(30-09-2017 09:14)serpens писал(а): Читаю, и прямо радуюсь:
Однако, вспомнился 2015 год:
Ан нет! Олег же, плиать, енжинер!
А тут еще и группа поддержки, в виде еще одного великого знатока динамиков и конструкций АС:
Собственно, так и получилось. Жаль, что ты не продал тогда две пары Фостексов. Сейчас был бы счастлив с проф. Беймой.
Ее, кстати, тебе не золотоухий ли панэ Квадрокот, любитель проф. динамиков, посоветовал?
А твое окружение, которое так хорошо все слышит, и дает советы, ты гони от себя подальше. А то заведут того, не туда...
И последнее. Быть енжинером, и знать, как должно быть - не значит понимать, как должно быть.
Вадимычу хватило мужества признать, что он в том числе был не прав
Думав про тебе, чого так ПІЗДНО відреагував?
Писав і думав про серпенса, як же він какашками буде кидатись.
Дочекався, стиль звичний, делікатний та виважений.
Просто Ванга якась, а не Діма.
А нічого, якщо скажу що тоді, у варіанті 2015 року, вони мені не підходили по причині "малохольності", бо можуть працюавти тільки дуже високо, а?
Не було в мене тоді ще неймовірних Кліпшів.
Зараз так, дуже гарно підійшли і працюють ДУЖЕ гарно.
І ні Вадімич ні Квадрокот тут ні до чого, як звісно і ти, бо слухаю я і вирішую тільки я, і Фостекси купував давно і зовсім без твоєї участі.
Ви просто дуже "нвязчивый мужчина" от і все
Не було б Фостексів, спробував б Фоунтеки, чи АМТ від таєї ж Бейми, вони теж гарно грають у цьому діапазоні і теж дорогі.
Так що любий Діма, не переживайте так за мене. не ваші це клопоти, якось сам роберусь що і як грає.
Успіхів вам у всіх ваших спавах.
(30-09-2017 17:32)oleg2566 писал(а): Думав про тебе, чого так ПІЗДНО відреагував?
А нічого, якщо скажу що тоді, у варіанті 2015 року, вони мені не підходили по причині "малохольності", бо можуть працюавти тільки дуже високо, а?
Поздно отреагировал потому, что не читаю твою ветку. Мне Вадимыч шепнул, что ты опять подключил Фостексы.
А вот то, что ты расписался в собственном невежестве дважды, это приятно прочитать
То есть, запихивать динамик, "который может работать только очень высоко", с трех килогерц, и обвинять его в том, что он плохо работает - это класс! Именно об этом я тебе говорил тогда, но ты же сам все слушаешь и решаешь.
Не могу отвлекать тебя от этого прекрасного занятия (слушать и решать), тем более, не хочу быть навязчивым
Могу пованговать только, что "невероятный Клипш" через время может оказаться не совсем невероятным. А может, первыми кандидатами в мусорку окажутся китайские басовики. Главное - дорасти до этого. То есть включать как правильно, так и с подходящими компонентами. Хотя, можно и не дорасти. Это уж как получится.
Успехов в твоем непростом пути!
Здоровенькі були колеги.
Ось зробив ще один крок в напрямку - потішити свій слух та его.
Складав ся він з двух частин, встановленням нового/старого ВЧ драйвера та налаштуванням КдП.
Для драйвера зробив підставку з ясеню та дуба, «фірмового» кольору та стилю з урахуванням фази та просторового розміщення. Зробив, звісно, демпфери між основним корпусом та підставкою. Зшилось ідеально, сам не чекав такого результату.
Друга частина мармезонського балету ще цікавіша.
Давно, при ремонті КдП будівельники обшили гіпокартоном стару піч і все б нічого, але сторону повернуту до акустики ці негарні люди залишили пустою на глибину більш ніж 15 сантиметрів.
Дійшло до мене тільки зараз, ну десь підгужувало і все – знайшов.
Не довго думаючи вирішив лікувати клин клином – вирівняти акустичний тиск обох сторін, ну… зробити акустичне КЗ.
Вирізав в плиті чотири отвори діаметром 90 мм, придбав чотири декоративні решітки, «задув» іх в колір золота в стиль кімнати та прикрутив.
Тепер ця стінка не тільки не гудить, а і являє собою мідбасову ловушку, а бас тепер чистий і артикульований, мідбасу – завжди хватало.
Отаке…. декілька світлин:
Доброго дня колеги.
Несподівано виявив в своїй системі ще один ефект – виріб Вадімича «П’ятий елемент» все таки працює і при чому, дуже гарно це чути зараз, після виготовлення мід- ловушки.
