знову переселення душ
Какая бы не была комната, а то как она "гудит" все таки сильно зависит от "начальной скорости" баса, т.е. скорости самой головы в оформлении. Когда у Олега пробовали 15-ки в сравнении с хилыми 10-ми что стояли до этого - при явно более низкой нижней границе его комната заводилась значительно меньше. Тогда я считал что это магия оформления, но это скорее магия мощных моторов и малых подвижек (и больших мембран)
Этот 18" хоть и не сдвоенные 15", но тоже очень быстрый чтобы не теряться по скорости и в щите и для нормальных давлений визуально у него на удивление малый ход. Думаю будет намного меньше проблем с комнатой чем у предыдущих АС