То що так вважаєте ви не є істиною.
Більшість випадків і всі випадки не одне і те саме.
Ваш "викладач" висловився саме про загал.
В мене якраз інший досвід.
А те що АЧХ до 1-5 кгц змінюється на 0.0-0.2дб. та і то при крайніх
розмірах ємностей?
Ви можете це почути?
А взагалі експерементували з цим та вимірювали?
А проводили виміри фазових спотворень, про які так яскраво висловлюєтесь?
Я майже впевнений що ні.
То все ж таки яка мета узгодження ММ головки з ФК?
"Покращити" НЧ, як каже "викладач" чи все ж таки вирівняти максимально АЧХ,
щоб наблизитись до тієї яку закладав у фонограму звукорежисер у студії?
(06-04-2023 14:09)VNV73 писал(а): А стосовно вінілу... так відомо, що в нього досвід чималий.
Я не знаю ні його самого, ні про його досвід.
Може це все так, але мені це не цікаво, тому що в даному випадку він пише маячню.
(06-04-2023 13:06)VNV73 писал(а): Вон у Василича вообще есть регулировка АЧХ в средине диапазона.
Это потому, что ему влом RIAA коррекцию делать...
Наставил номиналов коррекции, какие под руку попались, добавил крутилок - профит.
Настроек - не надо. Приборов не надо. Подбор конденсаторов или резисторов не нужен, пусть юзеры сами ..бутся, ушами настраивают.
Vic61 у вас нет никакого опыта ,кроме чтения мурзилок ,кончайте тут метлой махать,никому это неинтересно ...ты смотри он ММ настраивает на чем и с чем? риторический вопрос
(06-04-2023 14:35)Vic61 писал(а): А те що АЧХ до 1-5 кгц змінюється на 0.0-0.2дб. та і то при крайніх
розмірах ємностей?
Ви можете це почути?
Там сітка у горизонтальній вісі трохи нестандартна, а саме до 5кГц вона йде з кроком в 500Гц, а потім з кроком в 1кГц. Так ось на 5кГц не 0,2, а приблизно 0,7дБ відхилення. Якщо оцінювати певну частоту на 5кГц, то ніби нічого драматичного й не буде. Але тембр інструменту - це набір гармонік певної амплітуди і з певними затримками у часі (фазовою картиною). І порушуючи АФЧХ складових тембру, навіть незначно, ми вливаємо на загальний звук. І це дійсно чути і не на рівні плацебо.
PS
Крім того можете подивитися чисельні відео від тих, хто працює зі звуком і з подивом взнаєте, що є певна залежність одних частот від інших у реальному звуковому сигналі, який не є 1-2 синуси, а велика їх безліч, накладених один на одний. І наприклад коригуючи бас, можна суттєво вплинути на СЧ і навпаки. Я з таким теж стикався на практиці, при спробах Room-корекції приміщення. Причому, в моєму випадку, вимірювані відхилення АЧХ на частотах, де напряму не відбувалась корекція(тобто опосередкований вплив) доходили до 5дБ.
Жизнь подобна езде на велосипеде. Ты не упадешь, пока крутишь педали (с) Клод Пеппер
(06-04-2023 04:17)Allmotors писал(а): Доброго всього,
Вибачаюсь що москальською:
Как музыканту в прошлом, в частности, барабанщику, скажу слкдующее: Ударные инструменты Никогда не входили в Басовую группу по определению ( до 300Гц). По диапазону скажу что пружины Рабочего барабана дают диапазон весьма далек от Бассовой группы ( как вы ее окрестили) в сторону ВЧ, а тругольникб челеста и колокольчики работают в в диапазоне свыше 1КГц
Вот ознакомьтесь сдесь с таким источником: https://wikisound.org/%D0%AD%D0%BA%D0%B2...0%BE%D0%B2
Очень интересный ваш опыт,не подскажете какой основной резонанс выбирают настраивая бочку барабана т.н. ударной установки в случае работы с МИКРОФОНОМ?
Например натягивая или отпуская мембрану,"от" и "до"?
Далее,большой барабан фирмы Ямаха в ялтинском БСО до которого мне даже удавалось притрагиваться колотушкой,таки был "басовым" инструментом,по крайней мере в ближнем поле.
(06-04-2023 15:47)Nemtudom писал(а): кончайте тут метлой махать
А я і не знав, що махати помелом тут дозволено тільки вам.
Я ані трохи не намагаюсь принизити ваш досвід, котрий, якщо відкинути пиху, мабуть якийсь таки є, але і вам не раджу розмовляти зі мною у такому ключі.
Якщо ви написали маячню, причому двічі, то я так і сказав.
Вище було написано, що, чим і як треба узгоджувати ММ головки.
Якщо вам незрозуміла Українська, то ввімкніть перекладач.
