Все верно описали. В разных лавках полно пассиков, которые только в мусорное ведро годятся. Пассик должен быть эластичным, что бы полностью охватывать поверхность приводного шкива. Если есть зазоры в меньших радиусах шкива, то центроваться он будет плохо. Тугой или слабый натяг тоже не приветствуются. Кромки пассика должны быть ровные, без видимой волны при нарезке. Хорошие пассики раньше ещё и шлифовали для уменьшения детонации. Не уверен, но предполагаю, раз копировали с Торенса, то может фирменные торовские пассики подойдут. Но это не точно.
На Торах с сетевым синхронником, кстати, узел шкива представлял собой проскальзывающую муфту. Насадка прижималась к опорной площадке через фетровое колечко пружинкой. При старте муфта проскальзывала и ремень не слетал и вся конструкция равномерно разгонялась. А скоба служила для перебрасывания ремня на 45 об. Хотя из трех Торов, которые были у меня, у двух эта муфта не работала из-за слишком сильного прижима и проскальзывал пассик, намазываясь со временем на шкив в виде черной грязи
А что, возвратить первоначальную функцию работы фрикциона не посчитали нужным? Всего лишь нужно было открутить фиксирующий винтик верхней план-шайбы на валу двигателя, снять ее. Затем разобрать фрикцион, почистить, а затем собрать и установить оптимальное давление план-шайбы на пружину для восстановления работы узла.
Я так і не позбувся цього дефекту що спадає пасік. Замовив новий пасік з Аліку, так чи то розмір не вгадав хоча й здається заміряв, чи то такий пасік занадто тугий бо ледь його натягнув. З ним взагалі не крутиться, просто валик на двигуні прокручується в середині пасика, не створюючи передачу, біда ціла. На ОЕЛИКСі продають за 150 кажуть саме для моделі ЭЛЕКТРОНИКА-012, може ще його спробувати. Не хтілось так вкладатись в сучасний програвач новий, але відчуваю що треба, не в силах я боротись з вінтажем вже
Оригинальный "новый" пассик к 125- тому, или всё таки БУ?
Электроника 012 не является клоном 125 Торенса. Но пассики подойдут к Электртнике с типоразмером 155-160мм сложенным вдвое.
(03-09-2024 21:05)element писал(а): Оригинальный "новый" пассик к 125- тому, или всё таки БУ?
Электроника 012 не является клоном 125 Торенса. Но пассики подойдут к Электртнике с типоразмером 155-160мм сложенным вдвое.
Если есть где, тогда ищите новый.
Не вижу проблемы в этом случае.
У кого спрашиваешь, у русских? https://gyazo.com/d103681de70572ce56fbb5e16891208d
Могу подсказать укр. сайт где продают резину.
Но только в ЛС и исключительно по-русски.
И как обязательство начать с - пожалуйста.
Ничего личного.
К Вашим услугам.
(04-09-2024 01:34)AlTair_SPb писал(а): Если есть где, тогда ищите новый.
Не вижу проблемы в этом случае.
У кого спрашиваешь, у русских? https://gyazo.com/d103681de70572ce56fbb5e16891208d
Могу подсказать укр. сайт где продают резину.
Но только в ЛС и исключительно по-русски.
И как обязательство начать с - пожалуйста.
Ничего личного.
К Вашим услугам.
Дякую, але відмовлюсь від таких послуг. З сруськими справ мати не бажаю, особливо після сьогоднішньої та вчорашньої братньої любові до Полтави та Львова.
Є хто з українців хто дасть пораду?
Читав що в цих Электроніках неможливо правильно виставити кут корекції заходу голки. Щоб виставити правильно то мов потрібно укорочувати тонарм чи зміщувати базу його кріплення. Я так розумію якщо нічого не міняти, а юзати як є то потрібно використовувати лише голки з сферичною заточкою яким все одно який там кут корекції. А от еліпс, а тим більше усякі мікро лайни та шибати будуть стояти криво і приносити більше шкоди ніж користі запилюючи вініл.
Відповідно виникає послідуюче питання чи всі голови з сферичною заточкою однакові, чи є якісь типу топові сфери і які саме?
До речі в Электроника Б1-01 вірна довжина тонарму як і в оригіналі Thorens 125. чи вже "покращена" як в моєму екземплярі 012ї?
Тонарм у Б1-01 був клоном SME-3009,кут згину штанги у нему крутiший чим у пiзiнших електронiках,це був зовсiм гинший тонарм,заточка лез вертикального пiдшипа була подвiйною проти одинарної у пiзнiших.Якщо порiвнювати цi два тонарми тримаючи у руках,то враження що тонарм од Б1-01 то витвiр мистецтва.
З приводу сферичної голки,вона буде так само срати як люба iнша в тонармi з опорою,тому що при кривому кутi заходу на дорогу один з каналiв буде ранiше зчитуватись чим другий,тому це фактично часове спотворення,особливо вiдображується на ВЧ(я це називаю-спiвачка зi спермою у ротi).Себто ВЧ "затираються","замилюються",не розбiрливi.
Щоб погратися з "вкороченням"-розсвердли у шелi отвори крiплення голови ,подовж їх,це будуть тi ж койли тiльки в профiль.
(13-09-2024 10:34)baheba писал(а): Тонарм у Б1-01 був клоном SME-3009,кут згину штанги у нему крутiший чим у пiзiнших електронiках,це був зовсiм гинший тонарм,заточка лез вертикального пiдшипа була подвiйною проти одинарної у пiзнiших.Якщо порiвнювати цi два тонарми тримаючи у руках,то враження що тонарм од Б1-01 то витвiр мистецтва.
З приводу сферичної голки,вона буде так само срати як люба iнша в тонармi з опорою,тому що при кривому кутi заходу на дорогу один з каналiв буде ранiше зчитуватись чим другий,тому це фактично часове спотворення,особливо вiдображується на ВЧ(я це називаю-спiвачка зi спермою у ротi).Себто ВЧ "затираються","замилюються",не розбiрливi.
Щоб погратися з "вкороченням"-розсвердли у шелi отвори крiплення голови ,подовж їх,це будуть тi ж койли тiльки в профiль.
Дякую за відповіді. Шел в мене не рідний, рідний якийсь кривий, покрутило його вісімкою як колесо велосипеда) Замінив на китай технікс, в ньому є пази. Голову радили максимально вперед зсунути.
Що до ранньої ревізії Б1-01, то це той що я кинув вище на фото, він з "правильним" тонармом? На OLуXу продають за 20к, заявляють що в ідеалі, але якось жаба давить таку суму витрачати на нього, з іншої сторони оригінал від Торенс коштує 65)
Замінив ремінь, так виникла нова проблема: після натискання кнопки пуск диск не обертається або ледь-ледь обертається, треба добре штовхнути диск рукою тоді він виходить на крейсерську швидкість, швидкість до речі після цього тримає ідеально.