Любителям трубки і сигар, заходьте
Автор Сообщение
igorSh Не на форуме
Ветеран
*****

Откуда: Харьков
Сообщений: 10
Репутация: 26
RE: Любителям трубки і сигар, заходьте / 20-12-2017 14:56
Добрый день,
я начинающий трубокур)
Не берите фильтры Angelo - имеют отчетливый горьковатый вкус. Гораздо лучше фильтры Dr. Perl Junior. Взял переходник с охладителем, буду пробовать с ним (хотя есть еще одна трубка с охладителем). Вобщем ищу свою трубку, экспериментирую. Всем приятного курения!
Найти все сообщения
 
Цитировать
 Выразили согласие: misha-svch
misha-svch Не на форуме
Ветеран
*****

Откуда: Біла Сінагога
Сообщений: 141
Репутация: 53
RE: Любителям трубки і сигар, заходьте / 02-01-2018 23:35
Вітаю всіх зі святом.
Перед Новим роком задумав купити запальничку.
Саме, щоб підпалювати люльку.
Звичайно ж, що Зіппо. Але спеціальну, саме для трубок.
Від звичайної вона відрізняється тим, що може горіти боком.
Я знав, що це культова річ, але щоб настільки!
Вже кілька днів граюсь.
Там зверху є насадка, щоб користуватися запальничкою тільки для трубок. Тоді прямо вона майже не горить, а тільки боком. Але вона знімається, що я й зробив. І тепер вона універсальна.
Дуже приємна річ.
Легко запалюється на вулиці і не тухне від вітру.
Пару фоток в момент запалювання і в момент закривання кришки.

                       
Найти все сообщения
 
Цитировать
VideoKot Не на форуме
Ветеран
*****

Откуда: Київ/Kyiv
Сообщений: 1 338
Репутация: 202
RE: Любителям трубки і сигар, заходьте / 03-01-2018 09:20
Поджигать трубки и сигары бензином - моветон для гурмана.
Только спички или газовые зажигалки.
Zippo это для рокеров и ковбоев с Мальборо в зубах.

Якщо я несподівано припинив з вами сперечатися, то не факт, що ви маєте рацію. Просто стало зрозуміло, що ви тупий.
Найти все сообщения
 
Цитировать
 Выразили согласие: misha-svch
pumuru Не на форуме
Ветеран
*****

Откуда: Рубежное
Сообщений: 3 156
Репутация: 530
RE: Любителям трубки і сигар, заходьте / 03-01-2018 12:06