На моїх ФК я завжди встановлюю плату узгодження по ємності та імпедансу.
Більше спілкуватись з вами не бачу сенсу, бо все зрозуміло.
(06-04-2023 15:52)VNV73 писал(а): І порушуючи АФЧХ складових тембру, навіть незначно, ми вливаємо на загальний звук.
Ви можете це виміряти?
Чи просто пишете відомі всім речі?
Якщо ні, то як ви регулюєте звук?
Все ж дивно як ви в унісон співаєте з "викладачем"
Вам залік.
Боже мій, я тільки побачив кількість ваших повідомлень.
Я поки що не навчився регулювати ФЧХ окремо від АЧХ, хоча в цьому і немає великої потреби. Практично у всіх мінімально-фазових фільтрах ці параметри пов'язані один з одним.
А на практиці регулюю (поки що), за допомогою крутилки ВЧ штатного темброблоку в NADi. Зразу грубо вибираю таке положення, коли в тембрі голосу нема зайвих "прикрас"(зазвичай доводиться крутити в "мінус" ВЧ на цьому підсилювачі) і щоб голос не був одночасно переглушеним, а потім навколо цього положення мінімалістичними рухами (буквально пару градусів туди-сюди) обираю таке, коли нема і надмірної росфокусованності (м'який ламповий звук) і надмірної гостроти. Тобто, коли тембри максимально натуральні, звук чіткий і прозорий і одночасно комфортний.
Товаришу (наш колега) ми збудували на виході фоніка регульований RC фільтр.
Єдине, я поки що не визначився, як правильніше - фіксована частота регулювання і змінна глибина (як у темброблоці), ці змінна частота зрізу і бескінечно спадаюча АЧХ. Чи щось комплексне. Працюють обидва варіанти, кожний трохи по різному, але зараз не маю можливості для проведення більш глибоких досліджень.
(06-04-2023 20:13)VNV73 писал(а): Я поки що не навчився регулювати ФЧХ окремо від АЧХ, хоча в цьому і немає великої потреби.
Нарешті. Ключове - немає потреби.
(06-04-2023 20:13)VNV73 писал(а): А на практиці регулюю (поки що), за допомогою крутилки ВЧ штатного темброблоку в NADi. Зразу грубо вибираю таке положення, коли в тембрі голосу нема зайвих "прикрас"
Он як. А чому ж по голосу, а не по барабанах(НЧ)?
Крутилка "ВЧ" працює умовно схоже с узгодженням по ємності головки ММ.
А скільки ж води було вилито за барабани, спектр, затримки, АЧХ, ФЧХ та фазові спотворення.
Навіщо?
Хоча я розумію.
(06-04-2023 09:27)VNV73 писал(а): А бас-бочка? Именно её я и имел ввиду в составе ударных инструментов, а не весь состав.
Бас-барабан- это 1н из элементов Ударной Группы ( есть и рабочий, Том- малый, Том больший и разные другие устроиства)
Кроме того, ыф же не слушаете Соло на Бас-барабане? Вся группа слушается в комплексе.
Другое дело- бас гитара
(06-04-2023 17:16)baheba писал(а): Очень интересный ваш опыт,не подскажете какой основной резонанс выбирают настраивая бочку барабана т.н. ударной установки в случае работы с МИКРОФОНОМ?
Например натягивая или отпуская мембрану,"от" и "до"?
Далее,большой барабан фирмы Ямаха в ялтинском БСО до которого мне даже удавалось притрагиваться колотушкой,таки был "басовым" инструментом,по крайней мере в ближнем поле.
Я не настраивал бочку барабана ( как вы ее называете) для установки микрофона.
Если ударная установка ( как все ее называют) стоит на сцене, то ее звучание будет отличаться от от настроенного в закрытой студии и тут необходимо произвести настройки в первую очередь Бочки- а это тянет перенастройку всех остальных. Собственно, настраивать надо начинать с НИЗа.
Вы можете называть "большой барабан фирмы Ямаха в ялтинском БСО" Басовым интсрументом, только Ударная Секция - это комплекс различных девайсов собранных воедино.
Хотите считать бочку Басовой- ваше дело.
Не могу вам в этом отказать.
Может, вам предложть послушать винил на Ortofon M2 Black?
У вас тогда исчезнут желание дискутировать на отвлеченные темы
Я іншого і не очікував.
Головне ж у розслідуванні що? Вірно, не вийти на самого себе.
Тому нічого дивного. Все так, як ви писали.
Справа Табакі - вона така.
PS
До речі, те що ви "перехворіли вінілом", як пишете, це показник!
Вам мабуть просто не пощастило.
(06-04-2023 21:31)Vic61 писал(а): Нарешті. Ключове - немає потреби.
