(29-07-2014 08:06)apr.kobra писал(а): Желаю Юра удачи ваших делах и начинаниях!!! Ждем появления в продаже новой линейки GOLD на пути к новым вершинам!
С уважением Вадим!
Вадим, тема серьезная - потрудитесь проверять свои опусы, на предмет разного рода "описок"!
Слухаю USB кабель. Порівняно з попередей серіей різниця помітна. Тембально багатіше, краСИВше. Скокійніше, але без втрати дінаміки. Те, що я дуже полюбляю.
Інструменти стали ближче до слухача. Вкупі з новою прошивкою до PS audio - фантастика!
Хочу трохи поділитися досвідом експлуатації та прогріву кабелів Sound-YP.
Сказати що срібло Юрія має свій неповторний звук, нічого не сказати і розмови про його кабелі з міді, або срібла із золотом, це пусті розмови, бо кожен матеріал має свій відтінок, свою передачу звуку.
Я б дуже здивувався, коли б Юрій до цього скотився.
Так, я використовував його срібні провідники в композиції з мідними, але в композиції, включаючи їх послідовно з міддю, експериментуючи з діаметром та довжиною срібного провідника, при чому, на «останньому сантиметрі» та вже в АС .
Я воно все впливає на звук? Впливає, та ще як.
Ці останні сантиметри нівелюють деяку жорсткість мідних провідників, їх може й невелику, але грубість, при цьому зберігаючи загальну макро динаміку, і тим часом, поліпшуючи мікро динаміку.
Тепер, що до прогріву.
Так, він бути повинен. Останній мій експеримент довів вже це до якоїсь логіки, можливо до фізичних або ізотеричних висновків.
Звісно, в процесі прогріву срібний провідник Юрія викидає різні звукові метаморфози, але це все пов`язано з постійною зміною електропровідності, в зв’язку з первинною, спеціальною обробкою провідника.
Тобто, у процесі прогріву формуються моно молекули срібла, звісно до якоїсь степені, на це потрібно вже мікроскопи та лазерні скальпелі по металу, а це все - ізотерика.
Тепер про сам процес прогріву.
Звісно, треба подавати звукові сигнали на провідник, але треба давати і паузи.
Неправильно прогрів виконувати постійно. Це нічого доброго не дасть, лише подовжить процес.
Матеріалу провідника треба дати час як на прогрів, та так сказати і на «охолодження», день, неділю.
Результат буде швидшим, але кабель повинен бути включений у систему.
Хочу зробити невеличку преамбулу, та й де що розказати в стилі P.S. бо не всі знають мою систему, а ті хто знають – не знають чим закінчився мій останній експеримент.
На всяк випадок напрямок на мою гілку: http://hi-fidelity-forum.com/forum/threa...age-8.html
Знаю Юрія вже не перший рік і вдячний Кості що ми зустрілись в певний, важливий для мене період часу. Маю мережевий та між блочний кабелі Юрія серії Reference.
Вже чималий період часу, використовую його провідники в своїх підсилювачах Neutrino та UV amp.
Це говорить за те що я знайомий з його продукцією та трохи знаю як її використовувати.
Тепер про експеримент.
Всім нам хочеться щоб звук мав повітря та не мав різкість, щоб мав контрастність і не було «шипячих» викривлень, щоб бас був глибоким, але швидким і зрозумілим. Щоб сцена якось наближалась до наших очікувань та приємно було слухати.
В певний час на думку спало використати тернопільскі провідники в своїй АС, але не повністю міняти кабелі, а доповнити те що є. Мабуть не кожен може дозволити собі, придбати в наш час, три пари срібних кабелів, в мене шести смугове підсилення і активний фільтр.
А те що було – мідна моножила 2.5 кв.мм.
Воно начебто і грало, але в деяких моментах виникала різкість яка притаманна багатьом СЧ та ВЧ перетворювачем
ізодинамічного типу, і в більшій степені моїм Фостексам FT7RP.
Почав як раз з них. Маючи окремий СЧ/ВЧ блок, використав Юрині провідники діаметром 0,75 мм, для з'єднання акустичного кабелю з випромінювачем.
Вперше я почув яркий та красивий ВЧ діапазон без викривлень – чистий та прозорий.
Вже зрозуміло, що до такого ж виду я привів і свій СЧ випромінювач - планар від Eminent Technology, хоча… трохи погрався довжиною срібного провідника в зв`яку з невеликою втратою макро динаміки, тобто вкоротив.
В результаті моїх поневірянь вийшла доволі красива, приємна і інформативна серединка та високі.
