Доброго дня, панове.
По темі.
Особисто я використовую пентод EF 86, 806S(звісно мова йде про перший каскад коректору),
тому що,
1. В порівнянні з тріодами, як на мене та думку багатьох, звук краще. І це підтверджується не тільки мною. Він більш насичений, розкішний, швидкий. До речі, я макетував коректори і на тріодах(на вході), і на так званих "дробях", та у майже всіх варіантах характер звуку був схожий - більш сухий, вихолощений, дрібнуватий, більш схожий на СД. В деяких випадках ще і загальмований та "солодкий"(мутнуватий?). І це при майже ідеально вилизаній RIAA, гарних шумових та інших параметрах.
Також порівнював з фірмовими виробами на тріодах(на вході) - те ж саме! Досвід у мене не багатий, але він достатній(я думаю), щоб визначити напрямки звуку. Музику слухаю вже майже 50 років!
Якщо що, апарати в мене нормальні, глухотою не страждаю (поки).
Порівнював не тільки я, в моїй темі, пост 190, є відгук чоловіка (до речі, я з ним не був знайомий), у якого було бажання та можливість, за його ініціативою,
провести порівняльний тест з декількома, саме тріодними(на вході), фірмовими коректорами. В нас була домовленість, що назви коректорів та головок(досить недешевих), ми писати не будемо, щоб не було холівару.
2. Можливість мати усього два каскади. Сигнал не інвертується. Звісно є обмеження на вихідну лампу (Мю та вихідний опір коректору), але вони не суттєві.
3. Більшість музики "Золотого віку" було записано саме через EF86 та подібні їй пентоди (мікрофони, пульти, перші каскади багатьох професійних та не тільки, рекордерів),
і ніхто не парився про так звані "хвости" спотворень. Чому? Ну не через глухоту же чи тупість тогочасних інженерів!
Треба зауважити, що на той час вже були майже усі тріоди, які і зараз використовують фірми.
На мою думку та з мого досвіду, потрібно забезпечити коректор якісним,
стабілізованим живленням, краще (на слух) щоб стабілізація була подвійна та розділена по каналах, ще краще - по каскадах! Це ще дужче покращує звук коректору з пентодом(тріоду, думаю теж не завадить)!
При цьому МАЙЖЕ виключається ефект звуку - "ранок, день, ніч"!
До речі, учора, мав вільний час, що буває дуже, дуже рідко та 7 годин поспіль слухав музику.
Через пентодний коректор. Ніякої зайвої яскравості чи ЧУТНОГО "хвоста" спотворень!
Зазвичай слухаю на дуже великой гучності - за сотню дб.
СД - не в змозі і годину витримати. Зараз СД використовую тільки як фон та не гучно.
То може не там "собака порився"?
Що я хотів спитати у поважної спільноти.
Може хтось слухав, мав чи робив коректор "Audio Research REFERENCE PHONO"?
В ньому лампочок, як на ялинці! Чи воно того варте?
Параметри та відгуки дуже гідні, хотілось би почути думку форумчан.
Бо в мене руки сверблять, та вже навіть плату почав розводити в перервах між ділом.
Але, якщо він по звуку буде, як більш простіші тріодні(у першому каскаді), то, для мене, не має сенсу його робити. Бо там одних E88CC - одинадцять штук!
Занадто коштовний виходить задля спробувати.
Audio-Research-Reference-Phono-Schematics.pdf (Размер: 5.1 Мб / Загрузок: 17)