Он як. А чому ж по голосу, а не по барабанах(НЧ)?
Крутилка "ВЧ" працює умовно схоже с узгодженням по ємності головки ММ.
Все ж прокоментую, бо Вам погано даються операції 2+2....
"Немає потреби" було у сенсі регулювання ФЧХ окремо від всього, тобто від АЧХ. А так, потреба є і вона дає добрі плоди.
Кожен орієнтується при налаштуванні звуку на свої маркери. Комусь простіше це робити по звуку басу (бочки, бас-гітари, чи котрабасу), а я більше орієнтуюсь на вокал, а якщо інструментальна музика, то рояль, контрабас і ті ж самі барабани(всі без винятку). Бо, повторюсь, змінюється весь звук сукупно.
"Крутилка ВЧ", то для налаштування звуку загалом, від будь якого джерела. А узгоджувати ММ головку вхідною ємностью кожен може як йому подобається (з різним результатом). А те, що будь-які маніпуляції на ВЧ, впливають на звук інструментів у всьому диапазоні - це факт.
(07-04-2023 07:05)Vic61 писал(а): До речі, те що ви "перехворіли вінілом", як пишете, це показник!
Вам мабуть просто не пощастило.
Знову пальцем в небо.
Я просто поставив за мету отримати бажаний звук від менш розтратного джерела. І вважаю, що мені це вдалося. Тобто питання чистої економії грошей.
У Вас "золоті руки", а от щодо іншого виникають питання
(07-04-2023 00:13)Allmotors писал(а): Бас-барабан- это 1н из элементов Ударной Группы
Другое дело- бас гитара
Изначально разговор зашёл об изменении звука на НЧ, а если точнее, то басовых инструментов. И разумеется, что речь шла не об малом барабане (хотя его звук тоже будет меняться). Я даже упоминал конкретно бочку и бас-гитару.
Рекомендую, для начала, вникать в контекст сказанного, во избежание ошибочных выводов.
Отклонение АЧХ на СЧ в пределах 3дБ не является катастрофой и разумеется, что у каждой головки в отдельности будут разбежности.
Мне больше нравится первый график, поскольку на втором заметно задраны ВЧ.
У человека заметная неравномернось слуха к шумовому спектру, в зависимости от частоты и на верхних октавах (как ни странно) чувствительность максимальная. Потому в реальных фонограммах, плотность спектра сигнала является ниспадающей с увеличением частоты.
(07-04-2023 08:54)VNV73 писал(а): Знову пальцем в небо.
У Вас "золоті руки", а от про голову такого сказати не можу
На жаль, з нашого так званого "спілкування", ви майже нічого не зрозуміли.
На цьому і закінчимо.
Дякую за "золоті руки",
зустрічне питання - а хіба не голова керує цими руками?!
Хоча припускаю, що у декого руками може керувати і інша частина тіла.
Хай щастить!
(07-04-2023 04:25)Allmotors писал(а): Я не настраивал бочку барабана ( как вы ее называете) для установки микрофона.
Если ударная установка ( как все ее называют) стоит на сцене, то ее звучание будет отличаться от от настроенного в закрытой студии и тут необходимо произвести настройки в первую очередь Бочки- а это тянет перенастройку всех остальных. Собственно, настраивать надо начинать с НИЗа.
Вы можете называть "большой барабан фирмы Ямаха в ялтинском БСО" Басовым интсрументом, только Ударная Секция - это комплекс различных девайсов собранных воедино.
Хотите считать бочку Басовой- ваше дело.
Не могу вам в этом отказать.
Может, вам предложть послушать винил на Ortofon M2 Black?
У вас тогда исчезнут желание дискутировать на отвлеченные темы
"Ударная секция или группа" как вы её называете это набор фсяких ударных,шумовых инструментов которые используются в лёгкой музыке.
Но есть целое семейство,очень обширное,которое используется в БСО( и конечно среди них большой барабан как басовый инструмент),мастерству владения которых учатся в средних и высших уч. заведениях как любых других музыкальных инструментах и это не только шумовые инструменты типа "ударной группы",но и ксилофоны,металлофоны,виброфоны и пр...
Конечно т.н. бочка не играет на открытом воздухе басами,её звук будет сродни выбиванию бабушкиных подушек,а играть басами её заставляют микрофоны приставленные вплотную ко мембране которая в свою очередь отпущена в натяжении на достаточно низкий основной резонанс в область басового регистра.
Так же существует огромное колл. подобных инструментов у разных народов планеты:
(07-04-2023 09:05)NoOneIsThere писал(а): Иногда и середину полезно выровнять. Вот для примера снятые АЧХ на одной и той же вставке, но разных тушках, одного производителя.
Выровняли середину,но и верха задрали и всё это при неизменных нч.
А оно такое надо?