Желательно открыть оба в соседних вкладках и прослушивать участками по полминуты-минуте.
Чтоб почувствовать разницу.
Кстати в нормальной записи,контрабас играет в правом канале.
На виниле,по центру,чтоб игла не вылетела.
Ну и как всегда,сожрана часть деталей,особенно хорошо слышно на ударных и саксофоне.
Как и присутствие мути в звуке.
У меня от 21гц,а у тебя?
Quis custodiet ipsos custodes?
Нет,я слышу ,что там звук чистый,нормальное стерео,детальный незашумлённый и не прибитый и контрабас в правом канале,а не звук с эффектом "канализационная труба"(Есть такой сетап в настройках звуковух.Поинтересуйтесь.),глухой ,с потерей детальности,с налезанием серии ударных друг на друга и контрабас по центру(но это уже особенности винила никуда не деться,спишем).
Сначала да,ух ты ,как резко живо и бомбически.
А потом минуты через две и когда сравниваешь с нормальным звучанием,всё сдувается и слышишь лишь грязь и недостатки.
Пилите Шура,пилите...
Потенциал есть.
У меня от 21гц,а у тебя?
Quis custodiet ipsos custodes?
(09-01-2025 17:32)oleg2566 писал(а): Розумію Сашко, зараз всі мало слухають , кажуть "время не то", мій приймач працює 20 годин на добу і повний аналог, як би
О,новый выпуск " В гостях у сказки", чуть не пропустил...
Зубочистки это сила,пустоты что под пластинками добавляют резонансов(так как нет прижима к мату),звук волшебнеет послезвучиями)
Этим Ураков занимался давно ещё.
Только на пирамидки пластинки ставил.
Монопенисуально в принципе.
У меня от 21гц,а у тебя?
Quis custodiet ipsos custodes?
Випадково надибав фото десятирiчної давнини СЧВЧ напiвцилiндричних АС по типу Мартiн Логан що колись лампiчив.Зараз стоять на фронтальнiй стiнi у якостi розсiювачiв,виглядають круто,але мене не задовольнили,тонка смужка шириною у 20мм у рази лiпше,точнiше.Воно i зрозумiло чому.
На фото бронзовi статори ВЧ котрi побiдили на голову перфорованi напiвцилiндри а-ла Мартiн Логан.
Також записав на S-VHS маг 2 треки з цифрового джерела i аналогового,запис вiв з дивана:
Пригадую коли набирав якихось дінів у доєлектростатичну епоху,то найкращим акустичним оформленням виходило яке-небудь бунгало,велика буда з ковдр,кусенів фанери и прочих тимчасових матералів.
А от коли вже ніби все прорахував,натесав дерева дорогих порід,склеїв,залакував...то крутий звук(той що з буди) десь дівався,"всьо не так реб'ята".
Отже моя мораль:АС тре будувати у КДП,а не заносити готові бабусині скрині і лиш потім їх мостити, прилаштовувати до КДП.
Ну так жеш воно і вийшло з моїми ізобариками,розвернув їх звук ззаду наперед методом бамбукових шпалєр.
Звук суб'єктивно рупорний,б'є низами по пупові і викрикує на середині при динамічних відтінках у музичних полотнах,я довольний.
Дядько Сашко пiдхопив якогось вiрусу,нинi вже четвертий день,трохи одпустило,отже записую усiлякi пласти для розваги i що помiтив-радянськi диски соцiалiстичного табору(табiр у даному випадку ужив в позитивному значеннi),наприклад ферми Мелодiя дуже круто звучать,так приземлено,натуралiстично,шось од соц. реалiзму видко.
Чи то у мене так добре все грає,без вийнятку,скорше шо друге.
Нє, ну точно,сиджу ось у наушниках(звiсно шо Перун) буквально лєпше навить чим студiйнi декотрi треки,аналоговiше якось,точно.
Маю намiр,а головне бажання виготовити тонарм повнiстю iз "мертвих" матерiалiв,тобто трубка -з карбону, вага ззаду -з акрiлу,крiплення головки-з акрiлу.
Цiкаво що вийде з точки зору звуку?
Зараз все з алюмiнiю,я вважав i вважаю що алюмiнiй найкращий матерiал для тонармiв по усiм якостям враховуючи акустичнi(резонанснi),але чим чорт не шутiт,а раптом...?
Поки карбон для тонарма в путi я вирiшив трохи обробити КДП акустично.
Це такий самий простий спосiб котрий прийшов на ум.
Суть,оскiльки великi плити,що були зробленi ще у 12 роцi працювали на поглинання звуку(2см мiнеральна вата+груба тканина),то я вирiшив розбити їх функцiю ще й на вiдбиття звуку посередництвом от таких клiток.
Геометрiя тiльки одна,була ще одна в моделях Арт-Каму,але не став сильно заморочуватись,вирiшив обiйтись однею.
Усi цi конструкції(4мм. фанера) носять тимчасовий характер,далi буду дивитись як це пофарбувати,прикрiпити,обшим надати людського вигляду,а поки цiкавив сам звуковий ефект вiд цього,об'єктивно все це повинно затримувати i розбивати вiдображений звук вiд пласких поверхонь стiн,щоб вiн якомога пiзнiше приходив за прямим звуком,формуючи нiби як бiльше за розмiром примiщення,де вiдображений звук приходить набагато пiзнiше чим прямий i це добре.
Як це працює суб'єктивно(?),сильно пiдвищилась роздiльна здатнiсть на СЧВЧ,все як на долонi,усе читається на-раз,далi,пiдвищилось вiдчуття первинного примiщення-студії(порiвнював с навушниками,де нема ефекту вторинного примiщення-КДП).
Ну i наша "глибина",відчувається фантастична точнiсть вiдстанi до об'єкта(образу), цей образ чiткий i обрамлений власним мiнi простором,що для мене було не то що вiдкриттям у стерео форматi,але близьке до цього.
Ну i така точнiсть мiсцеположення образу звiсно ж формує таку ж саму точнiсть тембрової достовiрностi.
Можливо трохи пiзнiше випробую сканлайни i дифузори Шредера,це складнiше.
Прийшли карбоновi трубки для тонарма(два рази ходив до перевiзника,найопкався i два рази не було свiтла у тому районi i лиш на третiй,з чого б це,останнє таке робилося ще при Прохвесоровi,ну то тодi зрозумiло,а зара?),я купував 3 рiзнi дiаметри,здогадайся для чого(?),а для того щоби один резонанс розбити на три рiзнi,а то й взагалi прибити.
Порiвняно з алюмінієвою що вже стоїть у дiючому тонармi карбонова у рази жорсткiша,алюм виглядає пластилiном.Звiсно що сили там невеликi,але всеодно.
I ще,розпрощався назавжди i довiку з отим опен-баффелом,це коли воно грає у обидвi сторони i виникають фазовi спотворення,сигнал розмивається,коротше навiть ВЧ ззадi запхнув оргсклом утворивши напiвцилiндри по усiй висотi ВЧ драйвера(1.9м.),ну щоб не пласкою смужкою було.Так набагато цiльнiший i точнiший ВЧ сигнал у цiлому.ВЧ ж драйвер з декотрими рупорними властивостями,будем рахувати що тепер вiн компресiйний драйвер,а чо.