Певний час, цей звук мені і моїм колегам дуже подобався, але настав період, коли я зрозумів, що по «аурі», мої Свени дещо дисонують з верхнім блоком. Відчувалась деяка грубість в вокалі в нижній середині, десь щось не стикувалось.
Звісно, шлях потрібно повторити, але… як не втратити той баланс коефіцієнта демпфування та як з`єднати «аури» .
Почав «грубо» і з грубими помилками, відрізавши кусок мідного провідника між двома НЧ динаміками Свенів, замінивши його сріблом, діаметром 1 мм.
Те що я почув, з однієї сторони було дуже красиво, «аури» з`єднались вокал «офігений», а бас – просто роздувся в незрозумілий, великий і «пукаючий» не зрозуміло що.
Прогрів, зрозуміло, де що виправив, та до того що я хотів було дуже далеко.
Поміркувавши, я зробив два висновки.
Перший. Категорично заборонив собі, при послідовному з`єднанні динаміків використовувати провідник меншого розрізу ніж живлячі. Цей провідник повинен бути найменшої довжини.
Сказати іншими словами, два чи більше динаміків в групі, повинні бути максимально зв’язані між собою.
Другий, я все таки це зробив. Вирахувавши опір срібного провідника конкретної довжини та розрізу, я видалив зі внутрішньої розводки відповідну кількість мідного дроту.
Сьогодні, випадково до мене зайшов на вогник мій брат Валентин.
Довго слухали, а я розумів, що в мене вийшло те, що я хотів… те, що я хотів.
Олег, дякую тобі за рітельний опис твоїх експериментів
Я радий що в розвитку своєї системи ти добрався до таких тонкощив
Я тільки уточню твою останю доробку.
Тоб то, коли ти поставив срібло між двох НЧ головок, то не зміг отримати повної гармонії. Бо перший НЧ дін отримовав сигнал від мідного дроту, а другий від срібного. А коли ти їх з'єднав миж собою мідною моножилою, а срібну поставив на вхід "+" першого НЧ, то все стало на свої мізця.
Так?
(29-07-2014 15:02)doom писал(а): Получил вчера свой балансный межблок!!
Сразу бросилось в глаза-это невероятнейшее качество изготовления этого кабеля!!
Первое впечатление-это великолепные высокие,и великолепный вокал.
Патришия Барбер реально стоит рядом,когда поёт.Так и хочется подержать её за мандуНевероятная сцена и эшелонирование!Великолепная голо графичность и микро динамика.
Пока одна претензия-это чуток затянутый и рыхлый бас.Но кабель не гретый и холодный,и как бы изначально я был готов к этому.
Но первое впечатление-Юра,ты сотворил очередное чудо!!
В принципе,можно подвести некоторые ИТОГИ!!
Ох, и морока прогревать такие моножилы,да ещё и с золотом.Одного электричества уйдёт немеряно!!Шютка Первый этап прогрева показал невероятнейший и вкусный бас...Но полное отсутствие середины,и ВОЗДУХА!!Звук скукожился и закрепостился полностью..Я плакаль!! Второй этап прогрева.Появился воздух,но пропали полностью высокие частоты,и тот хрусталь в звуке,которыми так славятся Алмазные твитера на моих B&W 802d.
Бас стал аморфным и утробным.Такое впечатление,что стала заводится комната,но такое быть не может..(читаем про вишнёвую стенку,и басовые ловушки в мягкой мебели) Третий этап прогрева.Звук стал фактурным и выпуклым.Улучшилась голографичность и сцена...Сцена заслуживает отдельного описания.ОНА просто НЕВЕРОЯТНА,и очень реалистична.Великолепная россыпь тарелочек,шикарная микродинамика.Услышал очень много всяких призвуков..
Но самое главное-это ЕГО величество бас!!
Бас шикарный и плотный.В меру упругий,но с маленьким жирком.Это то ,что ИМЕННО я и люблю.Люблю,что бы Бас был где то на грани,а не высушенный "поросячий хвостик"..
Я думаю,что скоро появиться описание четвёртого этапа.Кабель каждый день преподносит сюрпризы,и раскрывает реально новые горизонты!!
Продолжение следует....
(23-08-2014 20:11)t.800 писал(а): Нужно иметь железобетонное терпение, чтоб пережить все эти этапы.
Надо верить и ждать.И набрать побольше всякой НОВОЙ музыки,что бы по началу меньше заниматься анализом,а больше просто слушать.А на определённых этапах ставить до боли знакомые тестовые композиции,и......выслушивать изменения.Ну,так я делаю.Может у кого то по другому..