Для підстройки басу та всієї АС, спробував обертати підставки навколо центру мас.
Дуже цікаво – є змога відрегулювати в межах від «бархатного та великого» басу, до «швидкого та зібраного». Сам здивувався коли почув.
Зараз підлаштовую оптимум, подобається і те і інше, шукаю щось між крайніми положеннями.
Все ж було підготовлено за для можливості одержання саме керованого , швидкого та глибокого басу… і підсилювач, і великий динамік, і жорстка конструкція АС з металевим отбяжувачем і тримірний каркас з допоміжною балкою.
Виявилось що це ще не все…
Декілька фото.
Дякую за увагу
Вітаю колег форумчан.
Коли все зведено, розмішено і основні косяки подолано, починають вилазити косячки маленькі
Куди ж без них.
На останній прослушці разом с Вадімичем (про це нижче) Сергій поскаржився на невеличку «крикливість» АС, зовсім невеличку, при чому не завжди, а на окремих записах.(теж нижче), ну що ж, я з ним повністю згоден.
Ну те що я трішечки перекрутив ВЧ після відвідин Максима я промовчу, бо подальше зменшення їх рівня нічого не дало.
Підозра впала на деку на яку встановлений багатостраждальний Fostex FT7RP, бо як показали подальші вимірювання АЧХ та фази і слухові відчуття, дека працювала як різновид рупору, тобто подовжувала роботу «пісчавки» в зоні СЧ рупору.
Зняв деку, спад СЧ області поліпшився, крикливість щезла, трохи поліпшився об`єм, але впала звукова контрастність.
Останнє зовсім не сподобалось… треба було щось придумати. Перше що прийшло в голову зменшити відбиття від деки в певній полосі частот.
Далі все просто - прикинув довжину хвилі на частотах які мене цікавлять, знайшов що попало під руку, що погіршує звуковідбиття (вспінений поліетилен, див фото), приклеїв – послухав. Ось вам і теорія з практикою, «крикливість» пройшла, контраст залишився. Правда, тепер треба шукати матеріал, щось красиве та з тими ж ознаками в звуці.
Тепер про основну тему прослушки – Вадімич приніс новий мережевий кабель лінійки "Gold Grand", але той що для проекту "REALIZM" https://hi-fi-forum.net/forum/thread-175...ge-59.html та трійко міжблочних лінійки «G.S», з різними роз`ємами.
В порівнянні з попередніми моделями міжблоків Вадімича, «G.S» має більшу розподільчу здатність при тому ж рівному тембральному балансі.
А ось коли підключили новий мережевий REALIZM до Neutrino 8X …. сказати що стало краще язик не повертається.
В мне на підсилювачі були встановлені різні мережеві кабелі і Сергієві і інших вітчизняних виробників, але такого я ще не чув ніколи…
Мабуть вперше скажу, Вадімич молодець, Майстер який створив непересічний виріб високого рівня і в якого є велике майбутнє.
Мабуть і проект REALIZM просто повинен мати успіх, як що для нього створено такий кабелюка.
Раніше як – отакий відтінок, ось такий акцент, чисто/брутально, а тут – згусток чистої енергії, шалена динаміка, прозорість і в повітрі висить очікування чогось невідомого, і цікаво, що ж буде далі.
Звісно можна ще довго мучити «клаву», але не стану – краще один раз почути…
Тепер вже маю міжблоки «G.S» та очікую REALIZM, може дочекаюсь колись.
Стосовно тестового матеріалу – використовувались записи Jacques LOUSSIER різних років, Musica Nua теж різних років та результат пошуку всіх концертів останніх у вигляді чудового збірника італійського джазу Capo Verde Terra D'Amore In Jazz Vol.5 та ще багато чого іншого.
З повагою.
(12-11-2017 22:29)oleg2566 писал(а): Тепер про основну тему прослушки – Вадімич приніс новий мережевий кабель лінійки "Gold Grand", але той що для проекту "REALIZM" ...
Друже Олеже...
Как по мне, Вы "слегка" по кругу ходите.
У Вас в системе нет отправной точки. Это стойка + источник. Которым можно доверять.
Посему тратите немерянно усилий на правку кривизны кривизной. Особо актуально это с учетом Вашего помещения\пола.
Я бы мог подсобить..., жаль что Вадимыч нарушил тонкую материю общения....
С ув.
Завистливые люди часто обсуждают то, чего не умеют, и критикуют тех, до уровня которых им никогда не дотянуться.
(...Ницше...)